LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Euphony: ervaringen van mensen?
Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee
Mensen moeten het willen kopen ..... en het willen kopen op de manier waarop het aangeboden wordt.
Mensen moeten het willen kopen ..... en het willen kopen op de manier waarop het aangeboden wordt.
Beweer je nu dat iedereen die ervaring heeft in de mlm wel positieve uitlatingen zal doen?Schoolboy schreef:Jammer van al die negatieve uitlatingen, duidelijk geen ervaringen in de MLM .
Die hebben we al eerder gehoord. Altijd weer "als je niks doet verdien je ook niks", maar nooit durven ze te garanderen dat als je wel iets doet het ook resultaat oplevert. Kortom, ook hier weer niets nieuws te melden.Schoolboy schreef: Het is heel simpel hoe harder je werkt hoe meer je verdient doe je weinig verdien je weinig,
Even kijken of ik het begrijp. Dus dat Greenchoice bewust, willens en wetens geld van klanten achterhield was niet schadelijk voor het bedrijf, maar dat die praktijk vermeld wordt wel?Schoolboy schreef:Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee, vertel het mij maar, en dan de kritiek op Green choice, verdiep je eens in een bedrijf voor dat je schade toe brengt met domme uitspraken.
Ha, de upline mengt zich in het gesprek . Ga toch fietsen, je bent niet de eerste die op deze manier minachtend over hardwerkende mensen praat. Het product IS nu eenmaal niet goed en de prijs is ook al niet scherp. Schade toebrengen aan dat bedrijf? Laat me niet lachen, dat doen jullie al zó goed, daar hoeven wij verder niets meer aan te doen.Schoolboy schreef:Jammer van al die negatieve uitlatingen, duidelijk geen ervaringen in de MLM . Het is heel simpel hoe harder je werkt hoe meer je verdient doe je weinig verdien je weinig, het is inderdaad geen baan voor figuren die bij een baas werken en de hele dag met hun vingers in hun neus staan en dan aan het eind van de dag weer klagen dat het zo zwaar was die dag
Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee, vertel het mij maar, en dan de kritiek op Green choice, verdiep je eens in een bedrijf voor dat je schade toe brengt met domme uitspraken.
Mijn upline houdt zich niet bezig met dit!!newmikey schreef:Ha, de upline mengt zich in het gesprek . Ga toch fietsen, je bent niet de eerste die op deze manier minachtend over hardwerkende mensen praat. Het product IS nu eenmaal niet goed en de prijs is ook al niet scherp. Schade toebrengen aan dat bedrijf? Laat me niet lachen, dat doen jullie al zó goed, daar hoeven wij verder niets meer aan te doen.Schoolboy schreef:Jammer van al die negatieve uitlatingen, duidelijk geen ervaringen in de MLM . Het is heel simpel hoe harder je werkt hoe meer je verdient doe je weinig verdien je weinig, het is inderdaad geen baan voor figuren die bij een baas werken en de hele dag met hun vingers in hun neus staan en dan aan het eind van de dag weer klagen dat het zo zwaar was die dag
Als het product goed is en de prijs is scherp wat is er dan mis mee, vertel het mij maar, en dan de kritiek op Green choice, verdiep je eens in een bedrijf voor dat je schade toe brengt met domme uitspraken.
@yekk77, dank voor het plaatsen. Het lijkt erop alsof jij inderdaad een modaal salaris eruit haalt. Maar om dat met zekerheid te kunnen zeggen is dit echt te weinig informatie.
En het is nog niet het bewijs dat meerdere mensen er een normaal inkomen uit halen.
Oprecht bedankt voor jouw inspanningen om dit te laten zien, maar ik ben nog niet overtuigd.
En het is nog niet het bewijs dat meerdere mensen er een normaal inkomen uit halen.
Oprecht bedankt voor jouw inspanningen om dit te laten zien, maar ik ben nog niet overtuigd.
Ik moet wel opmerken dat yekki77 de eerste is die werkelijk met getallen/redelijke bewijzen komt en dat is zeker te prijzen. Al blijf mijn mening over mlm in het algemeen ongewijzigd, namelijk ''trekken aan een dood paard voor 99% van de deelnemers"
Voor die paar initiele maanden gaat dat wel vaker op bij mlm, dàt is namenlijk wanneer je er nog in slaagt je familie, buren en vrienden er in te luizen. Darna drogen de premies op en blijven die kleine bedragen bovenin als restinkomen over, zo'n €30-40 per maand wat in de loop van het eerste jaar minder wordt omdat je "klanten" weer afhaken.kuklos schreef:@yekk77, dank voor het plaatsen. Het lijkt erop alsof jij inderdaad een modaal salaris eruit haalt.
Ik kan echt niet meer informatie geven dan dit. In mijn directe werkomgeving ken ik zeker 10 tot 12 mensen die dit fulltime en professioneel doen. Deze doen dit langer en zijn groter in omvang. Ik kan dus redelijk zeker zeggen dat ze een fulltime inkomen verdienen. Heel veel mensen doen het parttime en inderdaad veel mensen verdienen geen fluit.kuklos schreef:@yekk77, dank voor het plaatsen. Het lijkt erop alsof jij inderdaad een modaal salaris eruit haalt. Maar om dat met zekerheid te kunnen zeggen is dit echt te weinig informatie.
De eerste 5 maanden deed ik veel aan netwerken en de maand januari leverde mij een inkomen op van 550,-- dit is dus te weinig. Nu is mijn doel om 50 % van de tijd de zakelijke markt te doen om 20 vaste lijnen weg te zetten bij het MKB en 50 % van de tijd te netwerken. Deze maand is dit gelukt en geeft mij waarschijnlijk een inkomen van zo'n 3.200,-- Hier heb ik zo'n 50 uur per week voor gewerkt.
Ik zal je eerlijk zeggen!!! Vond MLM altijd verschrikkelijk, maar ik ken iemand die bijzonder succesvol is binnen Euphony. Vorig jaar ging mijn bedrijf slecht, daardoor zocht ik een extra inkomen. Ik wilde energie, telecom etc.. gaan verkopen bij mijn huidige klanten. Het was heel moeilijk om een partij te vinden waar ik zonder hoge volume eisen kon afnemen. Ik heb mezelf via Facebook uitgenodigd bij deze jongen voor een presentatie. Ik had duidelijk in het bericht gezet, dat ik geïnteresseerd was in de producten en niet in MLM systeem.trail46 schreef:Ik moet wel opmerken dat yekki77 de eerste is die werkelijk met getallen/redelijke bewijzen komt en dat is zeker te prijzen. Al blijf mijn mening over mlm in het algemeen ongewijzigd, namelijk ''trekken aan een dood paard voor 99% van de deelnemers"
Het eerste wat me op viel dat het redelijk professioneel is en dat er veel mensen uit mijn branche gestart waren. Een aantal weken later gestart en mij precies aan het powerplan gehouden. Het grappige was dat het redelijk snel geld opbracht. Het bijzondere vond ik nog, dat ik het geven van presentaties en begeleiden van mensen leuk vond. Het is dus echt een vak met persoonlijke ontwikkeling, maar het blijft een vreemd systeem.
Veel mensen die rond dezelfde periode zijn gestart waren niet echt succesvol. We zullen zien waar het op uit loopt.
De toekomst zal het leren!!!! Ik doe voor de duidelijkheid zakelijk!!! De ervaring leert dat particulier op een gegeven moment opdroogt. (uitzonderingen zijn er) Euphony heeft daarom het Friends en family bedacht om dit tegen te gaan. Klanten geven ons referenten krijgen hiervoor een korting maandelijks van 5 % per klant. Zo heb je in theorie een bron van leads.newmikey schreef:Voor die paar initiele maanden gaat dat wel vaker op bij mlm, dàt is namenlijk wanneer je er nog in slaagt je familie, buren en vrienden er in te luizen. Darna drogen de premies op en blijven die kleine bedragen bovenin als restinkomen over, zo'n €30-40 per maand wat in de loop van het eerste jaar minder wordt omdat je "klanten" weer afhaken.kuklos schreef:@yekk77, dank voor het plaatsen. Het lijkt erop alsof jij inderdaad een modaal salaris eruit haalt.
yekki77 hoe komt u erbij dat je kunt opnemen? Het gaat hier toch om interactieve tv.?yekki77 schreef:Met bovenstaande bericht heb ik je onzin onderuit gehaald met gewoon concrete feiten. Nu kom je weer met een hoop onzin :newmikey schreef:De gebruikelijke appels met peren vergelijking. Het Euphony zender pakket is minder dan de kabelaars (bijna géén HD), het "onbezorgd opnemen" klopt voor géén meter, extra TV's in huis werken niet of nauwelijks (en alleen met kostbare wifi kastjes) en die vaste telefoon 2 uur "gratis bellen" is een leugen want dat geld alleen voor de eerste 2 minuten van elk gesprek.yekki77 schreef: - Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen
Joh, fiets toch een end weg met die leugens, die hebben we allemaal al een keer voorbij zien komen van je "collega's" die voor jou ontmaskerd zijn.
Het is één grote bel gebakken lucht en het blijft een vies spelletje.
HD zenders
Standaard pakket :
1. Ziggo biedt 16 HD zenders
2. KPN biedt 11 HD zenders
3. UPC biedt 10 HD zenders
4. Euphony biedt 11 HD Zenders
Extra kastje voor ontvangst interactieve TV :
- UPC 6,--
- Ziggo kastje zelf kopen
- KPN 4,--
- Euphony 4,--
Opnemen :
- UPC gebeurt met harddisk
- KPN gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max
- Ziggo gebeurt op harddisk
- Euphony gebeurt online bij KPN in Cloud 6 zenders max
Standaard VOIP telefonie
- UPC betalen voor elk gesprek
- KPN betalen voor elk gesprek
- Ziggo betalen voor elk gesprek
- Euphony standaard 2 gratis bellen naar vast en mobiel. 60 keer 2 minuten.
Zender pakket :
- UPC standard 54 zenders
- Ziggo standaard 60 zenders
- KPN standaard 60 zenders
- Euphony standaard 60 zenders
Hier weer een net overzicht van de werkelijke feiten. Gewoon een concurrerend pakket van Euphony.
Het verhaal van eerste 2 minuten van het gesprek wordt gewoon duidelijk gecommuniceerd naar de klant. Als de postcode checker aangeeft dat er 2 TV kasjes geleverd kunnen worden dan werken 99% van de tijd gewoon. Onze checker is namelijk veel strenger dan van KPN en Tele2.
Ik zeg niet dat Euphony het beste product levert en ik vind ook niet dat iedereen Euphony moet afnemen.
yekki77 schreef:Greenchoice :
http://www.consumentenbond.nl/test/woni ... verancier/
http://www.eigenhuis.nl/actueel/nieuws/ ... eranciers/
Recente nieuws berichten. Aankomende mei 2013 weer de nieuwe testen.
Triest om alles negatief te maken.
3-1 pakket Euphony
- KPN Standaard 56,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- UPC met horizon 54,95 euro, onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- Ziggo plus 53,95 euro, onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen
De nieuwe generatie klanten belt redelijk veel. Dus voor mensen die boven de 40,-- per maand zitten is onbeperkt bellen voor 40,-- een goede deal. Uiteraard bieden wij voor 6 euro per maand ook een abonnement aan. Als de klant een referent aanlevert en die neemt een product af dan geven wij die klant elke maand 5 % korting op zijn factuur. Stel je levert 4 referenten aan dan is dat 20 % korting. (elke maand)
Euphony pretendeert niet de alle goedkoopste te zijn en de allerbeste te zijn, maar wij leveren kwalitatieve producten tegen een scherpe prijs. De diensten zijn dus wel belangrijk en niet alleen het netwerken. Uiteindelijk leveren de diensten het geld op. Ik sluit hiermee af aangezien er alleen maar negatief gedaan wordt.
Wie kan er positief reageren ??
Daar hebben we weer zo'n leugenachtig BC van Euphony yekki77 Euphony comfor is idd 46,95 € ex btw, maar daarin zit NIET inbegrepen het (uw leugens gebruikend) zorgeloos opnemen. Om zorgeloos op te kunnen nemen moet je een aanvullend abonnement afsluiten 5,08 € pm ex btw. Aangezien ik niet de indruk heb dat u kunt rekenen, de juiste info overbrengen m.b.t. verkoop stuit al op problemen, maakt dit samen 52,03 € ex btw. Maakt de andere providers een stuk goedkoper en betrouwbaarder. U bent BC en kan niet de juiste info overbrengen ja zo worden klanten bedondert. Het mooie van uw uitspraak is dat ik bezig ben bij allerlei organisaties consuwijzer en ACM, aan te tonen dat Euphony zich bezig houdt met oneerlijke handelspraktijken kan voor Euphony leiden tot een boete van 450.000 € per dag per overtreding. Ik ben u heel erg dankbaar. Kopiëren en plakken!!!
Wat ik heel erg mis in deze 15 pagina's tellende discussie is waar het feitelijk om gaat; "Euphony ervaringen van mensen?" Ik krijg de indruk dat er hier drie partijen in gesprek zijn, de voorstanders van MLM, de tegenstanders van MLM en de BC die zo snel mogelijk hun zakken willen vullen en vaak slecht weten wat ze klanten aansmeren. Geen tot weinig ervaring hebben met het daadwerkelijke handelen van Euphony. Euphony heeft al meerdere keren negatief in de publiciteit gestaan eigenlijk bijna ieder jaar dat ze in Nederland actief zijn. Het gaat niet om de hoeveelheid klachten maar om de aard van de klachten die op diverse forums op het internet te lezen zijn. In België zegt testaankoop.be letterlijk sluit de deur voor euphony verkopers. Hun beweringen kloppen niet etc. en richten zich vaak op 40 plussers. In België zijn al meerdere rechtszaken tegen deze organisatie, wanneer gaat dit eindelijk eens in Nederland beginnen? Zoals ik en u op dit forum hebben kunnen lezen schetsen de BC's van Euphony, maar ook Euphony zelf niet de werkelijkheid. Ze houden zich bezig met oneerlijke handelspraktijken.
Voorbeelden van oneerlijke handelspraktijken zijn:
1. Misleidende reclame maken
2. Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel ‘lokkertjes' genoemd
3.Ten onrechte vermelden een keurmerk te voeren of een gedragscode na te leven
4. Prijzen noemen en niet alle bijkomende kosten vermelden
5. Belangrijke kenmerken van het product weglaten
6. Nieuwe klanten werven op een agressieve manier
7. Een product als 'gratis' aanprijzen, terwijl er toch kosten aan zijn verbonden
Zoals u en ik hebben kunnen lezen in de beweringen van yekki77 is punt 4 in zijn tekst een oneerlijke handelspraktijk. In de contracten die afgesloten worden moet prijs van het product staan en geen verwijzing naar algemene voorwaarden t/m oktober 2012 heeft dit er niet ingestaan.
Wanneer een BC van Euphony zijn producten verkoopt middels colportage (zie voor info wat onder colportage valt http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties ) zijn de overeenkomsten niet geldig aangezien er in het contract niet vermeldt staat wat de prijs is en dat men 8 dagen bedenktijd heeft ook dit is wettelijk vastgesteld. Men kan een brief ongeldige koop via colportage (nietigheid) aan (in dit geval) Euphony sturen. Wanneer u betaald heeft hebt u meestal recht op uw geld terug. Eigenlijk kunnen klanten zelf al nagaan dat het contract wat je bij Euphony afsluit nooit goedkoper kan zijn daar er teveel tussen personen tussen zitten die ieder op zijn beurt een graantje mee wil pikken. Wanneer men zelf gaat vergelijken op het internet kom je al gauw bij veel goedkopere en betere aanbieders terecht. Maar doe dan wel een goed voor onderzoek. Vaak als je bij je eigen provider aangeeft over te willen stappen komen ze met een leuk aanbod. Wanneer je tevreden bent met je huidige provider is dit zeker de moeite waard. Alle positieve geluiden over Euphony komen bij Euphony zelf vandaan. Ik heb nog geen enkel bedrijf of organisatie op het internet gezien die Euphony adviseert, daar tegenover zet Euphony op FB pagina en ander sites wel dat andere bedrijven/organisaties Euphony adviseert. Volgens Euphony zou de ING, consumentenbond en NIBUD dit gedaan hebben, maar ik kan hier niks over terug vinden. Oh ja op hun eigen site staat dat hun modem als beste getest is door de consumentenbond, november 2011. De vergelijkingen die vaak gemaakt worden gaan over de prijs die men te zien krijgt, dat daar nog allerlei kosten bij komen wordt niet vermeld. Waar ook niet naar gekeken wordt is of de organisatie wel zo goed is als hij zegt. Daarnaast is Euphony op geen prijsvergelijker providers te vinden. Lijkt mij als Euphony daadwerkelijk zo goed, goedkoop en betrouwbaar is hij op een vergelijkersite moet staan.
Wat ik nog het minst begrijp is dat op de site van Trosradar het mogelijk is dat BC van Euphony hier zijn product promoot en verkoopt, Zelfs middels leugens en bedrog. ik dacht dat dit forum bedoeld was voor consumenten.
Ik ben op zoek naar mensen die slechte concrete ervaringen hebben met Euphony, ik hoop dat wij onze krachten kunnen bundelen en een klacht bij Autoriteit, consument & markt en/of cosuwijzer zodat Euphony aangepakt kan worden.
M.v.g.
Voorbeelden van oneerlijke handelspraktijken zijn:
1. Misleidende reclame maken
2. Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel ‘lokkertjes' genoemd
3.Ten onrechte vermelden een keurmerk te voeren of een gedragscode na te leven
4. Prijzen noemen en niet alle bijkomende kosten vermelden
5. Belangrijke kenmerken van het product weglaten
6. Nieuwe klanten werven op een agressieve manier
7. Een product als 'gratis' aanprijzen, terwijl er toch kosten aan zijn verbonden
Zoals u en ik hebben kunnen lezen in de beweringen van yekki77 is punt 4 in zijn tekst een oneerlijke handelspraktijk. In de contracten die afgesloten worden moet prijs van het product staan en geen verwijzing naar algemene voorwaarden t/m oktober 2012 heeft dit er niet ingestaan.
Wanneer een BC van Euphony zijn producten verkoopt middels colportage (zie voor info wat onder colportage valt http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties ) zijn de overeenkomsten niet geldig aangezien er in het contract niet vermeldt staat wat de prijs is en dat men 8 dagen bedenktijd heeft ook dit is wettelijk vastgesteld. Men kan een brief ongeldige koop via colportage (nietigheid) aan (in dit geval) Euphony sturen. Wanneer u betaald heeft hebt u meestal recht op uw geld terug. Eigenlijk kunnen klanten zelf al nagaan dat het contract wat je bij Euphony afsluit nooit goedkoper kan zijn daar er teveel tussen personen tussen zitten die ieder op zijn beurt een graantje mee wil pikken. Wanneer men zelf gaat vergelijken op het internet kom je al gauw bij veel goedkopere en betere aanbieders terecht. Maar doe dan wel een goed voor onderzoek. Vaak als je bij je eigen provider aangeeft over te willen stappen komen ze met een leuk aanbod. Wanneer je tevreden bent met je huidige provider is dit zeker de moeite waard. Alle positieve geluiden over Euphony komen bij Euphony zelf vandaan. Ik heb nog geen enkel bedrijf of organisatie op het internet gezien die Euphony adviseert, daar tegenover zet Euphony op FB pagina en ander sites wel dat andere bedrijven/organisaties Euphony adviseert. Volgens Euphony zou de ING, consumentenbond en NIBUD dit gedaan hebben, maar ik kan hier niks over terug vinden. Oh ja op hun eigen site staat dat hun modem als beste getest is door de consumentenbond, november 2011. De vergelijkingen die vaak gemaakt worden gaan over de prijs die men te zien krijgt, dat daar nog allerlei kosten bij komen wordt niet vermeld. Waar ook niet naar gekeken wordt is of de organisatie wel zo goed is als hij zegt. Daarnaast is Euphony op geen prijsvergelijker providers te vinden. Lijkt mij als Euphony daadwerkelijk zo goed, goedkoop en betrouwbaar is hij op een vergelijkersite moet staan.
Wat ik nog het minst begrijp is dat op de site van Trosradar het mogelijk is dat BC van Euphony hier zijn product promoot en verkoopt, Zelfs middels leugens en bedrog. ik dacht dat dit forum bedoeld was voor consumenten.
Ik ben op zoek naar mensen die slechte concrete ervaringen hebben met Euphony, ik hoop dat wij onze krachten kunnen bundelen en een klacht bij Autoriteit, consument & markt en/of cosuwijzer zodat Euphony aangepakt kan worden.
M.v.g.
Vertel een even yekki77 heb je dit allemaal verdient middels deur aan deur verkoop?yekki77 schreef:Ik ben begonnen op 01-08-2012
Mijn verdiensten over 2012.
Uploaded with ImageShack.us
Nee, Belinda verdiend door hoofdzakelijk te netwerken. Ik loop niet zoveel deur aan deur.
Van waar je interesse ?
Van waar je interesse ?
Sterker nog, Euphony levert helemaal geen product, maar zijn gewoon een KPN reseller.Ik zeg niet dat Euphony het beste product levert
Belinda ik heb effe je geschiedenis gelezen over Euphony erg verwarrend!!! Je bent gewoon een vuurtje aan het opstoken om het forum levendig te houden. De prijzen voor consumenten zijn inclusief BTW.Belinda70 schreef:yekki77 schreef:Greenchoice :
http://www.consumentenbond.nl/test/woni ... verancier/
http://www.eigenhuis.nl/actueel/nieuws/ ... eranciers/
Recente nieuws berichten. Aankomende mei 2013 weer de nieuwe testen.
Triest om alles negatief te maken.
3-1 pakket Euphony
- KPN Standaard 56,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- UPC met horizon 54,95 euro, onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- Ziggo plus 53,95 euro, onbezorgd opnemen, tv kijken ipad en vaste telefoon
- Euphony comfort 46,95 euro , onbezorgd opnemen, tv kijken en vaste telefoon standaard 2 uur gratis bellen
De nieuwe generatie klanten belt redelijk veel. Dus voor mensen die boven de 40,-- per maand zitten is onbeperkt bellen voor 40,-- een goede deal. Uiteraard bieden wij voor 6 euro per maand ook een abonnement aan. Als de klant een referent aanlevert en die neemt een product af dan geven wij die klant elke maand 5 % korting op zijn factuur. Stel je levert 4 referenten aan dan is dat 20 % korting. (elke maand)
Euphony pretendeert niet de alle goedkoopste te zijn en de allerbeste te zijn, maar wij leveren kwalitatieve producten tegen een scherpe prijs. De diensten zijn dus wel belangrijk en niet alleen het netwerken. Uiteindelijk leveren de diensten het geld op. Ik sluit hiermee af aangezien er alleen maar negatief gedaan wordt.
Wie kan er positief reageren ??
Daar hebben we weer zo'n leugenachtig BC van Euphony yekki77 Euphony comfor is idd 46,95 € ex btw, maar daarin zit NIET inbegrepen het (uw leugens gebruikend) zorgeloos opnemen. Om zorgeloos op te kunnen nemen moet je een aanvullend abonnement afsluiten 5,08 € pm ex btw. Aangezien ik niet de indruk heb dat u kunt rekenen, de juiste info overbrengen m.b.t. verkoop stuit al op problemen, maakt dit samen 52,03 € ex btw. Maakt de andere providers een stuk goedkoper en betrouwbaarder. U bent BC en kan niet de juiste info overbrengen ja zo worden klanten bedondert. Het mooie van uw uitspraak is dat ik bezig ben bij allerlei organisaties consuwijzer en ACM, aan te tonen dat Euphony zich bezig houdt met oneerlijke handelspraktijken kan voor Euphony leiden tot een boete van 450.000 € per dag per overtreding. Ik ben u heel erg dankbaar. Kopiëren en plakken!!!
De kosten die bij aanschaf van het 3-1 pakket dien jij als consultant te vermelden. Die zijn 30,-- (aansluitkosten) Deze worden benoemt in de GOBC training wellicht lag je te slapen. Als een consultant het niet vermeld is dat ronduit belachelijk. Ik als trainer vermeld altijd een aantal keer.
Het opnemen pakket was gewoon een foutje aangezien wij net ons prijzen hadden verlaagd. Voorheen zat het opnemen pakket er standaard in. Sinds kort niet meer standaard. De prijs is ook geen 5,08 maar 5,-- geworden. Ik denk dat je dus helemaal geen consultant bent bij ons.
Dat "bij ons" vind ik nog het meest hilarische deel van het verhaal...yekki77 schreef:Ik denk dat je dus helemaal geen consultant bent bij ons.
Euphony heeft inmiddels ruim 1,5 miljoen!!!! Klanten. En we zien in deze zogenaamde discussies dat er hooguit een 10- tal klachten behandeld wordt, en steeds maar doorzagen en doorzagen. Ik heb een voorstel aan degene die steeds weer een antwoord geven op een integer verweer. Besteed je tijd eens, maar dan objectief aan je te verdiepen in Euphony door een positieve bril.
Stel dat er nu eens 1000 items over Euphony zouden staan op alle sites die je kunt bedenken waar je klachten kunt deponeren. Dan hebben we het over minder dan 7 promille (0,7%). Het is bij lange na niet bij elkaar te sprokkelen, die aantallen, maar vooruit, het voordeel voor de klager.
Ga iets zinnigs doen met je tijd en zorg dat je wat brood op de plank krijgt in deze tijden. Geef eerlijk advies en zorg niet dat een klant de verkeerde informatie krijgt. De opleiding is goed, alleen jammer genoeg zijn er nog steeds geluk zoekers die wel willen maar niet kunnen doorzetten. Laten we eerlijk zijn, iedereen vind dat ie hard werkt, maar niet iedereen heeft de "mogelijkheden"(lees bagage) om dit soort werk te doen, maar berust er dan in inplaats je er op een goedkope manier negatieve, en vaak niet ware-, en on relevante informatie op panels te zetten, waardoor je goed willende en integere consultants in de wielen rijdt.
Natuurlijk worden er fouten gemaakt! Is dat niet bij elk bedrijf dat een beetje snel groeit? Je moest eens weten hoe mensen zich te pletter werken om bepaalde processen te verbeteren die incidenteel wel eens mis gaan, maar nee hoor!!! Even goedkoop je gal spuwen, dat is het motto.
Kijk voor de verandering eens op Google naar, klachten Vodafone, T-mobile, KPN, maar ook, Shell AH wehkamp, kruidvat, de groenteboer op de hoek, enz enz enz. Overal is iets op aan te merken. Zo zijn wij als consumenten. Maar menigeen is te laf om direct op de betrokken partij af te stappen en een oplossing te realiseren. Het moet via internet zodat we anderen kunnen "waarschuwen" voor het gevaar.
Los zelf je problemen op en kom op voor jezelf, er werken ook MENSEN bij Euphony, dus hoe vervelend ook, kunnen er fouten gemaakt worden.
Stel dat er nu eens 1000 items over Euphony zouden staan op alle sites die je kunt bedenken waar je klachten kunt deponeren. Dan hebben we het over minder dan 7 promille (0,7%). Het is bij lange na niet bij elkaar te sprokkelen, die aantallen, maar vooruit, het voordeel voor de klager.
Ga iets zinnigs doen met je tijd en zorg dat je wat brood op de plank krijgt in deze tijden. Geef eerlijk advies en zorg niet dat een klant de verkeerde informatie krijgt. De opleiding is goed, alleen jammer genoeg zijn er nog steeds geluk zoekers die wel willen maar niet kunnen doorzetten. Laten we eerlijk zijn, iedereen vind dat ie hard werkt, maar niet iedereen heeft de "mogelijkheden"(lees bagage) om dit soort werk te doen, maar berust er dan in inplaats je er op een goedkope manier negatieve, en vaak niet ware-, en on relevante informatie op panels te zetten, waardoor je goed willende en integere consultants in de wielen rijdt.
Natuurlijk worden er fouten gemaakt! Is dat niet bij elk bedrijf dat een beetje snel groeit? Je moest eens weten hoe mensen zich te pletter werken om bepaalde processen te verbeteren die incidenteel wel eens mis gaan, maar nee hoor!!! Even goedkoop je gal spuwen, dat is het motto.
Kijk voor de verandering eens op Google naar, klachten Vodafone, T-mobile, KPN, maar ook, Shell AH wehkamp, kruidvat, de groenteboer op de hoek, enz enz enz. Overal is iets op aan te merken. Zo zijn wij als consumenten. Maar menigeen is te laf om direct op de betrokken partij af te stappen en een oplossing te realiseren. Het moet via internet zodat we anderen kunnen "waarschuwen" voor het gevaar.
Los zelf je problemen op en kom op voor jezelf, er werken ook MENSEN bij Euphony, dus hoe vervelend ook, kunnen er fouten gemaakt worden.