LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goedkopere internetbundel Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
martinutrecht

Goedkopere internetbundel Telfort

Ongelezen bericht door martinutrecht »

Via internet sloot ik een mobiel telefoonabonnement bij Telfort af met de kleinste internetbundel voor 10 euro per maand (500 MB). Ik vond 500 MB teveel, maar een kleinere bundel werd niet aangeboden. Kort daarna sloot mijn vrouw ook bij telfort een abonnement af. Ook hier werd als kleinste bundel de bundel van 500 mb voor 10 euro aangeboden. Ze hoeft echter helemaal geen internet op haar mobiel. Dus zij klikt de internetbundel niet aan. Ze kreeg vervolgens op de website de melding dat zij geen internet had gekozen, en dat ze ook kon kiezen voor een bundel van 100 MB voor 5 euro. Dus Telfort heeft goedkopere bundels, maar biedt deze pas aan, als je eerst zegt helemaal geen bundel te willen hebben. Alle mensen die maar zeer beperkt internetten via 3G weten niet dat die optie er is en zijn verplicht om de bundel van 10 euro te kiezen. Dat vind ik zeer misleidend.

dhc

Re: Goedkopere internetbundel Telfort

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, dat is het...en nu?

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

martinutrecht schreef:Via internet sloot ik een mobiel telefoonabonnement bij Telfort af met de kleinste internetbundel voor 10 euro per maand (500 MB). Ik vond 500 MB teveel, maar een kleinere bundel werd niet aangeboden. Kort daarna sloot mijn vrouw ook bij telfort een abonnement af. Ook hier werd als kleinste bundel de bundel van 500 mb voor 10 euro aangeboden. Ze hoeft echter helemaal geen internet op haar mobiel. Dus zij klikt de internetbundel niet aan. Ze kreeg vervolgens op de website de melding dat zij geen internet had gekozen, en dat ze ook kon kiezen voor een bundel van 100 MB voor 5 euro. Dus Telfort heeft goedkopere bundels, maar biedt deze pas aan, als je eerst zegt helemaal geen bundel te willen hebben. Alle mensen die maar zeer beperkt internetten via 3G weten niet dat die optie er is en zijn verplicht om de bundel van 10 euro te kiezen. Dat vind ik zeer misleidend.
Of het misleidend is weet ik niet, wel dat Uw vrouw slimmer dan u :wink:

devious

Ongelezen bericht door devious »

nou ja..500 MB voor een 10tje of 100 MB voor een 5je.. OP een gegeven moment ga je vanzelf meer data verbruiken omdat je het nut van internet-on-the-go vanzelf inziet.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

devious schreef:nou ja..500 MB voor een 10tje of 100 MB voor een 5je.. OP een gegeven moment ga je vanzelf meer data verbruiken omdat je het nut van internet-on-the-go vanzelf inziet.
Sstt! Niet doorvertellen...Hollanders denken nog steeds dat voor €5 alles te koop is...

Gesloten