LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youfone oplichting

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ron7788

Youfone oplichting

Ongelezen bericht door Ron7788 »

Geachte Youfone,

Tevens probeerde ik onderstaande klacht op uw Youfone Facebook pagina te melden maar daar werd mijn klacht tot 3 keer toe verwijderd waarna ik geblokkeerd werd van de Youfone Facebook pagina toen ik het een 4de keer probeerde te melden.
Op Internet kom ik tevens zeer veel klachten over Youfone tegen zoals op de site van bellen.com. Veel mensen klagen over rekeningen van Youfone die niet kloppen. Extreem hoge, onverklaarbare rekeningen die Youfone bij veel klanten in rekening brengt.
Ik heb overigens van meer mensen vernomen dat Youfone op de Youfone Facebook op die wijze te werk gaat, niet bepaald netjes van Youfone.
Om hoge kosten te voorkomen controleer ik regelmatig de Youfone online ''lopende kosten'' pagina. Ook deze maand weer en toen ik tegen mijn verbruik aanzat van 750 belminuten bij Youfone stopte ik met bellen met mijn Youfone sim only kaart. Een paar dagen later zat ik alsnog op 40 euro extra verbruik bij Youfone.
Dit vind ik onacceptabel van Youfone. Op deze wijze jaagt u mensen op hoge kosten.
Ik wil dat u als Youfone dit uitzoekt en kijkt of er een fout is gemaakt bij Youfone. Doet u dit niet ga ik een melding maken bij de toezichthouder over Youfone en kijken hoe ik de volgende keer kan aantonen dat het systeem van Youfone niet elke 24 uur wordt ververst. (Dit zou elke 24 uiur gebeuren zoals u op de pagina ''lopende kosten''' van Youfone aangeeft.) Ik zit in de online marketing dus maakt Youfone deze ''fout'' vaker dan zal ik dit gaan aantonen.
Ik beloof u dat als dit niet netjes wordt opgepakt ik deze klacht jegens Youfone op nog andere wijzen zal doorzetten en de bevoegde instanties zal verzoeken uit te zoeken hoe ik u kan controleren dat de pagina ''lopende kosten'' van Youfone up to date zijn.
U verstuurt daarbij pas een waarschuwing sms als je 100 euro over je tegoed zit bij Youfone, dat is te idioot voor woorden. Hoe kan een bedrijf als Youfone dat verkopen?
Ik beloof u dat ik dit niet zal accepteren Youfone tot u met een passende oplossing komt.
Als u zich niet aan de geldende regels houdt zal ik het contract juridisch laten ontbinden conform de eigen algemene voorwaarden van Youfone. Hierin staat dat als 1 van de partijen zich niet aan hun verplichtingen voldoen, dat het Youfone abonnement per direct opgezegd kan worden.
Ik hoop dat dit alles duidelijk is Youfone.

riddert

Re: Youfone oplichting

Ongelezen bericht door riddert »

Ron7788 schreef:Geachte Youfone,

Tevens probeerde ik onderstaande klacht op uw Youfone Facebook pagina te melden maar daar werd mijn klacht tot 3 keer toe verwijderd waarna ik geblokkeerd werd van de Youfone Facebook pagina toen ik het een 4de keer probeerde te melden.
Op Internet kom ik tevens zeer veel klachten over Youfone tegen zoals op de site van bellen.com. Veel mensen klagen over rekeningen van Youfone die niet kloppen. Extreem hoge, onverklaarbare rekeningen die Youfone bij veel klanten in rekening brengt.
Ik heb overigens van meer mensen vernomen dat Youfone op de Youfone Facebook op die wijze te werk gaat, niet bepaald netjes van Youfone.
Om hoge kosten te voorkomen controleer ik regelmatig de Youfone online ''lopende kosten'' pagina. Ook deze maand weer en toen ik tegen mijn verbruik aanzat van 750 belminuten bij Youfone stopte ik met bellen met mijn Youfone sim only kaart. Een paar dagen later zat ik alsnog op 40 euro extra verbruik bij Youfone.
Dit vind ik onacceptabel van Youfone. Op deze wijze jaagt u mensen op hoge kosten.
Ik wil dat u als Youfone dit uitzoekt en kijkt of er een fout is gemaakt bij Youfone. Doet u dit niet ga ik een melding maken bij de toezichthouder over Youfone en kijken hoe ik de volgende keer kan aantonen dat het systeem van Youfone niet elke 24 uur wordt ververst. (Dit zou elke 24 uiur gebeuren zoals u op de pagina ''lopende kosten''' van Youfone aangeeft.) Ik zit in de online marketing dus maakt Youfone deze ''fout'' vaker dan zal ik dit gaan aantonen.
Ik beloof u dat als dit niet netjes wordt opgepakt ik deze klacht jegens Youfone op nog andere wijzen zal doorzetten en de bevoegde instanties zal verzoeken uit te zoeken hoe ik u kan controleren dat de pagina ''lopende kosten'' van Youfone up to date zijn.
U verstuurt daarbij pas een waarschuwing sms als je 100 euro over je tegoed zit bij Youfone, dat is te idioot voor woorden. Hoe kan een bedrijf als Youfone dat verkopen?
Ik beloof u dat ik dit niet zal accepteren Youfone tot u met een passende oplossing komt.
Als u zich niet aan de geldende regels houdt zal ik het contract juridisch laten ontbinden conform de eigen algemene voorwaarden van Youfone. Hierin staat dat als 1 van de partijen zich niet aan hun verplichtingen voldoen, dat het Youfone abonnement per direct opgezegd kan worden.
Ik hoop dat dit alles duidelijk is Youfone.
@TS,

U heeft per abuis uw briefje aan YouFone op het TrosRadar forum geplaatst. Wellicht kunt u beter het briefje zenden aan YouFone. Ik acht de kans dan groter dat u een reactie van de betreffende firma krijgt.
Stuur uw brief aan: http://www.youfone.nl/persoonlijk/contact/

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Niet goed dat je alleen positieve verhalen kwijt kunt op de faceboekpagina van Youfone.

Yolanda73

Ongelezen bericht door Yolanda73 »

ook ik heb nog steeds problemen met Youfone!! Na de laatste uitzendingen in 2012 heb ik ook klachten ingediend ivm verkeerde facturen! Die facturen klopten dus niet, klachten ingediend, facturen even niet betaald tot het probleem was opgelost. Echter....word ik afgesloten!!! Inmiddels heb ik al 3 bevestigen van Youfone dat ze mijn abonnement hebben aangepast naar beneden, staat nog steeds op de site het hoge abonnement!!! Facturen kloppen nog steeds niet en bedragen die ze moeten terugbetalen wegens herberekening krijg je niet op je rekening!! En idd ALS je wat verkeerds zegt over Youfone op hun FB pagina, dan worden je berichten eraf gegooid word je geblokkeerd!!
Ik vind het een grote oplichting wat Youfone allemaal doet. Wellicht dat Radar er weer eens een keer aandacht aan kan besteden!! Ik kom graag naar de studio met mijn verhaal!!!

thijmedevisser

Ongelezen bericht door thijmedevisser »

Ik voel mij zo erg in de maling genomen door deze provider. Ik raad iedereen ten zeerste af met deze provider in zee te gaan. Dit is mijn verhaal wat ik naar ze gestuurd heb en ik hoop op jullie advies en welke stappen ik moet ondernemen!

Bericht:

Beste Youfone,

Ik schrik erg van mijn laatste factuur. 120 euro alleen aan data klopt naar mijn mening niet. Na een uur en een kwart in de wachtrij te hebben gewacht heb ik maar opgehangen. Ik vind dit echt belachelijk. Ik vind jullie service belachelijk slecht en ik wil een uitgebreide uitleg hoe het kan dat mijn laatste factuur zo extreem hoog is, ik kan niet eens het specificatie bestand openen. Ik ook wil per direct mijn abonnement wijzigen naar onbeperkt internet. Ik ga er van uit dat jullie een fout in mijn laatste factuur hebben gemaakt. Ik verwacht van jullie een uitleg en als dat niet gebeurd dan ga ik hogere stappen ondernemen want ik voel dat ik in de maling genomen ben door jullie, ik ben een expert op het gebied van telefoons en ik weet uit ervaring van mezelf en van andere dat zo\'n regelreus bedrag bijna onmogelijk is. Ik hoor snel van jullie..

Wat moet ik doen, kan iemand mij helpen?

thijmedevisser

Ongelezen bericht door thijmedevisser »

sjoegel schreef:Niet goed dat je alleen positieve verhalen kwijt kunt op de faceboekpagina van Youfone.
Dit heb ik op hun facebook pagina gezet, ben beniewd hoe lang het blijft staan:

Beste You(don't)fone,

Ik ben nu vanaf augustus klant bij jullie, ik betaal elke maand meer dan 120 euro aan jullie aan abonnements kosten en ik heb geen idee waar dat vandaan komt, eerst dacht ik dat het aan mij lag. Maar toen ging ik eens kijken naar mijn facturen en naar ervaringen van anderen, en nu ben ik er dus zeker van dat jullie mij elke maand verkeerde facturen hebben verstuurd.

Nemen jullie bewust jullie klanten zo erg in de maling? Een bedrijf dat eigelijk al 3 jaar geleden failliet is verklaard. Ik eis per direct geld terug van alle verkeerde facturen die ik aan jullie heb betaald. De enige manier hoe ik jullie nog kan proberen te bereiken is via facebook, want ik heb net anderhalf uur in de wachtrij gestaan, toen besloot ik maar op te hangen. En op mijn emails geven jullie ook geen antwoord. Youfone is er niet voor jou maar voor je portemonnee.

Mijn telefoonnummer: 0683713347 (dan weten jullie wel genoeg)

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

StopYoufoneNow schreef: Beste mensen we kunnen eventueel tevens gezamenlijk procederen tegen youfone zodat de kosten zeer laag uitvallen.
Welke kosten of ga je er van uit dat je ongelijk krijgt en veroordeeld wordt voor de proceskosten? Wees een vent(of vrouw), als je graag zo'n actie wilt voeren, span zelf een rechtszaak aan waar iedereen van kan profiteren.

Martjevanvelzen

Ongelezen bericht door Martjevanvelzen »

Kijk je contract(en) goed na. Daaruit zullen je kansen blijken..

Succes! Het is in ieder geval een les geweest.

Gesloten