LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aan het lijntje gehouden door t-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
W.HUBERS89

aan het lijntje gehouden door t-mobile

Ongelezen bericht door W.HUBERS89 »

Nu sinds medio december al bezig om een vroege vernieuwing af te sluiten, talloze medewerkers gesproken die je gouden bergen beloven echter niets uitvoeren en hun woord niet nakomen! Mij is zelfs toegezegd dat zij een toestel zouden op sturen, wat nooit heeft plaats gevonden. Bel ik hierover met de help-desk word je voor leugenaar neergezet, want het zou allemaal helemaal niet mogelijk zijn. Vervolgens word je afgescheept met een nieuwe datum waarop het wel mogelijk blijkt te zijn, bel je na drie maanden wachten terug word je weer medegedeeld dat het niet mogelijk is en vervolgens wederom afgescheept met een datum. uit je hier je ongenoegen over word je beladen met ongemeende excuses en zogenaamd als goedmakertje voor het ongemak zet die medewerker alles op alles om het voor je te realiseren, want zij is het helemaal met u eens (not) “ik bel u z.s.m. terug” ze moet nu nog bellen. Dan zelf maar weer terug bellen…. krijg je weer iemand aan de lijn die volgens mij zijn vakantie uurtjes aan het invullen is bij de service-desk daar zo en die gene gaat zich weer even lekker zitten verontschuldigen, voor de volgens hem nogal domme afspraken die zijn collega met mij gemaakt heeft en deelt dan even mede dat het alsnog niet mogelijk is wat mij inmiddels drie keer is beloofd. En ja hoor je raad het al, wederom een nieuwe datum toegezegd. lang verhaal kort, het is gewoon ronduit asociaal en absurd de wijze waarop deze mensen hun klanten behandelen! je word gewoon echt aan het lijntje gehouden.

mij is inmiddels 4 keer toegezegd dat ik terug gebeld word en dat heeft niet 1 keer plaats gevonden.

mij is is toegezegd dat een toestel opgezonden zou worden, heeft ook nooit plaats gevonden.

mij zijn 3 a 4 datums genoemd waarop ik een vroege vernieuwing af kon sluiten. Niet een van die datums klopte.

ben ik nu gek of is dit normaal?

devious

Re: aan het lijntje gehouden door t-mobile

Ongelezen bericht door devious »

je bent gek en het is normaal :lol:

yona

Ongelezen bericht door yona »

Ik denk dat dit voor T-Mobile de gebruikelijke klantbehandeling is. I.dd. veel excuses ( heb je cursussen voor ) maar er werd nooit actie ondernomen.
Ik had vrij veel storing, slechte verbinding etc. Het standaardantwoord was meestal: Wij hebben geen storing bij u in de buurt. Het lag altijd aan mijn tel. toestel. Ik heb uiteindelijk maar een andere provider genomen; nooit meer last gehad v.e. slechte verbinding.
Sterkte!

W.HUBERS89

Ongelezen bericht door W.HUBERS89 »

ja ben er ook bang voor dat dit idd de gebruikelijke gang van zaken is, yona. Over de nogal slechte verbinding wil ik het al helemaal niet hebben ;) maar goed hopelijk worden bedrijven als dit nog een keer op hun plek gezet. Kan er op dit moment niet onderuit en ben ook nog afhankelijk van hun anders was ik idd ook al lang naar een andere provider gegaan.

T-Mobile Webcare

Ongelezen bericht door T-Mobile Webcare »

@W.HUBERS89

Vervelend te horen dat de vroege vernieuwing niet loopt zoals gewenst.
Mag ik je vriendelijk vragen om je gegevens te mailen via webcare@t-mobile.nl, zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?

Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?

- je naam;
- je adres;
- je 06-nummer;
- het forum waarop je gepost hebt;
- je gebruikersnaam van dit forum;

Met vriendelijke groet,

Dennis
T-Mobile Webcare

Gesloten