LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Te triest voor woorden...

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Luc »

Hallo allemaal,


Ik ben sinds oktober vorig jaar niet meer op het forum actief geweest, dat wil zeggen: zelden gepost. Aangezien ik het forum noodgedwongen wel heb moeten volgen ben ik wel op de hoogte van de ontstellende puinhoop die enkele mensen er hier van gemaakt hebben.

Ik heb veel berichten gezien die absoluut nergens op sloegen, voor helemaal niemand van waarde waren behalve voor degene die ze postte. Er zijn uiterst grievende berichten neergezet, er is zeer veel op de man gespeeld op een nivo wat je meestal aantreft als je een kijkje onder een tuintegel neemt. Daar lopen dezelfde wezens rond.

Ook over mij zijn afschuwelijke dingen neergezet. Provocerend, intimiderend, dreigend, diep grievend, volslagen leugens, er zijn namen geregistreerd die naar mij of naar mijn familieleden verwezen etc. etc. Talloze malen zijn mij aliassen toegedicht (waaronder gast33) die ik helemaal niet was. Gisteravond vlogen er weer een paar over het scherm, JH en weet ik wie niet allemaal. Nogmaals: ik was dat niet!

Dit is een diep triest misbruik van dit forum. Ik ben er kapot van. Dat mij willens en wetens dit onrecht is aangedaan en nog steeds wordt aangedaan, daar kan ik met mijn verstand niet bij.

Ik denk dat ik geen naam hoef te noemen. Eenieder die dit forum een béétje volgt, weet het. Het wordt door met name één persoon, totaal verziekt (en niet alleen het Legio Lease-forum). Onderwerpen worden gekaapt, aandacht wordt verlegd, stelselmatig. Talloze aliassen worden ingezet om de aandacht te trekken en er worden complete bladzijden volgeschreven door diezelfde aliassen, in discussie, danwel in gevecht met zichzelf. Het is onbegrijpelijk.

Dit forum is niet bedoeld voor mensen met waanideeën/obsessies in combinatie met een volslagen gebrek aan zelfinzicht en een chronische behoefte aan aandacht. Dit forum is bedoeld voor Legio Lease-gedupeerden die een discussie willen voeren, zo zuiver mogelijk.

Ik spreek de hoop uit dat dit forum niet langer misbruikt wordt op deze weerzinwekkende manier.


Paula

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Hans2 »

Helemaal met je eens
Sterkte verder
Hans2

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door John Keizer »

Paula alias Luc ik heb al jouw berichten gelezen, ziet er niet echt smakelijk uit. Maar het zegt genoeg over jezelf zal ik maar zeggen.
Laatst gewijzigd door John Keizer op 14 jul 2004 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door JH »

Gisteravond vlogen er weer een paar over het scherm, JH en weet ik wie niet allemaal
Ik wil jou helemaal niet zijn luc/paula. Ik log in op dit forum onder mijn eigen naam, zoals in de gedragsregels staat vermeld. Wie onder meer aliassen schrijft wordt verbannen door Trosradar. Maar daar weet jij vast alles van :wink:

kwast
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 apr 2004 15:12

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door kwast »

Complotten alom
Laatst gewijzigd door kwast op 14 jul 2004 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door John Keizer »

edit
Laatst gewijzigd door John Keizer op 15 jul 2004 02:36, 2 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door JH »

waarom reageer jij dan ookop deze zinloze topic van iemand die om aandacht schreeuwt. Dat is wel duidelijk.
Overigens ik heb niets te verbergen ik ben wie ik ben !!!!

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door John Keizer »

edit
Laatst gewijzigd door John Keizer op 15 jul 2004 02:35, 4 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door JH »

Zo is dat deze zinloze topic is helaas lang genoeg boven aan geweest !
Einde oefening.

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door John Keizer »

edit
Laatst gewijzigd door John Keizer op 15 jul 2004 02:35, 1 keer totaal gewijzigd.

mrkoetje
Berichten: 52
Lid geworden op: 12 aug 2003 20:01

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door mrkoetje »

eigenlijk best interessant.
Dit forum is erg algemeen bereikbaar.
ALs je kijkt naar de problematiek en de enórme belangen is het natuurlijk véél verstandiger om een forum met échte moderators te gebruiken en ook een barierre (inloggen/naw/opgave leasecontruktie etc) voor de kwaadwillenden.

Gezocht m/v:
Iemand met ervaring met PHP forums, met webruimte, motivatie, tijd etc.
wie?

Martin

Olivier Bommel
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jul 2004 23:23

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Olivier Bommel »

Welk een allermerkwaardigst edoch evenzo dieptriest verhaal.

adelaar
Berichten: 10
Lid geworden op: 14 jul 2004 16:33

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door adelaar »

Luc je hebt zelf honderden onfrisse berichten onder dit alias geschreven en wie weet doe je dit nog wel.

Verder las ik in je berichten dat je dit als Paula ook vaker deed. Dus feitelijk ben jezelf de bedrieger die bedrogen werd :D

Succes verder.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Hollander »

Nou, veel onderwerpen eindigen in een tientallen postings lang durende heen en weer geklets, dat helemaal niet meer over het onderwerp gaat. Soms vele pagina's lang. En iedere keer denk je: hé, nieuwe reactie, even kijken. En dan lees je: "ok", of "up", of "je bent lief"

An

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door An »

Waar is het voor nodig dan, om al deze ouwe koeien weer uit de sloot te halen? Wie heeft hier wat aan?

:wink: Gr. An,

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door JH »

die oude koe heeft zichzelf uit de sloot gehaald door deze topic te plaatsen :roll:

Olivier Bommel
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jul 2004 23:23

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Olivier Bommel »

minder merkwaardig desalniettemin triest? dat moge gesteld worden meiner Meinung nach.
te triest voor woorden

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Te triest voor woorden...

Ongelezen bericht door Jan »

Luc,

Deze bijdrage past wederom in een chatbox en niet op dit forum. Als de kwaliteit van dit forum je werkelijk aan het hart gaat, plaats dan mailtjes m.b.t. je gekwetste ego svp elders.

m.vr.gr.
Jan

Gesloten