Waarschijnlijk net als vele anderen zijn wij de winkel binnengelopen in Mijdrecht op een middag en hebben wij een tafel gezien die we mooi vonden. Gelijk de tafel maar betaald, want tja... de heren komen oh zo betrouwbaar over. Zelfs nog een glas wijn met ze gedronken. Dit was zaterdag, 23 februari 2013. Avonds thuis gekomen en ja... je kon zelfs al zien online zien dat de order was doorgegeven! Geen vuiltje aan de lucht.
Op 23 maart kregen wij een e-mail van ze dat de order vertraagd was...
Je denkt op dit moment, ach... kan gebeuren. We vonden het een mooie tafel en wij wilden onze aandacht besteden aan belangrijkere zaken in en om het huis. Maar op een gegeven moment ga je toch maar eens bellen. Nu heeft mijn vrouw op ontelbare momenten gebeld, maar altijd het bandje. Op dat moment had bij ons al een belletje moeten gaan rinkelen. Maar het was toch zo'n mooie tafel en tegen zo'n laag bedrag. Waar vind je dat nou?Geachte klant,
Helaas moeten wij u mededelen dat wij de eerder toegezegde leverdatum van uw order niet kunnen halen.
De oorzaak hiervan ligt in aanleverproblemen van het eiken dat de fabrikant nodig heeft om de meubelen te produceren. Het aangeleverde eiken voldeed niet aan de kwaliteitseisen die wij stellen voor de productie van onze meubelen. Er is nieuw eiken besteld wat op dit moment in de droogkamers ligt voordat het verwerkt kan worden. De fabrikant kan vanaf 7 April dit hout gebruiken voor de productie van uw meubelen. Dit houd in dat wij uw meubelen naar verwachting vanaf de 3e week April kunnen uitleveren.
Wij doen er alles aan om uw meubelen zo snel mogelijk uit te leveren echter kunnen wij dit proces helaas niet meer versnellen omdat de fabrikant afhankelijk is van het eikenhout.
Wij betreuren dit ten zeerste en bieden onze welgemeende excuses aan voor deze onverwachte vertraging. Mocht u onverhoopt besluiten om niet meer te willen wachten op uw bestelling kunt u deze vanzelfsprekend kosteloos annuleren. Als u dit per email aangeeft met vermelding van uw bankgegevens dan zullen wij (indien u reeds betaald heeft) uw aankoopbedrag binnen 15 werkdagen terugstorten.
Uiteraard hopen wij op uw begrip en uw geduld zodat wij uw bestelling (met enige vertraging) naar tevredenheid kunnen uitleveren.
Met vriendelijke groet,
Design247.nl
Uiteindelijk weer een e-mail gestuurd, waarrempel er komt een vlotte reactie dit was 16 mei j.l.
Wij blij... de tafel komt eraan! Maar even bellen en vragen waar de tafel blijft... weer het bandje. E-mail gestuurd met de vraag wanneer de tafel bezorgd gaat worden in Amstelveen. Helaas geen antwoord.Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen week is onze college afgereisd naar Roemenië om de actuele levertijd van uw order te bemachtigen.
Zoals wij u al eerder hebben laten weten is er een groot probleem met het eiken/hardhout geweest is. Wij hebben 70 m3 hout af moeten keuren omdat deze niet aan onze kwaliteit eisen voldeden. De leverancier heeft het hout hierdoor opnieuw 8 weken in de droogkamer moeten stoppen om zo wel de juiste kwaliteit te leveren. Dit hout is 8 april jl. uit de droogkamer gekomen. Wij hadden met de fabriek een planning gemaakt voor het uitleveren van de orders echter is dit niet zo snel gegaan als zij ons hadden toegezegd ,ondanks dat zij dubbele shiften voor ons draaiden. Wij hebben hierdoor verkeerde verwachtte leverdatums aan u doorgegeven. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij hebben vandaag te horen gekregen dat de wagen met daarin uw order binnen 3 weken week zal arriveren
Wij hopen dat u nog even geduld heeft en nogmaals onze excuses voor alle opgelopen vertragingen en onjuiste leverdatums.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
Design247
Nu het drasitische besluit genomen na bovenstaande gelezen te hebben om de order te annuleren en aanstaande zaterdag ga ik langs om het geld op te halen. Indien ze hier niet aan meewerken dan heb ik aangegeven dat wij de showroom zullen leeghalen ter waarde van de onze order. Dat is het voordeel als je broer werkt voor een verhuisbedrijf... bus en mannen zijn zo geregeld.
Wij hebben in ieder geval geen vertrouwen meer in 24/7 design. Ik kan niet zeggen dat het piramidespel is of dat de heren oplichters zijn daar heb ik geen feiten voor. Maar één dings staat boven water en dat is dat dit bedrijf geen lang leven meer zal hebben als ze zo omgaan met klanten.
Zaterdag 8 juni zal ik laten weten of ik de winkel uit ben gelopen met geld in mijn broekzak of meubels in de vrachtwagen.
EDIT UPDATE:
Ter informatie:
Ik heb een e-mail gestuurd naar Marktplaats.nl met de link naar dit forum.
Geachte heer mevrouw,
Ik wil u graag op de hoogte brengen van uw klant 24/7 Design uit Mijdrecht. Deze klant van u is kopers aan het misleiden met mooie meubels welke helaas nooit worden uitgeleverd. Mijn vrouw en ik zijn hier ook de dupe van en wij niet alleen. Voor een goed overzicht wil ik u verwijzen naar Tros Radar.
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 4&t=125517
U kan hier lezen dat 24/7 al haar keurmerk kwijt geraakt is bij QShop het online keurmerk voor webwinkels. Als ook een hoop andere klachten van mensen die de bestelde goederen nooit onvangen hebben.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd en dat u deze adverteerder goed in de gaten zal houden dan wel niet royeren. Immers valse advertentie en oplichters gooien de goede naam van Marktplaats.nl te grabbel.
Met vriendelijke groet,
UPDATE 2:
Via Google erachter gekomen het ophaaladres in houten behoort tot de TSN groep. Zij hebben niks te maken met 24/7 Design. Maar doen waarschijnlijk een stuk opslag/logistiek?. Ik heb hen op de hoogte gebracht van dit forum en ga ervanuit dat zij voldoende zijn geinformeerd. Hieronder mijn e-mail naar de TSN groep.
Geachte heren,
Ik mail u vanwege de aanhoudende klachten omtrent het bedrijf 24/7 design. Wellicht bent u eerder aangesproken door ontevreden klanten van dit bedrijf en het zou vervelend voor u zijn als uw naam ten grabbel wordt gegooid door de misstanden van iemand die uw adres gebruikt.
Zo is het bedrijf 247 design zijn keurmerk als webwinkel kwijt geraakt. Zijn de openingstijden verkleind en zijn er legio klachten over het bedrijf van particulieren.
Een klein overzicht van alle klachten kan u onder andere vinden op:
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1687811
Ik hoop u dat ik hiermee voldoende geïnformeerd heb en ik hoop voor u dat u geen schade ondervind aan de wanprestaties van 24/7 design.
Met vriendelijke groet,