beste allemaal
mijn ring was in onderhoud, huwelijksring, en nu is hij gestolen bij de juwelier zelf
Juwelier heeft al aangeboden nieuwe ring te maken, maar toch tis mijn huwelijksring... die is eigenlijk niet vervangbaar.. maar hij kan er natuurlijk ook niets aan doen...
hoe gaat men meestal hiermee om?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ring gestolen bij juwelier
Re: ring gestolen bij juwelier
Natuurlijk is het zeer spijtig dat er bij de juwelier uw ring is gestolen, maar ook de juwelier is hier de dupe. Zijn aanbod om u een nieuwe ring te geven vind ik, persoonlijk, een groots gebaar. Natuurlijk is er emotionele waarde aan de ring, maar die krijgt u sowieso nooit meer terug.8079kjgo schreef:beste allemaal
mijn ring was in onderhoud, huwelijksring, en nu is hij gestolen bij de juwelier zelf
Juwelier heeft al aangeboden nieuwe ring te maken, maar toch tis mijn huwelijksring... die is eigenlijk niet vervangbaar.. maar hij kan er natuurlijk ook niets aan doen...
Ik denk niet dat veel users hier dit meegemaakt hebben, maar emotionele waarde is niet in geld uit te drukken, en de monetaire waarde wil de juwelier zo te lezen keurig vergoeden, dus dan is de kous toch af?
Zoals Tenormin ook al zegt, het is een net en klantvriendelijk gebaar, de juwelier had met het grootste gemak kunnen wijzen op de afhandeling met zijn verzekeraar etc, en het allemaal veel langer laten duren.
Zoals Tenormin ook al zegt, het is een net en klantvriendelijk gebaar, de juwelier had met het grootste gemak kunnen wijzen op de afhandeling met zijn verzekeraar etc, en het allemaal veel langer laten duren.
Zelf de boef gaan zoeken, nooit gehoord van overmacht....
#lastvandehitte
#lastvandehitte
-
Kan me heel goed voorstellen dat je er niet blij mee bent,wat andere hier al zeggen ,emotionele waarde is niet in geld uit te drukken.
Ik zou het ook erg vinden!
Maar juwelier die wil het oplossen,nu wee ik niet of hij al oud is of pas getrouwd dus nog te krijgen is.
Je wilt neem ik aan het liefste dezefde ringw eer terug?
Stel hij is ouder heb je dan foto? Zodat juwelier hem na kan laten maken?
Juwelier lost netjes op zal ook aan voelen dit is emotionele waarde! Hij had idd kunnen zeggen wacht tot verzekering uitkeert,dus heb je geluk mee...
Ik ben er zo aan gehecht da als ik na 9 uur na buiten ga of zwemmen of doe ik hem af,bang te verliezen,lijkt me erg,
Maar goed het kan gebeuren,,,
Hou een mooie ceremonie saampjes als hem weer hebt en doet je man/ vrouw hem weer bij je om,champie erbij..
Ik zou het ook erg vinden!
Maar juwelier die wil het oplossen,nu wee ik niet of hij al oud is of pas getrouwd dus nog te krijgen is.
Je wilt neem ik aan het liefste dezefde ringw eer terug?
Stel hij is ouder heb je dan foto? Zodat juwelier hem na kan laten maken?
Juwelier lost netjes op zal ook aan voelen dit is emotionele waarde! Hij had idd kunnen zeggen wacht tot verzekering uitkeert,dus heb je geluk mee...
Ik ben er zo aan gehecht da als ik na 9 uur na buiten ga of zwemmen of doe ik hem af,bang te verliezen,lijkt me erg,
Maar goed het kan gebeuren,,,
Hou een mooie ceremonie saampjes als hem weer hebt en doet je man/ vrouw hem weer bij je om,champie erbij..
Waarom is dat een groots gebaar?tenormin schreef:Zijn aanbod om u een nieuwe ring te geven vind ik, persoonlijk, een groots gebaar.
Hij is verantwoordelijk voor die ring en zal ongetwijfeld verzekerd zijn.
juwelier in leeuwarden?8079kjgo schreef:beste allemaal