LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet aan je geld kunnen komen terwijl het is gestort!
Niet aan je geld kunnen komen terwijl het is gestort!
Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Is er wat aan deze vervelende praktijk van de banken te doen???
Ik ben bij Abn-amro??
Ik ben bij Abn-amro??
-
Re: Niet aan je geld kunnen komen terwijl het is gestort!
wat bedoel je precies ???
waarschijnlijk wordt bedoeld dat de bank nog geld tegoed had en zo onvriendelijk is geweest geld dat op de rekening werd gestort in beslag te nemen
Het zal toch niet zijn dat de samenwerking van de 4 grote banken met de internetoplichting-politie als succes heeft???
bedoel je de tijd dat de ene partij( bijvoorbeeld je werkgever) het geld overmaakt en het moment dat het zichtbaar wordt op jouw rekening?sandra56 schreef:Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Ik ben bij Abn-amro??
-
Dat ze niet aan haar kunnen komt!manondoris schreef:wat bedoel je precies ???
Jakokka schreef:bedoel je de tijd dat de ene partij( bijvoorbeeld je werkgever) het geld overmaakt en het moment dat het zichtbaar wordt op jouw rekening?sandra56 schreef:Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Ik ben bij Abn-amro??
Volgens mij gaat dit de laatste jaren steeds sneller. Zelfs van Triodos, of ING naar een andere bank wat "vroeger" 2...3 dagen duurde is er tegenwoordig binnen een uur.
De zelfde bank nemen als je werkgever ?
De zelfde bank nemen als je werkgever ?
-
Dan is jouw bank niet met het geld aan de haal, het is gewoon nog even onderweg.sandra56 schreef:Jakokka schreef:bedoel je de tijd dat de ene partij( bijvoorbeeld je werkgever) het geld overmaakt en het moment dat het zichtbaar wordt op jouw rekening?sandra56 schreef:Wie baalt er ook stierlijk van dat je weet dat je geld is gestort en je kan er niet bij omdat de bank met jouw geld aan de hal gaat!
Ik ben bij Abn-amro??
Intussen heb ik mijn geld ontvangen hoor!
Toch wel op tijd hoop ik.sandra56 schreef:Intussen heb ik mijn geld ontvangen hoor!