LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super slechte service Vodafone !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Na de verlenging een Samsung Galaxy S3 erbij gekocht.

Altijd tevreden geweest over Vodafone. Ook nooit problemen gehad, dus waar ben je dan tevreden over ?

Maar nu laat Vodafone zijn ware aard zien ! Als je een probleem hebt, kan je de boom in.
Het camera van het toestel werkt helemaal niet goed. Meerdere keren via de chat contact gehad.
Die raadde me aan naar de winkel te gaan. Daar is het probleem vastgesteld, maar konden verder niets.

Omruilen kan binnen 7 werkdagen en het is nu 10 werkdagen. Dus... alleen reparatie mogelijk.

Niet omruilen. Huh ? Het toestel heb ik kapot ontvangen. En die paar dagen te laat komt omdat ik ook nog moet werken. Maar is me ook niet bijverteld tijdens de chat. Anders had ik wel een paar uur vrij opgenomen.

Maar ....meedenken of toch maar service verlenen ... ho maar ! Toestel kan alleen voor reparatie. Dus wekenlang kwijt. Abonnement gaat natuurlijk wel gewoon door hé ! Stel je voor dat zij last hebben van het feit dat de klant een kapot product heeft gekregen. Centen zijn belangrijker.

Dus.... Vodafone..... Wat een Kservice !!!!!!

Los het gewoon netjes op voor een klant ! Niet dat starre gedoe waar je de klanten mee wegjaagt.

Ik heb drie abonnementen bij Vodafone.... maar haal ze daar echt weg zogauw als het mogelijk is.
Ondertussen probeer ik andere mensen aan te geven dat ze hier dus NIET bij Vodafone moeten zijn.

Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Vergeet ik er nog even bij te vertellen....

Vorige week een mail gestuurd naar de klantenservice, wat het probleem is, maar....... geen enkele reactie mogen ontvangen ! Nul, noppes, nada !

Hoezo klantenSERVICE ?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Har06 »

Winger schreef:Vergeet ik er nog even bij te vertellen....

Vorige week een mail gestuurd naar de klantenservice, wat het probleem is, maar....... geen enkele reactie mogen ontvangen ! Nul, noppes, nada !
Hoezo klantenSERVICE ?

Duidelijk, wat is het probleem on het toestel te laten repareren ????

Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Ik heb er een probleem mee, dat we het hier over een splinternieuw toestel praten.
Daar moet ik ook voor betalen.
Nu heb ik dus een kapot toestel gekregen. Maar ik betaal dus niet om een reparatietoestel te kopen.
Een nieuw toestel dat kapot geleverd wordt, zal voor een goed toestel omgeruild moeten worden.

Probleem 2 is dat je het toestel minimaal twee weken kwijt bent. Leentoestel niet aanwezig, maar je abonnement gaat wel door.

Probleem 3 is dat zo'n bedrijf absoluut ste star is om een service te verlenen aan een klant.
Als je na weken met zo'n probleem aankomt, kan ik ermee inkomen om het te laten repareren. Maar dan heeft hij het daarvoor dus wel gedaan. Mijn toestel is kapot geleverd, dat is heel wat anders
Lijkt me dan als bedrijf dat je ook aan de klant kan denken en niet halsstarrig gaat vallen over twee dagen ! Betekent dat je hiermee de klant volledig afvalt.

Van een gerenommeerd serieus bedrijf mag je wel wat verwachten als klant toch ?
Meedenken en service verlenen, ook als dat misschien net buiten een regel valt die in dit geval nergens op slaat.

Dus allemaal erg jammer vind ik deze bedrijfsopstelling ! Maar zo'n bedrijf laat dan wel zijn ware aard zien.
Ik heb drie dure abonementen, maar die gaan er zeker uit. En ondertussen probeer ik door mijn verhaal klanten bij Vodafone weg te jagen. Há... dat zal ze leren ! ( een grapje mag toch ook wel .. )

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door devious »

je zou eigenlijk wat mogen verwachten van voda, maar zelfs ik heb alleen maar ruzie met de Klantenservice van Voda. Van service is nog nooit sprake geweest. Elke keer als ik bel lijkt het wel alsof ik stoor. Of ze hebben geen idee waar ik het over heb... Vodafone op twitter is nog gekker: op een https-site ( waarbij de s voor SECURE staat ) moet je je legitimeren door 5 persoonlijke dingen op te noemen. Privacywet, zeggen ze dan. Heeft er geen fuk mee te maken, maar doe je dat niet, dan helpen ze je ook niet. Eigenlijk helpen ze nooit, maar typen ze gewoon wat.

Afijn, laatst stond er weer een huppel hier aan de deur voor glasvezel. NEEEhee, ik wil niet! Produkt: goed, service: geen.

Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Tjonge zeg, nu al anderhalve week verder.

Maar nog geen enkele reactie van Vodafone !

Dit is niet eens slechte sevice meer te noemen, maar gewoon schandalig gedrag ! !

Totaal negeren van je klanten, wat een achterlijk bedrijf......

Overweeg je een Vodafone abonnement........zeer behulpzaam zijn ze als er wat verdient kan worden,
daarna............een compleet drama bedrijf ! :twisted: :twisted:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Har06 »

Winger schreef:Tjonge zeg, nu al anderhalve week verder.

Maar nog geen enkele reactie van Vodafone !

Dit is niet eens slechte sevice meer te noemen, maar gewoon schandalig gedrag ! !

Totaal negeren van je klanten, wat een achterlijk bedrijf......

Overweeg je een Vodafone abonnement........zeer behulpzaam zijn ze als er wat verdient kan worden,
daarna............een compleet drama bedrijf !
:twisted: :twisted:

Winger, kijk eens in de A V van Vodafone waar instaat hoe te handelen bij een defect toestel, fijn datv jij zoveel abo,s hebt :).
Bij een niet werkend toestel door welke oorzaak dan ook.meestal veroorzaakt door de gebruiker wordt het toestel voor reparatie aangeboden, als Winger zoveel abo,s heeft kan hij/zij 1 toestel toch wel een paar weken missen.
Kennen ze Winger bij Vodafone ?.
n ook

Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Het aantal abonnementen staat volledig los hiervan. Maar kan wel zeggen dat ik een goede klant ben van Vodafone. Helaas heeft Vodafone niets op met klanten :twisted:
En een abo voor een tablet, of een abonnement voor mijn partner lijkt me geen vervanging voor mijn huidige abonnement. En.... is natuurlijk niet de bedoeling hé ! Service verlenen.... dat wel, maar dat doen ze nu weer net niet dus !

En ja, Vodafone kent mij echt wel hoor ! Kijk ook maar eens op het Vodafone forum. Staat de ellende ook al uitvoerig beschreven.
Maar standaard krijg je te horen of te lezen...... "via deze weg kunnen we je niet verder helpen." Zowel in de winkel, als via de chat van de klantenservice alsmede op het forum.

Helaas een mail sturen naar de klantenservice.... daar wordt in het geheel niet op gereageerd.
Eigenlijk erg jammer en te erg voor woorden om zo met klanten om te gaan.

De aanname die je doet dat de meeste problemen worden veroorzaakt door de klanten zelf, vind ik discutabel. Want ik denk dat dit namelijk niet het geval. Doordat die toestellen dusdanig geavanceerd zijn geworden, is de kans op fouten ook erg groot geworden.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="Winger"]Het aantal abonnementen staat volledig los hiervan. Maar kan wel zeggen dat ik een goede klant ben van Vodafone. Helaas heeft Vodafone niets op met klanten :twisted:
En een abo voor een tablet, of een abonnement voor mijn partner lijkt me geen vervanging voor mijn huidige abonnement. En.... is natuurlijk niet de bedoeling hé ! Service verlenen.... dat wel, maar dat doen ze nu weer net niet dus !

En ja, Vodafone kent mij echt wel hoor ! Kijk ook maar eens op het Vodafone forum. Staat de ellende ook al uitvoerig beschreven.
Maar standaard krijg je te horen of te lezen...... "via deze weg kunnen we je niet verder helpen." Zowel in de winkel, als via de chat van de klantenservice alsmede op het forum.

Helaas een mail sturen naar de klantenservice.... daar wordt in het geheel niet op gereageerd.
Eigenlijk erg jammer en te erg voor woorden om zo met klanten om te gaan.

De aanname die je doet dat de meeste problemen worden veroorzaakt door de klanten zelf, vind ik discutabel. Want ik denk dat dit namelijk niet het geval. Doordat die toestellen dusdanig geavanceerd zijn geworden, is de kans op fouten ook erg groot geworden.[/quote]

Discutabel is jouw weigering een kapot toestel te laten repareren, zie AV van alle providers.

Dat Winger geen hulp reactie van Vodafone krijgt wordt me duidelijk, ook Vodafone wil soms van klanten af.

Dat de huidige phones vlug stuk gaan lijkt me gezocht, indien ja wordt het toestel via de Vodafone winkel te ter reparatie aangeboden.

Persoonlijk heb ik verschillende toestellen geruild bij Vodafone via direct contact met de manager klantenservice.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door nevermind »

Persoonlijk heb ik verschillende toestellen geruild bij Vodafone via direct contact met de manager klantenservice.
Fijn, dan laat TS weten hoe hij aan deze manager kan komen!

Winger
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mei 2013 16:30

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Winger »

Ja, dat is een geweldig idee van Nevermind !! Toppie.

Zeg maar op welk nummer ik die manager kan bellen.
Mijn verhaal is bekend, uitvoerig besproken.
Dat jij, Har06, het gedrag van Vodafone goedkeurt en dat ik hierin dus de boze klant ben, dat is echt zeer discutabel. Ik denk dat je het verhaal niet echt begrepen hebt. Kan gebeuren, zal ik niemand kwalijk nemen.
Bedrijven die als een blind paard met de AV beginnen te schermen, zijn de bedrijven die niets met hun klanten ophebben. Daar hoef je geen enkele service van te verwachten.
En als jij het goedkeurt dat een bedrijf niet eens reageerd op mail, is nogal een vreemde gedachte. Een normaal bedrijf zal uit fatsoen gewoon reageren. Tenzij ze dus niets met klanten ophebben.

Maar of u bent uit op een zinloze discussie hier, of u bent zelf van Vodafone.
Want je verhaal begint te rammelen als je zegt dat toestellen eigenlijk geen gebreken kunnen hebben en daarna verteld dat je meerdere toestellen hebt geruild ?!?!?
Maar goed, laten we verder geen discussie voeren hierover, anders wordt er straks alleen maar geruzied. Dat lost helemaal niets op.

Dus nogmaals....... kom maar op met die manager :D Stuur me maar een PB met naam en nummer van die man !

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Super slechte service Vodafone !

Ongelezen bericht door Har06 »

Schrijf eens een brief aan : Dhr P Doveren Postbus 1500 6201 BM Maastricht afd klantenservice.
Mail naar Mevr D Palmaers afd Klantenservice
Succes.

Voor alle duidelijkheid ik ben echt geen fan van Vodafone, de omgeruilde toestellen zijn na een paar weken intensief schrijven en mailen met Vodafone, m,n contract loopt nog een 3/4 jaar en dan ??? :wink:

Gesloten