Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Is er wat aan deze vervelende praktijk van de banken te doen???
Ik ben bij Abn-amro??
sandra56 schreef:Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Ik ben bij Abn-amro??
bedoel je de tijd dat de ene partij( bijvoorbeeld je werkgever) het geld overmaakt en het moment dat het zichtbaar wordt op jouw rekening?
sandra56 schreef:Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Ik ben bij Abn-amro??
bedoel je de tijd dat de ene partij( bijvoorbeeld je werkgever) het geld overmaakt en het moment dat het zichtbaar wordt op jouw rekening?
Volgens mij gaat dit de laatste jaren steeds sneller. Zelfs van Triodos, of ING naar een andere bank wat "vroeger" 2...3 dagen duurde is er tegenwoordig binnen een uur.
De zelfde bank nemen als je werkgever ?
Ik ben bij Abn-amro??
Ja
Dan is jouw bank niet met het geld aan de haal, het is gewoon nog even onderweg.