Onlangs een abonnement via deze webshop aangevraagd bij Tele2
alles goed ontvangen de volgende dag, meteen opgemerkt dat ik geen bereik heb. 5 dagen later in overleg met tele2 alles terug gestuurd naar de winkel ivm geen bereik
foto's gemaakt van het toestel alles schadevrij toegestuurd. helaas op een dinsdag ontvangen pas op een donderdag verwerkt en een kras op het toestel dus ze weigeren het toestel alleen als ik het toestel koop of overstap naar een andere provider kan ik er vanaf?
mijn vraag is nu wat zijn mijn rechten ik kan bewijzen dat het toestel krasvrij was toen ik het verstuurde alleen zij beweren dat ik die kras veroorzaakt heb.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GSMwijzer
Re: GSMwijzer
wanneer zijn de fotos gemaakt ? direct voor verzenden ?
Dat is apart: ik hoor vaker over "een kras op het toestel", is dat een standaard opmerking aan het worden om onder de garantie uit te kunnen?
Ik heb mijn mobiel 2 jaar en hem net even aan een onderzoek onderworpen, maar een kras zit er nog altijd niet op.
Ik heb mijn mobiel 2 jaar en hem net even aan een onderzoek onderworpen, maar een kras zit er nog altijd niet op.
Foto's zijn gemaakt op 13 mei 15:51
tijd die op de bon van het betalen van de verzendkosten zijn 13 mei 16:35
meteen na het maken van de foto's is het toestel de doos in gegaan
tijd die op de bon van het betalen van de verzendkosten zijn 13 mei 16:35
meteen na het maken van de foto's is het toestel de doos in gegaan
dan geef ik de winkel weinig kans