LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leugens internet Provider Concepts
-
Leugens internet Provider Concepts
Goedenmorgen ,
Wij hebben een probleem met Concepts en willen van hun af .... er is ons belooft dat alles draadloos zou zijn maar helaas niet dus.
Ook werd ons verteld dat HUN onzo oude provider zouden opzeggen en ons telefoonnummer zouden overnemen ( nummer behoud) helaas ook weer een grote leugen van hun.
Wij hebben Online benaderd en die zeggen ze hebben nooit hierom verzocht en zelfs geen contact gehad , gelukkig heeft online dit voor ons via mail bevestigt !
Weer contact gezocht met concepts en zodra je maar iets teveel zegt wat tegen hun is dan Bam gooien ze de haak op de telefoon ( M ) ik zal de gehele naam van haar maar niet noemen.
Nu werkt het volgens hun maar niet in de gestelde termijn en willen wij hier vanaf en dit willen wij al ruim 3 maanden .
Wie kan ons advies geven of hiermee helpen ?
Mvgr
Wij hebben een probleem met Concepts en willen van hun af .... er is ons belooft dat alles draadloos zou zijn maar helaas niet dus.
Ook werd ons verteld dat HUN onzo oude provider zouden opzeggen en ons telefoonnummer zouden overnemen ( nummer behoud) helaas ook weer een grote leugen van hun.
Wij hebben Online benaderd en die zeggen ze hebben nooit hierom verzocht en zelfs geen contact gehad , gelukkig heeft online dit voor ons via mail bevestigt !
Weer contact gezocht met concepts en zodra je maar iets teveel zegt wat tegen hun is dan Bam gooien ze de haak op de telefoon ( M ) ik zal de gehele naam van haar maar niet noemen.
Nu werkt het volgens hun maar niet in de gestelde termijn en willen wij hier vanaf en dit willen wij al ruim 3 maanden .
Wie kan ons advies geven of hiermee helpen ?
Mvgr
Re: Leugens internet Provider Concepts
OF de verkopers kunnen het niet duidelijk uitleggen OF de klant begrijpt het niet , het zal wel een combi zijn van de twee.er is ons belooft dat alles draadloos zou zijn maar helaas niet dus.
Draadloos TV kijken KAN GEWOON NIET !!
Dat ZIJ die opzeggen.Ook werd ons verteld dat HUN onzo oude provider zouden opzeggen
Hebben ze je nummer overgenomen ?
Wat werkt er inmiddels wel en wat werkt er niet en op welke manier ?
Dat is geen leugen, maar het gaat wel vaak fout, beter kan je zelf opzeggen, dan weet je dat het klopt.Ook werd ons verteld dat HUN onzo oude provider zouden opzeggen en ons telefoonnummer zouden overnemen ( nummer behoud) helaas ook weer een grote leugen van hun.
-
Concepts levert toegang tot Internet al dan niet in combinatie met digitale televisie. In de meterkast wordt een modem geplaatst en (meestal) gecombineerd met een wireless access point (wifi router). In dat geval:
1. is draadloos Internet beschikbaar maar kunnen op het modem ook UTP kabels worden aangesloten voor bedraad Internet
2. is via de UTP kabel een digitale TV ontvanger aan te sluiten en is zo digitale TV beschikbaar
3. kan op een Ipad of Iphone een app worden gebruikt om, via draadloos WIFI en een geschikte digitale TV ontvanger, TV te kijken
Opzeggen kan bij Concepts (eigen ervaring) alleen telefonisch maar laat dan altijd afspraken per e-mail bevestigen.
1. is draadloos Internet beschikbaar maar kunnen op het modem ook UTP kabels worden aangesloten voor bedraad Internet
2. is via de UTP kabel een digitale TV ontvanger aan te sluiten en is zo digitale TV beschikbaar
3. kan op een Ipad of Iphone een app worden gebruikt om, via draadloos WIFI en een geschikte digitale TV ontvanger, TV te kijken
Opzeggen kan bij Concepts (eigen ervaring) alleen telefonisch maar laat dan altijd afspraken per e-mail bevestigen.
TS zal niet kunnen opzeggen, denk toch wel dat hij/zij aan een jaar contract vast zit.
Kan niet?bprosman schreef: Draadloos TV kijken KAN GEWOON NIET !!
http://www.draadloostvkijken.com/
http://www.marmitek.com/nl/producten/au ... kijken.php
http://www.digitaaltvkijken.nl/draadloo ... ie-kijken/
@Barman, nee kan niet :
Die andere optie (draadloze zender / ontvanger ) doet geen HD TV. De kastjes die wel HD doen zitten in 600 Euro prijsklasse. En dan nog doen ze het in maar matig (vooral in betonnen constructies).
Maar laat ik dan mijn stelling nuanceren "Draadloos TV kijken kan niet met de produkten die de providers standaard aanbieden".
Of heb jij een draadloos elektriciteitsnetwerk in je huis hangen ?U bevestigt twee handige apparaatjes in de wandcontactdoos, zodat het internetsignaal voor de televisie automatisch wordt verzonden over het elektriciteitsnetwerk.
Die andere optie (draadloze zender / ontvanger ) doet geen HD TV. De kastjes die wel HD doen zitten in 600 Euro prijsklasse. En dan nog doen ze het in maar matig (vooral in betonnen constructies).
Maar laat ik dan mijn stelling nuanceren "Draadloos TV kijken kan niet met de produkten die de providers standaard aanbieden".
Dat is een behoorlijk verschil.bprosman schreef: Maar laat ik dan mijn stelling nuanceren "Draadloos TV kijken kan niet met de produkten die de providers standaard aanbieden".
En met de producten die anderen aanbieden is het OF niet echt draadloos (via het elektriciteitsnet) of de kwaliteit is bagger .
bprosman schreef: of de kwaliteit is bagger .
Jij vindt alles bagger, wat niet volgens de kabel loopt.
Niet volgens EEN kabel, niet DE kabel (draadloos dus).
KPN interactieve TV is kwalitatief niets mis mee maar is niet "draadloos".
bprosman schreef:Niet volgens EEN kabel, niet DE kabel (draadloos dus).
Volgens DE kabel. loopt bij jou zogenaamd alles prima, als een ander iets anders heeft is het bagger.
Ciske, ik heb het hier over EEN kabel, een stuk draad , ik heb het hier niet over DE kabel zoals een Ziggo of UPC.
En ik heb het over DRAADLOZE oplossingen die niet geleverd kunnen worden en bagger zijn, niet over KPN, Concepts of iets anders.
En ik heb het over DRAADLOZE oplossingen die niet geleverd kunnen worden en bagger zijn, niet over KPN, Concepts of iets anders.
-
Concepts heeft in Heiloo (N-H) middels een mega-reclamecampagne ook mijn bejaarde moeder overgehaald tot het zetten van haar handtekening onder een glasvezelcontract met de belofte dat haar dvd-recorder het net zo goed doet als met haar huidige kabelprovider Ziggo. Dat is dus absoluut niet waar.
Verleden week ontdekte ik dit probleem en legde de situatie, betreffende deze verkeerde informatie, voor aan de klantenservice van Concepts. Vriendelijke service: manager zal uw deze week terugbellen. Gisteren werd ik teruggebeld en afgesnouwd door een persoon Kim, namens de Concepts-manager, dat mijn moeder, "leeftijd doet er niet toe", nu eenmaal aan het Concepts-contract voor een jaar vast zit en haar dvd-recorder maar moet verkopen…
Verleden week ontdekte ik dit probleem en legde de situatie, betreffende deze verkeerde informatie, voor aan de klantenservice van Concepts. Vriendelijke service: manager zal uw deze week terugbellen. Gisteren werd ik teruggebeld en afgesnouwd door een persoon Kim, namens de Concepts-manager, dat mijn moeder, "leeftijd doet er niet toe", nu eenmaal aan het Concepts-contract voor een jaar vast zit en haar dvd-recorder maar moet verkopen…
Waarom zou dat niet werken ?dat haar dvd-recorder het net zo goed doet als met haar huidige kabelprovider Ziggo. Dat is dus absoluut niet waar.
-
Concepts erkent op eigen website hun onvermogen: “Kan ik een (DVD-, Video-, Harddisk-) recorder aansluiten? Ja, dan kan. Echter, tegelijk een zender opnemen en een zender kijken is nog niet mogelijk.”
Een dvd-recorder slaat namelijk analoge zenders op om te kunnen programmeren voor een timer-opname en kan daarna op schijf branden wat de moeite waard is.
Inmiddels is Concepts glasvezel geïnstalleerd en inderdaad kan de dvd-recorder de benodigde (analoge) kanalen niet opslaan. Einde het gebruiksgemak van de dvd-recorder.
De enige tegemoetkoming van die aasgieren bij Concepts aan mijn moeder is dat zij een HD recorder van hun kan kopen voor de prijs van 119 euro en oh ja: dvd-schijfjes branden moet zij dan maar doen op een computer…
Een dvd-recorder slaat namelijk analoge zenders op om te kunnen programmeren voor een timer-opname en kan daarna op schijf branden wat de moeite waard is.
Inmiddels is Concepts glasvezel geïnstalleerd en inderdaad kan de dvd-recorder de benodigde (analoge) kanalen niet opslaan. Einde het gebruiksgemak van de dvd-recorder.
De enige tegemoetkoming van die aasgieren bij Concepts aan mijn moeder is dat zij een HD recorder van hun kan kopen voor de prijs van 119 euro en oh ja: dvd-schijfjes branden moet zij dan maar doen op een computer…
Opgenomen programma's op een DVD branden is ook zo vorige eeuw .dvd-schijfjes branden moet zij dan maar doen op een computer…
Waarom zou je als je een HD recorder hebt nog willen branden ?
Je bedoelt dat je geen analoog TV signaal meer hebt ?Inmiddels is Concepts glasvezel geïnstalleerd en inderdaad kan de dvd-recorder de benodigde (analoge) kanalen niet opslaan. Einde het gebruiksgemak van de dvd-recorder.
Dat vind jij , een ander kan daar anders over denken.Opgenomen programma's op een DVD branden is ook zo vorige eeuw
@Ciske,
Waarom denk je dat ik die vraag stel ?Dat vind jij , een ander kan daar anders over denken.
Waarom zou je als je een HD recorder hebt nog willen branden ?
Omdat je weer eens gelijk wil hebbenWaarom denk je dat ik die vraag stel ?