LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laboratoires Rochelle B.V.

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
haabee

Laboratoires Rochelle B.V.

Ongelezen bericht door haabee »

Weer een kwestie over Laboratoires Rochelle B.V.
Zelfde meegemaakt als anderen. Nu aanschrijving "Gedagvaard in Rechtbank" van Steinhardt Advocaten,
Keizersgracht 830, 1017EE Amsterdam.
De Keizersgracht gaat maar tot 826, het kantoor Steinhard Advocaten is nergens bekend.
Fictief briefpapier?
Gezien de "vestiging" van Laboratoires Rochelle in Amsterdam alles zeer twijfelachtig!
Weer gemaild dat alles zeer twijfelachtig is en dat ik niet meer lastiggevallen wens te worden.

banastra

Re: Laboratoires Rochelle B.V.

Ongelezen bericht door banastra »

Hallo ik heb ook een dagvaarding gehad voor 18 juni en ook door Steinhart advocaten en gelukkig las ik u berichtje ik ging mij al druk er om maken daar ik 18 juni op vakantie nog ben als u nog wat hoord zou u mij dan een berichtje willen geven vast mijn dank [email protected] Sarie

miran79

Ongelezen bericht door miran79 »

Ik heb dus ook een dagvaarding gehad.
Telefonisch contact gehad met de rechtbank te Amsterdam...
Ze zijn daar volledig op de hoogte van dit onderwerp doordat er veel mensen hebben gebeld met de rechtbank!

KORTOM;
De dagvaarding is nep!!
De advocaat is nep!!
Ze adviseren om zeker niet te betalen en contact op te nemen met het juridisch loket en aangifte te doen tegen laboratoires rochelle.

gduisters

Ongelezen bericht door gduisters »

Hoi allemaal
Vanmorgen deze mail binnen gekregen .
Eerlijkheid duurt het langs.

INTREKKING OPROEP RECHTBANK

Amsterdam, 27 mei 2013

Geachte mevrouw Duisters,

Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen.

Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld.

Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd.

Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken.

Hoogachtend,
Henk-Jan Storms

Directeur
Laboratoires Rochelle BV

Gesloten