Je bent hier niet op de beurs.je krijgt dan als snel speculaties
Wie zegt dat TS een half verhaal verteld??? Omdat die er verder niet op in wil gaan, houdt nog niet in dat die geen gelijk zou hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je bent hier niet op de beurs.je krijgt dan als snel speculaties
Ciske als je een topic opent op een forum dan moet je wel duidelijk zijn over waarom etc etc etc.ciske schreef:Je bent hier niet op de beurs.je krijgt dan als snel speculaties
Wie zegt dat TS een half verhaal verteld??? Omdat die er verder niet op in wil gaan, houdt nog niet in dat die geen gelijk zou hebben.
rozemarijntje schreef:ciske
moet je het wel in de hele context lezen...
ik zeg gewoon ,hoe het zou kunnen zijn,...
beschuldig niemand,veroordeel niemand,geef alleen MIJN mening...
en ik zeg ook,als ie niet wilt antwoorden ook prima!!
ik dram dan ook helemaal niet door hoe vaak enz..maar ja als de maatschappij uitlegt hoe vaak ,vaak is?ja...dan geef ik mijn mening en in principe is dat ook een speculatie want ik reageer op een verzekering waarvan ik dus niet weet wat er daadwerkelijk is gebeurd....hoeft ook niet..maar ja ik antwoord wel..
niet op de beurs...oh dan zit ik verkeerd man...
hiih wilde net wat aandelen kopen...in deze maatschappij
De post van CB lijkt mij anders overduidelijk.ciske schreef:Wie zegt dat TS een half verhaal verteld??? Omdat die er verder niet op in wil gaan, houdt nog niet in dat die geen gelijk zou hebben.
Emmy75 schreef:[Waarom dan zo onduidelijk ? Waarom dan zo vaag ? Waarom dan geen duidelijke antwoorden op normale vragen over de inhoud ?
Als TS gelijk heeft, kan hij door open kaart te spelen zijn verhaal alleen maar kracht bijzetten.
Uiteraard wordt dit ook vastgelegd. U betaalt namelijk niet voor de 5 minuten tijd, maar voor de juridische kennis die nodig is om u van het juiste antwoord of advies te voorzien. Het opbouwen van die noodzakelijke kennis kost aanmerkelijk meer tijd natuurlijk. Vergelijk het met een dokter: die heeft ook jaren moeten studeren om de werking van het menselijk lichaam te doorgronden.Peterke30 schreef:De overige keren wat op deze lijst staat, blijkt om telefonisch advies te gaan. Een telefoontje van minder van 5 minuten worden hier ook in meegerekend. Ongevraagd maken zij hier een dossier over aan, zonder dat vervolgactie nodig is, of dat je vraagt om het vast te leggen. Als telefonische advies niet wordt geregistreerd, is deze brief werkelijk onterecht aan mij verzonden.
Het staat je altijd vrij om hun advies te negeren en voor eigen rekening te gaan procederen. Ik laat even in het midden of dat verstandig is.budje999 schreef:Wij zouden ook graag willen weten hoevaak dit gebeurd dat ze zeggen geen kans van slagen,of wat kan je hier aan doen als je denk dat er wel wat te halen valt?
budje999 schreef:Zou even wat willen zeggen over de rechtsbijstand van Achmea.Wij hebben als ik het zeggen mag 5 keer gebruik gemaakt van de rechtsbijstand dat is vaak al zegt ik het zelf maar als je het nodig vind mag je dit vragen toch.Nu wij hebben denk ik wel 2 keer gelijk kunnen halen maar de rechtsbijstand verzekering zijn in alle 5 gevallen niet mee gegaan ze zeggen altijd geen kans van slagen en daar kun je verder niets aan doen.Ook moeten we vaak opbellen en dan zijn ze te druk en bellen wel terug zeggen ze, nu dat gebeurd niet altijd te vaak niet.Wij zouden ook graag willen weten hoevaak dit gebeurd dat ze zeggen geen kans van slagen,of wat kan je hier aan doen als je denk dat er wel wat te halen valt?
Ik denk dat het afwijzen deel uitmaakt van hun beleid. Wanneer je erg overtuigd bent van je gelijk kun je een second opinion laten opstellen door een eigen advocaat. Wanneer die erg afwijkt van hun interne mening doen ze echt niet kinderachtig en behandelen ze de zaak alsnog. Het kost misschien wat extra geld, maar wanneer het belang groot genoeg is moet dat geen probleem zijn.budje999 schreef:Zou even wat willen zeggen over de rechtsbijstand van Achmea.Wij hebben als ik het zeggen mag 5 keer gebruik gemaakt van de rechtsbijstand dat is vaak al zegt ik het zelf maar als je het nodig vind mag je dit vragen toch.Nu wij hebben denk ik wel 2 keer gelijk kunnen halen maar de rechtsbijstand verzekering zijn in alle 5 gevallen niet mee gegaan ze zeggen altijd geen kans van slagen en daar kun je verder niets aan doen.Ook moeten we vaak opbellen en dan zijn ze te druk en bellen wel terug zeggen ze, nu dat gebeurd niet altijd te vaak niet.Wij zouden ook graag willen weten hoevaak dit gebeurd dat ze zeggen geen kans van slagen,of wat kan je hier aan doen als je denk dat er wel wat te halen valt?