LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Landal Greenparcs

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
dc

Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door dc »

Geen idee waarom die topic is gesloten.Ik wilde graag nog reageren. Deze topic was pas 3 pagina's groot en da's niets vergeleken bij sommige andere topics.

Onderstaande quote komt uit de gesloten topic:
Landal Heihaas viel ons ontzettend tegen. Daarnaast is het geen groot park en zijn de faciliteiten, met name voor kinderen, vrij beperkt.
Landal Greenparcs heeft inderdaad minder facaliteiten (niet alleen voor kinderen). Ze richten zich meer op rust en ruimte rondom de bungalows. Zelden kom je geschakelde bungalows tegen en meestal staan ze op een redelijk ruim stuk grond met veel privacy. Het is dus maar net waar je voor kiest. Rust en ruimte? Kies o.a. Landal. Veel facaliteiten? Kies CenterParcs

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja dat zal wel komen door mijn reacties.
Maar ja het schijnt erg moeilijk te zijn om op een eerlijke manier over onderwerpen een discussie te voeren.
Geef ik een mening dat Landal Greenparks ons goed bevallen is, krijg je gelijk te horen je gaat nooit op vakantie.
Met andere woorden jullie zijn niets gewend.
Nou niets is minder waar. Als het even kan gaan we 2 x per jaar op vakantie, dus je kan niet zeggen dat wij geen ervaring daarin hebben.
En net wat u zegt het is maar net wat je wil een park met vele faciliteiten en waarvan dat ook goed in de prijs te merken is of een park zonder of weinig faciliteiten en ook nog redelijk betaalbaar is.
Geef ons maar Landal.
Wil nog wel een keer naar Landal in Tjechie.
Lijkt ons ook de moeite waard.
M.vr.Gr.
Van Vakantie liefhebbers

dc

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door dc »

Inderdaad, Landal is niets mis mee. Vroeger met mijn ouders veel naartoe geweest. Heb het daar als kind perfect gehad. Al die superzwembaden e.d. hadden we echt niet nodig (en ja, dat was er toen wel al bij Sporthuis Centrum). Landal heette toen nog Aegon Vakantieparken en daarvoor Ennia Vakantieparken. Overigens is het wel eens leuk in zo'n CenterParcs-zwembad maar het hoeft niet ieder jaar.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Bekkum »

Inderdaad, Wij gaan naar Landal voor de ruime opzet met name om de huisjes.
Ben een keer in Zeeland geweest Port Zeelande op bezoek bij kennissen die daar op vakantie waren.
Vond dat niets alles erg dicht op elkaar gebouwd, maar wel veel faciliteiten, maar ja het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Liegen is ook een van Bekkum.

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan we nu weer beginnen, gast!! Wat heb je tegen Bekkum??????

Ga toch weg, ga met poppen spelen ofzo! :!:

Jeffrey

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Houdt het ff relaxed hiero.. ook ik weet.. faciliteiten cp.. rust.. landall

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Het is dus maar net waar je voor kiest. Rust en ruimte? Kies o.a. Landal. Veel facaliteiten? Kies CenterParcs
Op zich is dit waar, wat betreft ruimte en rust. Echter de inrichting van de huisjes van Landal (ik spreek alleen over Heihaas/Putten) zijn beslist niet luxueus, eerder nog minder dan standaard. Ik had het gevoel alsof ik in een veredelde stacaravan stond, dat valt me gewoon tegen gezien de prijs die voor een weekendje weg moest betalen.[/quote]

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Heihaas is een van de parken die inderdaad qua huisjes wat verouderd is en zeker niet luxe is. Er zijn wel wat luxere parken van Landal maar zoveel keus in huisjes als CenterParcs heeft (van eenvoudig tot "design") zul je bij Landal niet tegenkomen. Ook hier geldt weer: het is maar net wat je wilt

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

En net wat u zegt het is maar net wat je wil een park met vele faciliteiten en waarvan dat ook goed in de prijs te merken is of een park zonder of weinig faciliteiten en ook nog redelijk betaalbaar is.
Als ik de brochure van Landal doorneem schelen de prijzen niet erg veel met de prijzen van Center Parcs. Terwijl het aantal faciliteiten zeker scheelt. Ik zelf kies dan liever voor Center Parcs met zijn velen faciliteiten, maar dat mag ieder voor zich weten.

Bekkum
Berichten: 365
Lid geworden op: 28 mar 2004 17:47

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Bekkum »

Ja inderdaad als je veel faciliteiten wil moet je kiezen voor Center Parks.
En ik denk ook als je kinderen hebt dat je beter kan kiezen voor
Center Parks.

Maar dat is voor iedereen weer anders.
Net waar je de voorkeur aan geeft.

Jan-Jaap

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jan-Jaap »

Laten we het normaal houden.
Het zou zonde zijn als dit onderwerp al weer gesloten wordt door dit :!:

peet.

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door peet. »

net terug van landal de lommerbergen,
die huisjes daar zijn zo armoedig, oud en gebrekkig,
dat het gewoon weer prettig is als je naar huis mag.

Maar ja het koste ook maar 750 euro per week dus ik zal niet verder zeuren

Jeffrey

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Dat is dus wel een flinke kluif he.. 750 euro! Ik zou mijn klacht sowieso bij landal indienen, want je verwacht gewoon iets goeds! Ook kun je zoeken naar medelotgenoten op ons cp/bungalowparkenforum.. www.cpfriends.nl.tt

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

CP, dat is toch van dat cluppie waar de daken instorten????

Jeffrey

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Ja, daar storten daken in.. maar bij een CP park heb je nog een Market Dome met een dak. Beter een voorziening die eens in de twintig jaar instort dan geen voorziening he.. zoals bij meeste landalparken

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Beter helemaal geen parken zoals cp en landal waar je voor een weekendje net zoveel moet betalen als 2-3 weken naar de zon....

Jeffrey

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Dat voordeel heb je alleen als je last minute boekt, en gezinnen met kleine kinderen (=cp bezoekers) gaan zeker niet last minute boeken.. dat kunnen ze gewoon niet! Dus CP bedient een grote doelgroep!

Gast

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Gast »

Nog nooit van vroegboekkorting gehoord dan zeker.
Ik kan ten alle tijden naar een luxe vakantieplek voor minimaal 2 weken en nog goedkoper uit zijn dan een weekendje cp, waar je je nog maar een beetje moet behelpen ook :?

Jeffrey

Re: Landal Greenparcs

Ongelezen bericht door Jeffrey »

Dan moet je wel HEEL VROEG boeken en CP is een tussendoorvakantie die je tot drie weken van te voren vast kan leggen. Een last-minute is vaak 1-2 weken en bieden je nog geen zekerheid (overboekingen etc.).

Gesloten