LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Op 8-Mei heb ik bij Bol.com 2 stuks Samsung Led televisies en een muurbeugel gekocht welke volgens de website op voorraad waren en binnen 24-uur geleverd konden worden.
Netjes betaald met creditcard (is ook al afgeschreven) en omdat wij eerst nog op vakantie zouden gaan gebruik gemaakt van de mogelijkheid van een uitgestelde leverdatum.
Deze had ik gezet op 17 Mei en dit is ook bevestigd in de bestelbevestiging zoals ik die heb ontvangen via de e-mail.
Op 1 dag voor datum levering (16 Mei) een e-mail van Bol.com met daarin de melding van een verzending van mijn bestelling.
Wanneer ik echter de bevestiging lees, zie ik alleen dat daarop de muurbeugel is verzonden en niet de beide Samsung televisies.
Direct gebeld en gevraagd naar reden, antwoord de televisies zijn helaas niet op voorraad en het zou zeker nog 5-10 werkdagen duren voor deze opnieuw geleverd konden worden.
Beide televiesies waren als kado bedoeld voor mijn dochters die allebei waren afgestudeerd en hun examenfeest hebben gepland op 18 Mei met vrienden en famillie die hierin ook een bijdrage hadden geleverd.
Wat als een hoogtepunt van een geslaagd examenfeestje had moeten eindigen is nu behoorlijk verpest door Bol.com door hun, in mijn ogen, absoluut totaal respectloze manier van omgaan met klanten.
Wel beloven en geld incasseren, maar vervolgens niet volgens afspraak leveren, ook nooit geen e-mail van uitgestelde levering hierover ontvangen, of zelfs maar een excuus.
Netjes betaald met creditcard (is ook al afgeschreven) en omdat wij eerst nog op vakantie zouden gaan gebruik gemaakt van de mogelijkheid van een uitgestelde leverdatum.
Deze had ik gezet op 17 Mei en dit is ook bevestigd in de bestelbevestiging zoals ik die heb ontvangen via de e-mail.
Op 1 dag voor datum levering (16 Mei) een e-mail van Bol.com met daarin de melding van een verzending van mijn bestelling.
Wanneer ik echter de bevestiging lees, zie ik alleen dat daarop de muurbeugel is verzonden en niet de beide Samsung televisies.
Direct gebeld en gevraagd naar reden, antwoord de televisies zijn helaas niet op voorraad en het zou zeker nog 5-10 werkdagen duren voor deze opnieuw geleverd konden worden.
Beide televiesies waren als kado bedoeld voor mijn dochters die allebei waren afgestudeerd en hun examenfeest hebben gepland op 18 Mei met vrienden en famillie die hierin ook een bijdrage hadden geleverd.
Wat als een hoogtepunt van een geslaagd examenfeestje had moeten eindigen is nu behoorlijk verpest door Bol.com door hun, in mijn ogen, absoluut totaal respectloze manier van omgaan met klanten.
Wel beloven en geld incasseren, maar vervolgens niet volgens afspraak leveren, ook nooit geen e-mail van uitgestelde levering hierover ontvangen, of zelfs maar een excuus.
Laatst gewijzigd door dr.dre op 12 jun 2013 12:07, 10 keer totaal gewijzigd.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
En wanneer denk jij dat ze die order gaan verwerken als jij de leverdatum uitstelt? Iedere TV die daar gekocht wordt is betaald. Ze zijn wel van jou, maar moeten nog wel geleverd worden en dat kan dus wat later worden als ze niet meer op voorraad zijn.dr.dre schreef: Nee bijdehand, geen briefje daar zijn computers voor
Televisies zijn betaald, daardoor van mij dus beslist niet doorverkopen.
Met al die vrienden en familie was je niet bijdehand genoeg om het af te laten leveren bij iemand die niet op vakantie was?
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Op welke school zitten je dochters dan dat ze op 18 mei (vandaag dus) al hun examenfeestdr.dre schreef:Beide televiesies waren als kado bedoeld voor mijn dochters die allebei waren afgestudeerd en hun examenfeest hebben gepland op 18 Mei met vrienden en famillie die hierin ook een bijdrage hadden geleverd.
kunnen houden ?
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Trouwens
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 20#p240920
Hoe vaak bestel jij daar never nooit meer?
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 20#p240920
Hoe vaak bestel jij daar never nooit meer?
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Bij Bol.comdr.dre schreef: Nou bijdehante vogels, stuur ff een linkje waar er ergen in Nl nog 2 te koop staan Samsung UE40EH6030 - 3D LED TV
levertijd 5 - 10 werkdagen
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Inderdaad :Barman schreef:Trouwens
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 20#p240920
Hoe vaak bestel jij daar never nooit meer?
door dr.dre » 21 nov 2004 11:32
één keer wat besteld via internet bij bol.com,was gelijk de laatste keer...
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Waarschijnlijk vond Bol.com het gewoon geen goed idee:
Je diploma halen en meteen daarna de rest van je leven teevee kijken.
Je diploma halen en meteen daarna de rest van je leven teevee kijken.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Zojuist contact gehad met Samsung Nederland.
Volgens Samsung is de televisie alleen te koop aangeboden via webwinkels en is deze inmiddels ook nergens in Nederland meer leverbaar.
Maar volgens de website van Bol.com echter nog wel met een levertijd van 5-10 dagen.
De leverdatum op mijn account is nu veranderd en staat op verwachte datum 3 juni.
Ik weet nu al bijna zeker dat ik op 3 juni wederom geen televisies ga ontvangen maar ik wacht af.
Zou Bol.com dan misschien deze televisies zelf maken of is dit een manier om zo van misschien wel duizenden klanten die op hun bestelling wachten, om deze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om zo maar rente over reeds betaalde rekeningen te kunnen ontvangen?
Met een omzet in 2011 van €376 miljoen, 17,5 miljoen artikelen en 3,4 miljoen klanten zou me dat niks verbazen
Wordt vervolgd..
Volgens Samsung is de televisie alleen te koop aangeboden via webwinkels en is deze inmiddels ook nergens in Nederland meer leverbaar.
Maar volgens de website van Bol.com echter nog wel met een levertijd van 5-10 dagen.
De leverdatum op mijn account is nu veranderd en staat op verwachte datum 3 juni.
Ik weet nu al bijna zeker dat ik op 3 juni wederom geen televisies ga ontvangen maar ik wacht af.
Zou Bol.com dan misschien deze televisies zelf maken of is dit een manier om zo van misschien wel duizenden klanten die op hun bestelling wachten, om deze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om zo maar rente over reeds betaalde rekeningen te kunnen ontvangen?
Met een omzet in 2011 van €376 miljoen, 17,5 miljoen artikelen en 3,4 miljoen klanten zou me dat niks verbazen
Wordt vervolgd..
Laatst gewijzigd door dr.dre op 21 mei 2013 14:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Waarom o waarom annuleer je die tv's niet en dan ga je naar de winkel en haaltdr.dre schreef:Zojuist contact gehad met Samsung Nederland.
Volgens Samsung is de televisie alleen te koop aangeboden via webwinkels en is deze inmiddels ook niet meer leverbaar.
Volgens de website van Bol.com echter nog wel met een levertijd van 5-10 dagen.
De leverdatum op mijn account is nu veranderd en staat op verwachte datum 3 juni.
Ik weet nu al bijna zeker dat ik op 3 juni wederom geen televisies ga ontvangen maar ik wacht af.
Zou Bol.com dan misschien deze televisies zelf maken of is dit een manier om zo van misschien wel duizenden klanten die op hun bestelling wachten, om deze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om zo maar rente over reeds betaalde rekeningen te kunnen ontvangen?
Met een omzet in 2011 van €376 miljoen, 17,5 miljoen artikelen en 3,4 miljoen klanten zou me dat niks verbazen
Wordt vervolgd..
daar 2 tv's, geen wachttijden etc, gewoon meteen meenemen.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Het zijn dit soort psychotisch wantrouwende mensen die de wereld kapot maken.. Nee, alle bedrijven van Nederland zijn geen complot tegen jou aan het maken om zo een euro te kunnen verdienen aan die rente van je tv's. Het is een intens groot bedrijf dat Bol.com, waar in wsl 95% van de gevallen alles naar volle tevredenheid verloopt. Dan zijn er altijd mensen waar het mis gaat. Deal with it. Het is niet leuk, ik heb zelf vergelijkbare situaties meegemaakt. Maar zoals veel mensen al aangaven: Er zijn altijd oplossingen. Gewoon de koop annuleren en ergens anders iets bestellen. Bol is over het algemeen verre van de goedkoopste partij, dus zoek je heil ergens anders. In plaats van dit soort idioterie op fora te verspreiden...dr.dre schreef:Zojuist contact gehad met Samsung Nederland.
Volgens Samsung is de televisie alleen te koop aangeboden via webwinkels en is deze inmiddels ook nergens in Nederland meer leverbaar.
Maar volgens de website van Bol.com echter nog wel met een levertijd van 5-10 dagen.
De leverdatum op mijn account is nu veranderd en staat op verwachte datum 3 juni.
Ik weet nu al bijna zeker dat ik op 3 juni wederom geen televisies ga ontvangen maar ik wacht af.
Zou Bol.com dan misschien deze televisies zelf maken of is dit een manier om zo van misschien wel duizenden klanten die op hun bestelling wachten, om deze zo lang mogelijk aan het lijntje te houden om zo maar rente over reeds betaalde rekeningen te kunnen ontvangen?
Met een omzet in 2011 van €376 miljoen, 17,5 miljoen artikelen en 3,4 miljoen klanten zou me dat niks verbazen
Wordt vervolgd..
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Dat Samsung ze niet meer levert wil niet zeggen dat ze er niet meer zijn. Bol.com kan via hun netwerk van toeleveranciers waarschijnlijk best nog wel een paar van die televisies vinden.dr.dre schreef:Z
Zou Bol.com dan misschien deze televisies zelf maken o
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Hoe kan een 'afstudeerfeestje' verpest worden door het niet aanwezig zijn van 2 tv's? Moet er mee opgeschept worden of zo? 'Kijk eens wat wij gekregen hebben?'
Mens, wat een geneuzel. Had die dingen in de winkel gehaald.
Mens, wat een geneuzel. Had die dingen in de winkel gehaald.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Chocomelk schreef: Waarom o waarom annuleer je die tv's niet en dan ga je naar de winkel en haalt
daar 2 tv's, geen wachttijden etc, gewoon meteen meenemen.
Dan heeft hij toch niets meer te zeuren. Eerst een hoop geblaat dat hij nooit meer bij Bol.com zal kopen (nooit meer voor de tweede keer) en nu gaat hij rustig af zitten wachten in de hoop dat ze alsnog niet kunnen leveren.
Fijn zo'n klant.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
ik blijf het vreemd vinden dat er twee tv's worden besteld die worden weggegeven bij een denkbeeldig examenfeest... voor wie is die ene muurbeugel dan? Of ga je die verloten in de stoelendans op dat examenfeest?
Had je deze al binnen?
Had je deze al binnen?
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
***Update 10-06***
Na telefonisch te zijn benaderd door medewerker klantenservice van Bol.com is alles in een stroomversnelling geraakt en uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost.
1 televisie is inmiddels al geleverd maar het tweede exemplaar van hetzelfde model is helaas niet meer te leveren.
Omtrent de hele gang van zaken is door Bol.com excuus aangeboden en ook is er een ruimhartig compensatie voorstel gedaan in de vorm van cadeaubonnen voor al het ongemak.
Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik met de geboden oplossing heel tevreden ben en wil Bol.com bij deze dan ook hartelijk bedanken voor de verleende service.
Na telefonisch te zijn benaderd door medewerker klantenservice van Bol.com is alles in een stroomversnelling geraakt en uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost.
1 televisie is inmiddels al geleverd maar het tweede exemplaar van hetzelfde model is helaas niet meer te leveren.
Omtrent de hele gang van zaken is door Bol.com excuus aangeboden en ook is er een ruimhartig compensatie voorstel gedaan in de vorm van cadeaubonnen voor al het ongemak.
Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik met de geboden oplossing heel tevreden ben en wil Bol.com bij deze dan ook hartelijk bedanken voor de verleende service.
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Wat moet jij nu met cadeaubonnen van Bol.com?
Je koopt daar nooit meer, weet je nog wel?
Je koopt daar nooit meer, weet je nog wel?
-
- Berichten: 6897
- Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
- Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Barman schreef:Wat moet jij nu met cadeaubonnen van Bol.com?
Je koopt daar nooit meer, weet je nog wel?
Hoop niet voor je dat je nu een zwaar gerepareerd model heb! Dat ze nog hadden staan,laten maken,,,en weer in de verkoop...
Succes ermee en koop vd waardebonnen een andere tv die heb je toch nodig?
Of ...wil de andere examenkandidaat nu geen tv meer?
Re: Levering Bol.com onbetrouwbaar, maar zeer netjes opgelost!
Vraag me nog steeds af waarom een feestje verpest zou zijn als de tv's niet daadwerkelijk aanwezig zijn. Wees creatief en maak er een ludiek cadeautje van. Zijn ze nog geslaagd? Of moeten ze het examen Engels nog overdoen?