LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent onbehoorlijk gedrag afspraak niet nakomen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
ellobo64

Essent onbehoorlijk gedrag afspraak niet nakomen

Ongelezen bericht door ellobo64 »

Mijn 3 jarig contract met Essent volgens hun eigen correspondentie zou aflopen 31-05-2013.
Gebeld eind april om het contract weer voor 3 jaar af te sluiten, gesproken met heer Klappe,
volgens hem was het op dat moment nog niet mogelijk, ik moest wachten tot juni want volgens Essent loopt mijn contract tot 30-06-2013.
Is wel vreemd dat ik dan op 01-06-2013 al de standen moet doorgeven.
Volgens heer Klappe is wat in hun computer staat juist en de brief van Essent ach dat klopt dan niet.
Maar niet getreurd heer Klappe verzekerd mij dat hij op 3 juni 2013 mij persoonlijk zal bellen om een goed nieuw contract voor 3 jaar te maken, op mijn vraag doet u dat komt het antwoord u kan er zeker van zijn het staat in mijn agenda dus geen zorgen.
Nu is mijn vertrouwen al niet zo groot in toezeggingen van Essent, zo ben ik meer dan een jaar bezig geweest om het tarief voor electra in mijn Essent correct vermeld te krijgen.
Dit was hoger als wat ik op papier heb, alles kwam door de ICT afdeling die het maar niet voor elkaar krijg om het te wijzigen.(zie ook mijn bericht op het forum van 28-01-2012)
Nu dan gisteren 3 juni wachten wachten en na de middag maar zelf gebeld en na wat doorschakelen komt er een collega aan de lijn heer Klappe is er niet en ik weet ook niet waar hij is.
Maar hij kon mij ook wel helpen prijs stuk hoger dus niet zoals heer Klappe heeft gezegd we maken er in juni wel iets moois van.
Op dit moment nog steeds niets gehoord van heer Klappe is zelfs te beroerd om een belletje te plegen en excuus aan te bieden voor de absurd slechte service van Essent.
Mooie woorden maar daden ho maar, dus voor iedereen vertrouw ze niet bij de volgens hun geweldige service van Essent.
Ik overweeg nu om zeer snel over te gaan naar een andere leverancier die in ieder geval stukken goedkoper is.
Dan neem ik op de koop toe, hoeft niet natuurlijk dat ook daar wat probleempjes kunnen zijn.
In ieder geval scheelt het in de kosten wat mooi meegenomen is.

prisma64

Re: Essent onbehoorlijk gedrag afspraak niet nakomen

Ongelezen bericht door prisma64 »

essent heeft een calcenter en om de haverklap worden mensen daar ontslagen..misschien is de heer klappe er ook uitgezet.

maar wat de heer klappe vertelde klopt dus ook niet helemaal, contract kon toen u belde wel verlengd worden

ellobo64

Ongelezen bericht door ellobo64 »

Prisma64,
Dank voor uw reactie, dit sterkt mij dat Essent een slechte maatschappij is.
Veel bla bla bla maar fatsoenlijk met hun klanten omgaan ho maar.
Groet

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

Ons contract loopt 1 augustus af.
Gisteren gebeld , en krijg je weer zo,n muts/trol van de klantenservice.
Met als antwoord : sorry meneer , ik kan niets voor U betekenen.............. :oops:
Volgens mij kan je 2 maanden voor afloop contract een nieuw contract bedingen.
In het verleden subliem geholpen , maar het lijkt dat ze nu allemaal UZK hebben daar op dat call center.
Ik was tevreden over essent.., maar ga nu wel twijfelen om over te stappen.

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste ellobo64,

Het spijt mij om te horen dat u niet tevreden bent over de Service van Essent. Excuses dat u dit zo heeft ervaren. Ik wil graag het e.e.a. voor u uitzoeken.

Om samen tot een oplossing te komen, verzoek ik u uw klantnummer en forumnaam te mailen naar forum@essent.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om samen tot een oplossing te komen.

Met vriendelijk groet,

Richard
Essent Klantenservice
Webcare

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste hawkwind,

Hartelijk dank voor uw bericht. U klaagt erover dat u uw huidige contract nog niet kunt verlengen. Ik vind het erg vervelend dat u dit zo ervaart en bied hiervoor mijn excuses aan. Graag zoek ik het e.e.a. voor u uit.

We willen hier natuurlijk snel een oplossing voor vinden. Daarbij hebben wij uw klantnummer en forumnaam nodig. Mail deze naar forum@essent.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Richard
Afdeling Klantenservice
Essent

Gesloten