LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na 9 weken nog steeds geen nieuwe mobiele telefoon

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
vjklacht
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2013 14:12

Na 9 weken nog steeds geen nieuwe mobiele telefoon

Ongelezen bericht door vjklacht »

Ik ben zeer teleurgesteld over hoe de Vodafone helpdesk omgaat met mij als klant.
Ongeveer 9 weken gelden zou ik na verlenging van mijn abonnement een nieuwe mobiele telefoon opgestuurd krijgen.
Na telefonisch contact bleek dat mijn telefoon vermist was en ze zouden er voor zorg dragen dat ik alsnog een nieuwe telefoon zou ontvangen.
Echter niets meer vernomen van onze vriendelijke medewerker in kwestie.
Na enige tijd heb ik wederom contact opgenomen met de helpdesk en deze medewerker wist mij te vertellen dat er een traject opgestart was omtrent de vermissing van de telefoon.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat enige verbazing bij mij opwekte omdat ik al in de veronderstelling was dat mijn nieuwe telefoon al was verstuurd.
Ik begrijp dat dit traject een noodzakelijk iets is en daarom ben ik gewoon weer een week gaan afwachten.
Helaas niets meer vernomen van de helpdesk
Vandaag weer gebeld met een medewerker en ik kreeg eigenlijk precies hetzelfde verhaal te horen als de keer daarvoor.
Zo heb ik al een paar keer contact gehad en steeds geloof ik dat er iets gaat gebeuren maar tot mijn spijt zijn het loze beloften
Nu heb ik het gevoel aan het lijntje te worden gehouden door Vodafone.
De medewerkers zijn welwillend en vrinedelijk maar er gebeurd helemaal niets.
Ik hoor de twijfel in de stem van de medewerker,ze lijken het gewoon niet te weten en zeggen dan dat ik nog 'even' tien dagen geduld moet hebben.

Ik wil graag duidelijkheid en dat kan Vodafone tot op heden niet geven.
Wat ik verwacht?
Alleen maar een duidelijk antwoord zodat ik weet waar ik aan toe ben.Zo vreemd lijkt mij dat niet.
En een compensatie of vergoeding zou ook wel op z'n plaats zijn maar ook dit krijg ik er niet doorheen.
Aan al die excuses heb ik niet veel meer op dit moment.
Ik vind de situatie echt zeer vervelend en voel me aan de kant gezet en als dit zo doorgaat dan kan ik misschien beter eens kijken naar een provider die zijn klanten wel serieus neemt.
Wees eerlijk en leg het duidelijk uit maar laat een klant niet in het ongewisse.
Ik zou Vodafone niet aanraden op dit moment want als je zo behandeld word dan kun je net zo goed niet bellen naar een helpdesk

Het posten op dit forum zie ik nog als enige mogelijkheid om de aandacht van Vodafone te trekken.
Erg jammer maar ik hoop dat er iets mee gedaan word.
Ik wil maar 1 ding en dat is duidelijkheid en een nieuwe telefoon na 9 weken.

ScoopJ
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mei 2013 14:37

Re: Na 9 weken nog steeds geen nieuwe mobiele telefoon

Ongelezen bericht door ScoopJ »

Het lijkt mij zo dat zolang u uw telefoon niet hebt ontvangen u ook geen abonnementsgeld hoeft te betalen omdat het al zo lang duurt. Het contract werkt namelijk twee kanten op: Vodafone levert een sim-kaart en telefoon (binnen redelijke termijn), en u betaalt een maandelijks bedrag. Dat laatste wel heel erg op tijd doen of anders krijgt u problemen!! (afsluiting, incassobureau, deurwaarder etc.)
Op het moment dat Vodafone niet levert volgens contract, mag u ze aanmanen en melden dat u het incasso stop zet als zij niet leveren. Doe dit aangetekend. Het zoekraken van uw telefoon is een probleem die Vodafone moet oplossen en desnoods leveren ze maar een nieuwe.
Zoek in de voorwaarden naar het onderwerp over ontbinding van de koopovereenkomst, want daar moet een bepaalde termijn in staan waarin geleverd dient te worden. Twee weken later kunt u nogmaals een aanmaning versturen met de mededeling dat wanneer niet binnen 7 dagen wordt geleverd u Vodafone in gebreke zal stellen. Indien het zover komt, en is voldaan aan de voorwaarden om over te gaan tot ontbinding van het contract, doe dit dan ook: zo draait u de koop terug en beland u in weer in dezelfde situatie als voor het afsluiten van het contract. U moet uw geld terugkrijgen en dan blijft de zoekgeraakte telefoon een probleem van Vodafone. Sluit dan een nieuw contract af of zoek eventueel een andere provider.

En een tip: ik ga altijd naar de winkel om mijn abonnement te verlengen en als je dan een nieuwe telefoon neemt kun je die meteen meenemen. Wel zo handig!

Gesloten