Goedemorgen allen -
Helaas merkten we jullie topic nu pas op, waarvoor onze excuses. Ik merk dat het hier vooral gaat om uitnodigingen die jullie ontvangen van Twoo.
Wanneer iemand lid wordt van Twoo, heeft deze persoon de mogelijkheid om zijn/haar e-mailcontactpersonen te importeren. Onze website zal dan voor hen nagaan of die mensen reeds lid zijn, alsook hun de mogelijkheid geven om hun contacten uit te nodigen. Dit is de enige manier waarop je adres bij ons gekend kan worden.
Mocht het zo zijn dat je liever deze uitnodigingen niet ontvangt, dan heb je steeds de mogelijkheid om op het linkje "uitschrijven" te klikken. Indien dit niet lukt, contacteer me dan aub meteen via
[email protected]. Ik help je hier dan meteen mee verder, en maak hier ook melding van zodat onze ontwikkelaars kunnen nagaan wat er mogelijk misging.
We streven ernaar om al je berichtjes binnen 24u te beantwoorden, en de hier aangekaarte "problemen" kunnen allen binnen enkele minuten helemaal afgehandeld worden door mij.
Aarzel dus niet om me te contacteren via
[email protected] - ik help jullie graag verder met al je opmerkingen of vragen.
Groeten,
Philippe
Community Manager BE/NL, Twoo.com