Kevin-Utrecht schreef:Ik maak me niet druk. Maar als je geen reactie kan geven die iets toevoegt aan een discussie, geef dan geen reactie...
+1
Sommige zeuren om te zeuren, sommige zeuren af om af te zeuren.
( Hier en daar ga ik zelf ook niet geheel vrijuit, maar dat terzijde )
Maar tis reeds paar keer voorbij gekomen de zogenaamde laagste /beste prijs garantie van BBC. Lijkt wel of ze er alles aan doen om te overtuigen dat je toch echt verkeerd hebt.
kss schreef:het produkt was niet direct leverbaar, iets wat bcc wel als voorwaarde stelt.
Ja, dat had je reeds in je andere bijdrage vermeld.
Daarbij komt het op mij over dat als je de beste prijs biedt ook automatisch de laagste prijs biedt, ik kan met de beste wil niks anders bedenken ( zonder erop te moeten gaan googlen of er gegoocheld wordt met intrepetatie van woorden )
winkels mogen dat soort "beste prijs" termen gebruiken bij hun verkoop strategie, die gelden dan alleen voor die toko en is bedoelt om lokaal te concurreren en geven 14dagen beste prijs garantie op je gekochte spullen. het is een stukje service aan klanten en ik denk ook niet dat je het anders moet zien.
prachtige reactie van n bedrijf dat kennelijk niet leest wat ik schrijf. Heb al gelijk gekregen van de klantenservice dat mij die prijs geboden had moeten worden.
kss schreef:winkels mogen dat soort "beste prijs" termen gebruiken bij hun verkoop strategie, die gelden dan alleen voor die toko en is bedoelt om lokaal te concurreren en geven 14dagen beste prijs garantie op je gekochte spullen. het is een stukje service aan klanten en ik denk ook niet dat je het anders moet zien.
Mogen gebruiken is prima, uitvoering ervan is naadje ! De voorwaarden van BCC gelden bij elk filiaal dus niet alleen bij enkele.
Stukje service naar de klant vindt ik geheel niet, tis niks meer dan een verkoop strategie waar opzich niks mis mee is.
In mijn belevenis is de beste prijs automatisch de laagste prijs.