LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jeroenpruissen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 apr 2013 12:08

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Jeroenpruissen »

het is inderdaad niet normaal hoe zulke dingen soms kunnen verlopen...
Laatst gewijzigd door Jeroenpruissen op 14 okt 2013 20:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Martijn73
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2013 15:08

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Martijn73 »

Hier hetzelfde verhaal.
Ik ben al maanden bezig om via mail te communiceren, maar de laatste mails blijven helaas allemaal onbeantwoord.
Ik heb 2 vouchers gekocht, en nooit in de gelegenheid gesteld om deze te verzilveren.
Elke keer was het weer de boosdoener, of technische mankementen aan de auto's waardoor ze het moesten afblazen. Ik kreeg 1 keer een mogelijkheid om te rijden, ergens op een circuit tegen de Poolse grens. Sorry, maar 1300km rijden voor 4 rondjes circuit is mij te gek.

Overgaan tot terugbetaling van mij aanschaf was geen optie volgens 1df, omdat ik de vouchers niet binnen de gestelde termijn had verzilverd. Als ik ook niet in de gelegenheid ben gesteld, lijkt me dit dus geen argument.

Maar goed, ik heb al van veel mensen gelezen dat ze zich bekocht en opgelicht voelen, en daarom wil ik ook mijn ervaring delen op dit forum. Het lijkt me een prachtig onderwerp om eens te behandelen in het programma.

jaapoost
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2013 12:18

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door jaapoost »

Ook ik en een vriend van mij hebben 3 kaarten gekocht. Na tientallen mails en belletjes hebben we echter nog steeds niet kunnen rijden.

Onlangs ontving ik eindelijk een reactie van 1DayFly (over het algemeen worden mails over Hammer Events genegeerd).

In mijn ogen een belachelijke mail gezien we in al die jaren niet konden verzilveren. Nu zijn mijn vouchers verlopen. Hilarisch.
Geachte J. ,

We betreuren het dat u problemen heeft ondervonden bij het boeken van uw race-evenement bij Hammer-Events. Uw voucher was 2 jaar geldig en de aanschaf datum van uw voucher is meer dan 2 jaar geleden. Bij de aanbieding hebben we duidelijk vermeld dat evenementen of racedagen te boeken zijn in de periode van april t/m oktober 2011 en 2012. U heeft momenteel geen mogelijkheid meer om een race-evenement te boeken.

Helaas is Hammer-Events in januari 2013 failliet verklaard. Hammer-Events kan daardoor geen vragen en of opmerkingen van ons beantwoorden, dit betekend dat we helaas ook niet meer kunnen bemiddelen in vragen of problemen die u heeft met Hammer-Events.

We willen u er op wijzen dat het feit dat u geen gebruik heeft gemaakt van uw voucher geen reden tot restitutie van uw aankoopbedrag is. We zullen verzoeken hieromtrent dan ook niet accepteren.

Onze welgemeende excuses dat we in dezen niets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

1DayFly Support
Wellicht is het een idee ons als gedupeerde te verzamelen binnen een Facebook groep of iets dergelijks? Als daar oren naar zijn maak ik er graag 1 aan. Wellicht dat we met genoeg man 1DayFly wél wakker kunnen schudden en een oplossing kunnen regelen.

Ik wil overigens nog steeds in die auto's racen. Voor mij is het ook een oplossing als 1DayFly het evenement zelf gewoon organiseert.


jaapoost
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2013 12:18

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door jaapoost »

Thanks strikernl, ik heb ge-joined.

Overigens grappig om deze mail van 2 jaar terug nog tegen te komen:

Afbeelding

Joris737
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2013 00:57

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Joris737 »

:!: :!: :!: :!: OPROEP AAN ALLE GEDUPEERDEN VAN 1DAYFLY INZAKE HAMMER EVENTS!! :!: :!: :!:

Graag een oproep aan alle gedupeerden van 1DayFly met betrekking tot het rijden van vier supercars op een circuit. We zijn bezig met de voorbereiding van een rechtszaak tegen 1DayFly. Als je mee wilt doen en je hebt vouchers gekocht via 1DayFly voor Hammer Events, kan dat! Reageer snel, want we zijn vergevorderd met de voorbereidingen.

Meld je aan via FaceBook: https://www.facebook.com/groups/317223655069690/
Of mail naar: [email protected]

Je krijgt dan meer informatie over de zaak en instructies hoe je mee kunt doen. Onze kansen zijn zeer goed, 1DayFly houdt zich niet aan de regels!

Jazzy84
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2012 19:53

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Jazzy84 »

Ik ben al even niet op het topic geweest wat ik heb geopend, maar goed om te zien dat er actie wordt ondernomen! Ik ben inmiddels lid geworden van de Facebook pagina, maar kan nog niet reageren omdat de aanmelding nog niet is geaccepteerd. Wat betreft de rechtszaak, hier zou ik ook interesse in hebben. Alleen wil ik nu net de website van 1dayfly bezoeken, maar deze doet het niet meer? Misschien zijn ze al failliet? Dan zou het geen zin meer hebben om mee te doen volgens mij of wel?

strikernl
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2013 09:04

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door strikernl »

Zou mooi zijn als ze failliet waren maar waarschijnlijk is het een toevalstreffer...

Joris737
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2013 00:57

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Joris737 »

De site doet het gewoon hoor! 1DayFly is zeer zeker niet failliet, maar wie weet in de nabije toekomst ;) Al verwacht ik niet dat het succesvollebedrijf zichzelf failliet laat verklaren als er een paar claims betaald moeten worden. Onze kansen om te winnen zijn erg groot! We staan gewoon in ons recht. Dus, doe mee als je gedupeerd bent! Nu kan het nog, de advocaat vertegenwoordigd alleen degenen die ook meedoen met de zaak!

Jazzy84
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 dec 2012 19:53

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Jazzy84 »

Ik ben nog even in conclaaf gezien ik met 5 anderen de vouchers heb gekocht. We zijn aan het twijfelen tussen het te laten sturen naar een incassobureau of idd mee te doen met de facebook-groep. Indien dit laatste het geval is laat ik dit binnenkort weten via facebook.

Martijn73
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2013 15:08

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Martijn73 »

Er zit schot in de zaak en 1df is bereid mee te gaan werken aan een schadeloosstelling.
Ik heb weer een sprankje hoop!
Zodra het conflict is opgelost zal ik hier posten of, en hoe het is afgewerkt.

strikernl
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2013 09:04

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door strikernl »

Martijn73 schreef:Er zit schot in de zaak en 1df is bereid mee te gaan werken aan een schadeloosstelling.
Ik heb weer een sprankje hoop!
Zodra het conflict is opgelost zal ik hier posten of, en hoe het is afgewerkt.
Ik zou me er niet te veel bij voorstellen, ik denk dat dit alleen een actie was van 1df om het opgeletopinternet.nl topic van internet af te krijgen, en met succes! Het is weg en ze hebben er weinig voor hoeven doen, behalve wat "toezeggingen". Of die ook daadwerkelijk nagekomen gaan worden lijkt mij niet erg waarschijnlijk. Ze hebben tot nu toe nog niks gedaan, waarom zouden ze dat nu wel doen?

Ze hopen gewoon dat het overwaait.

Toinep
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2014 11:55

Re: 1dayfly.nl is inmiddels 2yearfly!

Ongelezen bericht door Toinep »

Waardeloze klantenservice. Telefonisch zeggen ze dat je een mail moet sturen, maar daar krijg je dan niets op te horen.
Wel elke dag weer opnieuw mensen oplichten!
1dayfly zijn gewoon oplichters

Gesloten