Hallo,
In januari hebben ik en mijn vriendin een vlucht geboekt naar bangkok.
Dit hebben wij gedaan via tix.nl. deze vlucht haddn wij geboekt voor 1 juli.
Afgelopen zaterdag kreeg ik de schrik van mijn leven door te zien dat mijn vlucht diezelfde ochtend al was vertrokken. Waarschijnlijk heb dus een foutieve datum geboekt. Vervolgens heb ik in eerste instantie met de klm gebeld. Deze vertelde mij dat er misschien wel tegen een vergoeding aan het adres van tix.nl een omboeking voor een maand later geregeld kon worden. Eenmaal contact te hebben met tix.nl verdween mijn kleine beetje hoop als sneeuw voor de zon. De mevrouw zei dat ik de vlucht nooit had kunnen wijzigen aangezien het een goedkope vlucht was. Ook al was ik er in februari al achter gekomen. Mijn eindstand is 1250euro lichter een geen vlucht. Ook al snap ik dat dit mijn eigen domme schuld is.
Heeft iemand misschien enig idee of er nog iets mogelijk is voor mij en mijn vriendin. Of word het gewoon nieuwe tickets halen?
Alvast bedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkeerde boeking, vlucht gemist. (tix.nl/klm)
-
rozemarijntje
Re: verkeerde boeking, vlucht gemist. (tix.nl/klm)
Wa je zelf al zegt nw tickets.
Re: verkeerde boeking, vlucht gemist. (tix.nl/klm)
Precies eigen schuld,altijd goed controleren of alle gegevens juist zijn,en ik denk dat u meteen moest betalen zoja kreeg u gelijk uw eticket daar staan alle vlucht details op.U kunt dan ook nog op de KLM site met uw ticket nummer de vluchttijden blijven controleren of er geen tussen tijdse wijziging op is gekomen.Eenmaal contact te hebben met tix.nl verdween mijn kleine beetje hoop als sneeuw voor de zon. De mevrouw zei dat ik de vlucht nooit had kunnen wijzigen aangezien het een goedkope vlucht was. Ook al was ik er in februari al achter gekomen. Mijn eindstand is 1250euro lichter een geen vlucht. Ook al snap ik dat dit mijn eigen domme schuld is.
U wilt zelf alles regelen zonder touroperator dus moet u zelf in de schoenen gaan staan van de touroperator en alles goed in de gaten blijven houden/controleren
En ja hoe goedkoper de ticket klasse des te minder u kunt wijzigen,zo werkt het met de tickets.
De voorwaarden van de ticket klassen staan er meestal erbij vermeld.
gr Henk