LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online en lijnhuur KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Joep M

Online en lijnhuur KPN

Ongelezen bericht door Joep M »

Ik wil evt klant worden bij Online met uitsluitend internet. Bovendien willen wij ons KPN telefoonabonnement gaan opzeggen. De verkoopmedewerker zegt door de telefoon dat dat geen probleem is en ook geen extra kosten in rekening gebracht zullen worden. Maar volgens hun eigen voorwaarden art 6.5 staat dat Online in dat geval een extra vergoeding in rekening zal brengen. Wie moet ik nu vertrouwen ? Heeft iemand hier ervaring mee ?

devious

Re: Online en lijnhuur KPN

Ongelezen bericht door devious »

[quote="online.nl]Maandelijkse kosten
Je betaalt de eerste 12 maanden *** € 9,95 ***
daarna € 24,95 per maand[/quote]
bij een 2jarig contract. Maar ze hebben sterkere aanbiedingen gehad. Lijnhuur daar doen ze niet meer aan volgens mij

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb hier ervaring mee: had nog een vaste analoge lijn van KPN en ben overgestapt naar Online. Ging vlekkeloos. Ik betaal géén aparte lijnvergoeding aan Online.

Let op: bestel per internet. Niet telefonisch. Dit om fouten te voorkomen. Heb je nog een ADSL abonnement bij een andere provider: zeg deze niet zelf op, maar laat dat doen door Online. Zo voorkom je dat je een maand of 2 maanden zonder internet komt te zitten.

http://www.online.nl/klantenservice/gra ... apservice/

Verder: KPN berekent ten onrechte "kosten n.a.v. opzegtermijn". Controleer je KPN eindfactuur daarom goed.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Bob Schurkjens schreef:..KPN berekent ten onrechte "kosten n.a.v. opzegtermijn". Controleer je KPN eindfactuur daarom goed.
Dat is alleen als je tijdens je lopende KPN-contract overstapt naar een andere provider. Controleer dus eerst je lopende contract en de bijbehorende einddatum.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Mispoes, KPN graait er wat extra centjes bij. Ook wanneer je KPN geen cent verschuldigd bent. In volksmond noemt men dat diefstal. KPN als zakkenroller. Wie had dat ooit gedacht.

https://www.google.nl/search?hl=nl&q=%2 ... %3Dlang_nl

Gesloten