LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Deodorant & Bortskanker

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
resp00198802

Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door resp00198802 »

Ik kwam in een e-mail tegen dat er een link is tussen deodorant en borstkanker. Weet iemand of dit op waarheid berust?

Groet Hakkie

m.b.
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2004 13:04

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door m.b. »

Er is ooit beweerd van wel, maar na onderzoek is gebleken dat dit niet waar is, kijk anders es op de site van de nederlandse kankerbestrijding

Gast

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door Gast »

gelukkig maar dan.

advies

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door advies »

Het verhaal klopt!!
In de meeste deo zit aluminium, en dat is kankerverwekkend in de deo's.
Let er dus op een deo te kopen die geen aluminium bevat!
Want dat gaat via de lymfeklieren naar de borsten en zo kun je dus borstkanker krijgen of lymfeklierkanker!

m.b.
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 jun 2004 13:04

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door m.b. »

Hoi Advies, waar haal jij die info nou weer vandaan?

deo

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door deo »

wat advies zegt is niet waar
vraag het aan de kanker bestrijding
die zullen het bevestigen

advies

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door advies »

De info klopt wel, zijn nieuwe recente Amerikaanse onderzoeken!
De kankerbestreiding weet ook niet alles ; als dat zo was dan bestond kanker niet of was het in elk geval te genezen.
Er wordt nogsteeds heel veel onderzoek gedaan naar kanker en ook naar deze dingen!
Maarja, mij maakt het niet uit wat jullie doen of denken..........

Gast

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door Gast »

Tegen woordig is alles kankerverwekkend.
Je kan niks meer gebruiken.
Overal zit troep in.
Maak je niet te druk erom en geniet van het leven.
Dat is veel belangrijker.

tz

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door tz »

Mag ik jullie er even op wijzen, dat 1 op de 9 vrouwen borstkanker krijgen en dat ook mannen deze ziekte kunnen krijgen.
Ik vind, als borstkankerpatiënt, jullie gewauwel over dit onderwerp zeer kwetsend en dom.

bodejos

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door bodejos »

http://www.kwfkankerbestrijding.nl/cont ... nker_.html


Lees hier over de bevindingen van deskundigen. Dit is weer een overloos welles-nietesspelletje, en in mijn ogen een begin van iets wat in de computerwereld bekend staat als een HOAX.

En Nee, ik ga niet uitleggen wat een hoax is


zwarte kip

Re: Deodorant & Bortskanker

Ongelezen bericht door zwarte kip »

In bijna elke (goedwerkende)deo zit aluminium verwerkt;dat zorgt er namelijk voor dat je zweetklieren iets samentrekken en dat je droog blijft onder je oksels.
Het word echter weer erg opgeblazen;het nieuws komt weer eens in een tijdschrift te staan,en ineens gaat iedereen op zoek naar een deo zonder aluminium.
Net alsof je dan geen kanker meer zou kunnen krijgen,ik ken ook genoeg mensen die roken,zuipen weet ik veel,die zijn ook nog gewoon gezond en genieten van het leven;ik ken er ook (helaas)genoeg die er altijd een heel gezond leven op na houden en ondanks dat toch ziek zijn geworden...ik denk dat genieten heel wat belangrijker is dan je druk maken omdat je misschien wel wat zult krijgen van het 1 of het ander,dan heb je toch geen leven meer?

Gesloten