LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] in-app aankoop candy crush

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

Op mijn tablet speel ik het spel candy crush. Als ik een level niet haal koop ik wel eens een aantal zetten bij, dit is altijd goed gegaan, de laatste maand kreeg ik vaak een foutmelding dat de aankoop mislukt was en er geen geld van mijn rekening was gehaald. Echter krijg ik nu mijn creditcard rekening van 289,-. Ik weet zeker dat dit door het aantal foutmeldingen komt want ik heb zeker weten geen 324 keer levens heb gekocht. Met de foutmeldingen erbij, zou ik wel op dit aantal kunnen komen. Ik kan nergens iets vinden waar ik contact met hun kan opnemen of een klacht kan indienen. Iemand enig idee wat ik hiermee moet?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door kokka »

mijn echtgenote dacht dat ook te moeten doen..gelukkig kwam ik er op tijd achter en waren we pas een paar tientjes kwijt..
moet niet gekker worden met dit soort achterlijk gedoe.
voor dit soort geld kan je bijna een nieuwe deur van een fiësta kopen!

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door sjohie »

wendy424 schreef:Op mijn tablet speel ik het spel candy crush. Als ik een level niet haal koop ik wel eens een aantal zetten bij, dit is altijd goed gegaan, de laatste maand kreeg ik vaak een foutmelding dat de aankoop mislukt was en er geen geld van mijn rekening was gehaald. Echter krijg ik nu mijn creditcard rekening van 289,-. Ik weet zeker dat dit door het aantal foutmeldingen komt want ik heb zeker weten geen 324 keer levens heb gekocht. Met de foutmeldingen erbij, zou ik wel op dit aantal kunnen komen. Ik kan nergens iets vinden waar ik contact met hun kan opnemen of een klacht kan indienen. Iemand enig idee wat ik hiermee moet?
Op de website van de makers, zie ik onderaan dit [email protected] emailadres staan voor vragen.

Verder kan je natuurlijk bij de creditcard een betwiste transactie indienen, immers heb je betaald voor een product/dienst die je niet ontvangen hebt, maar dan zou wat bewijs van dit alles wel handig zijn.

Lveera
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013 12:06

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Lveera »

Eerst je creditcard transacties nakijken lijkt me ook wel handig. Bij facebook naar accountinstellingen >betalingen > aankoopgeschiedenis. En deze naast elkaar leggen. Zo kun je precies zien wat er gebeurt is.

En als het goed is, heb je ook nog bonnummers via mail gehad, want ik neem aan dat het ook wel eens goed is gegaan. Daarin staat heel duidelijk een link voor als je problemen of vragen hebt over betalingen.

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

allereerst bedankt voor jullie reacties. Ik heb geen bonnen gehad in de mail. De tip over facebook ga ik even nalopen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door devious »

echt..wie geld aan dat spel spendeert is knettergek. Met een hack speel je em ook nog eens zo uit..GRATIS.

Dat hele KING.com is oplichterij in mijn ogen, maar goed, niemand vraagt mij wat en ik blijf er ver van weg

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

@ devious, hoe hack je dat spel dan? Het is gewoon superverslavend en daar weet king.com een goed slaatje uit te slaan. Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd en vorige week nog een herinneringsmail maar heb nog steeds geen reactie gehad, denk dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Caro85
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 mei 2013 17:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Caro85 »

Neem ook niet aan dat jij kan bewijzen tegen over hen dat dat bedrag niet klopt. Het is niet zo dat het ergens opgeslagen wordt hoevaak je een zet koopt of niet..

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door devious »

CandyCrushed.JPG
CandyCrushed.JPG (99.97 KiB) 11096 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
wendy424 schreef:@ devious, hoe hack je dat spel dan? Het is gewoon superverslavend en daar weet king.com een goed slaatje uit te slaan. Ik heb twee weken geleden een mail gestuurd en vorige week nog een herinneringsmail maar heb nog steeds geen reactie gehad, denk dat ik naar mijn geld kan fluiten.
Er zijn meerdere manieren. De meest simpele is via een addon. Werkt alléén via Firefox, maar iedereen kan het.
En echt kraken kan ook. Dan krijg je het zoals ik op het plaatje laat zien. Dan is alles aan te passen. Echt alles, aantal zetten, score, de bommen, noem maar op. Het kraken is overigens leuker dan het spelen.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Regggy »

wendy424 schreef:Op mijn tablet speel ik het spel candy crush. Als ik een level niet haal koop ik wel eens een aantal zetten bij, dit is altijd goed gegaan, de laatste maand kreeg ik vaak een foutmelding dat de aankoop mislukt was en er geen geld van mijn rekening was gehaald. Echter krijg ik nu mijn creditcard rekening van 289,-. Ik weet zeker dat dit door het aantal foutmeldingen komt want ik heb zeker weten geen 324 keer levens heb gekocht. Met de foutmeldingen erbij, zou ik wel op dit aantal kunnen komen. Ik kan nergens iets vinden waar ik contact met hun kan opnemen of een klacht kan indienen. Iemand enig idee wat ik hiermee moet?
Geld weggooien. Het spel is gebaseerd op het feit dat jij als je 18000 x een level niet haalt je dan wel gek wordt en geld uit gaat geven voor een oplossing. Probeer eens een week niet te spelen als je echt niet door een level heen komt. Start na die week de app weer op; ik garandeer je dat je het level de 1e keer haalt. Oplichterij op zijn best, en personen zoals jij dragen daar dus mooi aan bij :)

Lveera
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 mar 2013 12:06

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Lveera »

Knap hoor met een hack :lol: Er zijn er ook die het zonder uitspelen en geen extra hulp middelen kopen.
Maar daar ging deze topic niet over :wink:

Ben benieuwd of wendy al duidelijkheid heeft gekregen.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door devious »

tuurlijk hack ik erop los.

CandyCrush gooit namelijk volledig willekeurig met mogelijkheden. En als je net als ik bij een level maar liefst 7 dagen ( en een paar honderd pogingen ) blijft hangen, en je ziet iemand anders dat zelfde level bijna kado krijgen door de goede combi's, dan vind ik dat echt niet zoals het hoort. Ik krijg namelijk wel de hele tijd de aanbiedingen om eea te KOPEN. En daar doe ik niet aan mee, dan hack ik het, want oneerlijke spelletjes vinnik..oneerlijk... :lol:

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

ik heb vorige week reactie gehad, dat ze mijn afschrift wilden zien met alle bestellingen er op en deze heb ik op gestuurd, daarna niets meer gehoord, zodra ik reactie heb laat ik het jullie weten.

ik heb ook gratis gespeeld tot level 266 en dat level heb ik 2 1/2 maand over gedaan en werd idd op een gegeven moment er echt gek van dat ik een paar keer levens heb gekocht maar niet voor voor 289 euro.

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

Nog steeds geen reactie gehad, ik heb zojuist een rekening ontvangen van 255 euro terwijl ik geen levens meer heb gekocht. Ik wil het nu hogerop zoeken, iemand enig idee hoe?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door devious »

Hogerop?

Dan moet je het ver zoeken:
...We have offices in London, Hamburg, Stockholm, Malmo, Barcelona, Malta, Bucharest and San Francisco...

Dat wordt duimen draaien of fluiten naar je centen.. Schandalig.

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

ok, dat schiet lekker op.. .niet dus. Ik ga morgen langs de bank om te kijken of die wat voor me kunnen doen, voor de rest hopen dat ik snel mail terug krijg.

wendy424
Berichten: 28
Lid geworden op: 24 sep 2012 09:21

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door wendy424 »

ik ben inmiddels bij de bank geweest, die verwees me door naar de helpdesk van de rabobank, ik heb met hun contract opgenomen en hun hebben de creditcard geblokkeerd en gingen het onderzoeken naar fraude, ik moet een pakket papieren in vullen en nu drie weken later heb ik het volledig bedrag terug gehad. Van Candy crush zelf heb ik via de mail overigens nooit meer reactie gehad.

PeterW1572
Berichten: 145
Lid geworden op: 02 jul 2013 10:31

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

devious schreef:echt..wie geld aan dat spel spendeert is knettergek. Met een hack speel je em ook nog eens zo uit..GRATIS.
Dus die mensen die die spelletjes maken hoeven geen salaris te krijgen volgens jou? Als je wat tegen dit soort bedrijven hebt moet je die spelletjes gewoon niet spelen, niet gaan hacken.

Leeuwtje90
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2013 11:12

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door Leeuwtje90 »

Ik heb hetzelfde probleem, maar kan op deze Candy Crush website geen contact email vinden?

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: in-app aankoop candy crush

Ongelezen bericht door devious »

CC is van King.com Daar zul je je beklag moeten doen. Niet op een supportsite in het Nederlands.

Gesloten