LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik kom nooit van mijn abbo bij T-Mobile af!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
werakaya

Ik kom nooit van mijn abbo bij T-Mobile af!

Ongelezen bericht door werakaya »

Hebben al sinds Augustus 2010 een relax abbo. Toen nog relax 25 maar dat is sinds een paar maanden al verlaagd naar relax 15 en nog kom ik niet van mijn beltegoed af. Alle uitgaande telefoontjes gaan via mijn mobiel en nog blijft het staan op om en nabij de 180 euro. Naar een nieuw abbo is dus geen optie. Maar ondertussen word mijn internet steeds langzamer (volgens t-mobile komt dat door het netwerk) en moet ik binnenkort naar een ander toestel want ook die begint na 2 en half jaar zijn kuren te vertonen. T-mobile weigert een tegemoetkoming te geven voor die 180 euro zodat ik naar een ander abbo kan terwijl ik ze toch echt al betaald heb! Geen idee wat te doen en lees overal dat T-mobile halstarrig volhoud. Vind het ronduit bizar dat dit allemaal zo maar kan en mag?! Heeft er nog iemand suggesties buiten de optie die ze zelf geven (maak het beltegoed eerst op)?

sjohie

Re: Ik kom nooit van mijn abbo bij T-Mobile af!

Ongelezen bericht door sjohie »

werakaya schreef:Hebben al sinds Augustus 2010 een relax abbo. Toen nog relax 25 maar dat is sinds een paar maanden al verlaagd naar relax 15 en nog kom ik niet van mijn beltegoed af. Alle uitgaande telefoontjes gaan via mijn mobiel en nog blijft het staan op om en nabij de 180 euro. Naar een nieuw abbo is dus geen optie. Maar ondertussen word mijn internet steeds langzamer (volgens t-mobile komt dat door het netwerk) en moet ik binnenkort naar een ander toestel want ook die begint na 2 en half jaar zijn kuren te vertonen. T-mobile weigert een tegemoetkoming te geven voor die 180 euro zodat ik naar een ander abbo kan terwijl ik ze toch echt al betaald heb! Geen idee wat te doen en lees overal dat T-mobile halstarrig volhoud. Vind het ronduit bizar dat dit allemaal zo maar kan en mag?! Heeft er nog iemand suggesties buiten de optie die ze zelf geven (maak het beltegoed eerst op)?
Gaan we weer, dit is topic nummer zoveel hierover.. :shock: Ja dat mag, en jij bent er bij het tekenen van het contract in augustus 2010 mee akkoord gegaan. Je hebt dus toen een te royaal abonnement afgesloten, vermoedelijk omdat je daardoor het toestel "gratis" kreeg ofzo, maar dat was toen je eigen keuze. Dat je nu, bij het aangaan van een nieuw contract, dat beltegoed niet mee kan nemen, is een gevolg van je eigen keuze.

Gesloten