LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete afstuderen: Potentiele koopstarters en social media

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Daisy_
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2013 11:19

Enquete afstuderen: Potentiele koopstarters en social media

Ongelezen bericht door Daisy_ »

Goedemorgen allemaal,

Mijn naam is Daisy. Voor mijn opleiding Financial Services Management doe ik een afstudeeropdracht bij een financiële dienstverlener.
Hierbij doe ik onderzoek naar de naamsbekendheid en in hoeverre social media hieraan kan bijdragen.
Hiervoor heb ik een enquête opgesteld voor de te benaderen doelgroep: Potentiële koopstarters.
Dit kunnen mensen zijn die nog thuis wonen of huurders, die op korte termijn <5 jaar van plan zijn een woning te kopen.
Zouden jullie mij willen helpen door de enquête in te vullen, via onderstaande link?

http://www.thesistools.com/web/?id=341783

Als er nog vragen zijn of onduidelijkheden, laat het me weten.

Alvast hartelijk bedankt!!

Daisy_
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2013 11:19

Re: Enquete afstuderen: Potentiele koopstarters en social media

Ongelezen bericht door Daisy_ »

Ik ben nog steeds op zoek naar mensen die mijn enquête in willen vullen, ik zou het erg waarderen als jullie mij zouden helpen! Invullen duurt ongeveer 5 min.

Voor de mensen die de enquête tot nu toe hebben ingevuld, heel erg bedankt!

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Enquete afstuderen: Potentiele koopstarters en social media

Ongelezen bericht door Barman »

Ik denk dat de mensen hier zo langzamerhand enquete moe zijn.

Daisy_
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mei 2013 11:19

Re: Enquete afstuderen: Potentiele koopstarters en social media

Ongelezen bericht door Daisy_ »

Barman schreef:Ik denk dat de mensen hier zo langzamerhand enquete moe zijn.
Gezien het aantal enquêtes op dit forum snap ik dat volledig! Ik hoop toch dat er nog mensen zijn die hem in willen vullen.

Gesloten