ben sinds jan.2013 een klant bij energie direct. Doordat mijn rekening door derde betaald moet worden maar dit iedere keer verkeerd gaat loopt mijn betalingssysteem niet lekker.
Energie direct is hier niet moeilijk in.binnen 2 wkn na de betaaldatum heb je al aanmaningskstn a 25euro en incassokstn a 40 euro te pakken. Geen da uitstel mogelijk en incassokstn berekenen en daarna nog je rekening doorsturen naar een incassobureau weer met kstn 40euro.
Gezien mijn financiele situatie loop ik dus nu gewoon door de kstn tegen problemen aan binnen 2 wkn.
NOOIT MEER ENERGIEDIRECT. Na een jaar ga ik echt naar een klantvriendelijke leverancier(als die er tenminste zijn
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] energie sirect;heel klant onvriendelijk
-
baardagaam
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 24 mar 2013 09:27
Re: energie sirect;heel klant onvriendelijk
Ga klagen bij "die derde", die is nalatig....zorg dat je zaken worden geregeld! Te laat is te laat!
