Zonder klantgegevens kan Scarlet helaas op dit forum niet inhoudelijk ingaan op deze specifieke kwestie. Uit uw bericht maken wij op dat er een geschil is ontstaan over het retourneren van apparatuur. In algemene zin kan Scarlet hierover het volgende melden.
Alle apparatuur die u van Scarlet ontvangt, krijgt u op basis van bruikleen. De apparatuur wordt dus nooit uw eigendom (u betaalt er overigens ook geen eenmalige kosten voor) en u dient aan het einde van de overeenkomst de apparatuur te retourneren. Dit ook conform artikel 3.8, 8.9 en 14.5 van de gezamenlijk overeengekomen Algemene Voorwaarden.
Wanneer u dit niet doet, ontvangt u een aantal verzoeken van Scarlet dit alsnog te doen. Geeft u daar geen gehoor aan, zal Scarlet voor de apparatuur een (digitale of papieren) factuur versturen. Dan nog krijgt u de mogelijkheid de apparatuur te retourneren. Doet u dit alsnog, zal Scarlet de factuur crediteren. Stuurt u een deel retour, zal er een deel gecrediteerd worden. Over openstaande posten krijgt u meerdere herinneringen en uiteindelijk aanmaningen. Wanneer u hierop niet reageert (hetzij een bezwaarschrift, hetzij een betaling), zullen wij de vordering uit handen geven.
Wanneer u bij het incassobureau niet met nieuwe feiten of omstandigheden komt, zal de vordering door hen gehandhaafd blijven. Schriftelijke communicatie met hen werkt doorgaans het beste.
Wanneer u nog vragen heeft, kunt deze het beste stellen aan Scarlet zelf onder vermelding van uw klantnummer. U kunt dit per e-mail doen (
[email protected]) of per reguliere post (Scarlet N.V., Postbus 158, 8200AD Lelystad) Zoals eerder gezegd, meer dan algemene informatie kunnen wij hier niet geven.