Ik heb op 14-04 een wellness cadeau bon gekocht bij de Bruna. Maar kom er nu achter dat deze bonnenmaker al op 23-03 failliet is verklaard. Dus drie weken eerder.
Ik vind dat de Bruna mij de aankoopsprijs moet vergoeden. Immers , toen ik het product kocht voor 75 euro was het al niets meer waard.
Ik heb op 14-04 een wellness cadeau bon gekocht bij de Bruna. Maar kom er nu achter dat deze bonnenmaker al op 23-03 failliet is verklaard. Dus drie weken eerder.
Ik vind dat de Bruna mij de aankoopsprijs moet vergoeden. Immers , toen ik het product kocht voor 75 euro was het al niets meer waard.
kan dus zijn dat iemand een doorstart heeft gemaakt, maar daarvan kan ik geen bewijs vinden, is de bon gekocht of zat deze ergens bij een produkt ?
neem anders contact op met de curator, die kan u vertellen wat er met het merknaam en bedrijf verder is gebeurd. Als de bon niet meer geldig is, dan had de verkoper dit moeten weten en heeft u recht op 75 euro.
Laatst gewijzigd door kss op 17 mei 2013 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Even gegoogled, kwam dit tegen op Facebook.
Bericht klant, geplaatst op 4 mei:
"Beste Bruna,
Bij het afscheid van mijn werk, heb ik 2 cadeauboxen kado gehad. Een box "beauty en wellness voor 2" en een box "weekend puur natuur". Ik wilde ze net gaan activeren op de site, en kom erachter dat de site offline is. Na wat onderzoek op internet blijkt dat cadeaubox falliet is!?
Ik ben dus zeer teleurgesteld!
Ik weet dat de boxen bij Bruna gekocht zijn, maar heb uiteraard geen bonnetjes bij mijn kadootjes gehad. Het zijn immers kadootjes.Wel zitten de activatiebonnen natuurlijk in de doos. Hoe kunnen we dit probleem oplossen?"
Antwoord Bruna:
"Is helaas niet concreet te maken. Huidige situatie duurt nu ruim 2 weken, ook wij weten niet op welke termijn er duidelijkheid komt. Meer kunnen we er nu niet over zeggen. ^TJ
Dat is uiteraard zeer vervelend. maar Cadeaubox is niet failliet, maar heeft de activiteiten gestaakt. We moeten de ontwikkelingen nog even afwachten. ^TJ"