LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc maakt het erg bont

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
reesi014

upc maakt het erg bont

Ongelezen bericht door reesi014 »

Hallo collega upc gefrustreerden,

Vanaf vandaag kan ik niet anders dan me bij jullie aansluiten.

Ik heb het volgende:
- upc kabeltv
- upc telefoon
- upc internet.

Eerder lag mijn verbinding er meerdere malen uit. Na een telefoontje met de storingsdienst, kwam er diezelfde avond nog een monteur (zowaar). Echter die kon niets uitrichten, want om het systeem te testen zou hij de hele straat zonder tv moeten zetten, en dat durfde hij op eigen houtje niet aan (begrijpelijk). Daarnaast kon hij UPC niet meer bereiken om te vragen of hij die actie uit mocht voeren (22;15 uur).
Vandaag lag mijn verbinding er voor de 4e keer in een maand uit, je zult begrijpen, stoom uit de oren!
Bij het bellen naar de storingstelefoon gooit medewerker UPC Michel Tilman gewoon de haak d'r op: stijlloos.
Dus geprobeerd om de supervisor van die afdeling te pakken te krijgen. Iedereen weigert je daarmee door te verbinden en ook de medewerker die ik nu aan de lijn heb, hangt op!
Nogmaals geprobeerd, ditmaal verstond ik de naam van de medewerkster niet goed, en vroeg haar daarnaar. Daarop meldde mevrouw dat ze in een gesprek slechts 1 maal haar naam mocht vermelden, en weigerde dit alsnog te doen. Ook in dit gesprek werd de hoorn erop gegooid.

Ik kom telefonisch nergens verder bij deze mensen. Ongelofelijk dat zo'n bedrijf kan bestaan.
Ook op meerdere brieven van mijn kant, wordt niet gereageerd.

Wat mij betreft gaan ze eruit.
Ik ben aan het zoeken naar opties, en kom het goedkoopst uit bij "scarlet". Die schijnen adsl, en telefonie te kunnen leveren zonder abonnement bij UPC of KPN. Ik weet niet of mensen daar ervaringen mee hebben, maar ben daar wel erg benieuwd naar.

Daarnaast stap ik dan ook over naar digitenne voor de tv, dit wegens de schofterige tariefsverhoging van 60% bij UPC op kabeltv. De gemeente Almere is daarbij afgekocht met een bedrag van om en nabij de €3.000.000,-. De gemeente Almere durft nu geen procedure aan te spannen, omdat ze bang zijn anders dat geld niet binnen te krijgen. laf, laf, laf. Dit stinkt naar italiaanse politiek.

Ik hoor graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
Ben Reesink

Inter

Re: upc maakt het erg bont

Ongelezen bericht door Inter »

Wat mij betreft gaan ze eruit.
Ik ben aan het zoeken naar opties, en kom het goedkoopst uit bij "scarlet". Die schijnen adsl, en telefonie te kunnen leveren zonder abonnement bij UPC of KPN. Ik weet niet of mensen daar ervaringen mee hebben, maar ben daar wel erg benieuwd naar.
Ik weet of hun verdere diensten goed zijn maar weet dat ze wel erge agresieve verkoopmethoden hanteren waar nogal veel klachten over zijn.

reesi014

Tja,

Dat had upc ook, en daar ben ik dus in getrapt.

heeft er iemand ervaring met de diensten (telefonie en internet) van het bedrijf scarlet???

ik hoor het graag.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bel ze eens .

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

scarlet is toch van kpn, of ben ik nu gek?

Hij is inderdaad erg goedkoop , mijn broertje heeft die ook.

Gast

Als je zegt "bel ze eens" dan kan de suggestie ontstaan dat dat zo gebeurd is. Maar uit ervaring weet ik dat bellen, wachten is, heel lang wachten. En heel dik betalen voor dat wachten. Trouwens bellen heeft geen zin want je krijgt toch geen antwoorden op je vragen.
Daar zijn ze bij UPC te stom voor.

reesi014

Als je belt,

geven ze allemaal dezelfde standaard antwoorden uit de computer. Baasjes krijg je er niet te spreken.

Allemaal heel frustrerend...

Hasjroker1

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Dit is typisch UPC. Als je problemen hebt en je klaagt erover smijten ze de haak op de hoorn. Met die arrogante houding heb ik ook al menigmaal te maken gehad. Als je cririek heb gooien ze de haak op de hoorn.

Gast

Vreemd toestel als de haak op de hoorn wordt gegooid.
Als je vriendelijk je "critiek" aangeeft, dan wordt je vast
wél geholpen, maar dat terzijde.

Over Scarlet: vergelijk je huidige totale abonnementsgelden
en vooral je verbruik met de tarieven van Scarlet.
Met name het verbruik kan nog wel eens tegenvallen in
het pakket van Scarlet.

neptunus1963

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Wat dacht je van Tiscali Special ?? Zij nemen je KPN account over en je betaalt € 39,62. Daar zit de kosten van de telefoonlijn van Bel Budget van de KPN al in. Je krijgt: Een internetverbinding net zo groot als Chello Classic, dat is 4 Mbit/640 Kbit. Dan zie je dat je ook telefoon krijgt daarbij, waarbij je 24 uur naar vaste nummers per dag kan bellen.

Daar ben ik naar toe overgestapt. Ben ik van die nota rampenplan af; heb ik heel goedkoop telefoon en dan zie ik dat wanneer er kalamiteiten zijn, dat ik zo naar de helpdesk kan bellen; correct geholpen word en dat dit ook nog een 030 nummer is ook nog, dus in de ogen van Tiscali gratis. Want alle vaste nummers is gratis bellen.

Je doet het dus alsvolgt:

Je neemt een Bel Budget van KPN. Je gaat naar T for Telecom en je neemt daar een Tiscali Special abonnement. Je laat die Bel Budget meenemen voor een éénmalig bedrag (want ze maken ook de kosten daarvoor en dat moeten ze doorberekenen, logisch) van € 15,= of 29,95. Van vast naar Mobiel bellen is het: 11 ct perminuut wat berekend word per seconde.

Hoe goedkoop kan je het nog meer hebben. Ze zijn eerlijk; oprecht en vriendelijk. En ze vertellen hoe het werkelijk in elkaar zit. Ik wilde eerst de Family nemen, maar de man op de klantenservice zei me dat de Special beter was. Daar had ik hetzelfde; alleen dan 10,= goedkoper. Ze denken als eerste aan de kosten van de klant. Dat is pas klantenservice!!

www.tiscali.nl. Ik werk er niet en ook niet als netwerkbeheerder wat mijn vak is, maar in werkelijkheid geven ze geen 4 Mbit downstream internet, maar juist 5 Mbit. Kijk dan ben je in mijn ogen goed bezig.

Scarlet One en UPC zijn oplichters.

Met vriendelijke groeten,

Neptunus.

Gesloten