LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met pc4sale.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Ik heb bij dit bedrijf 2 2dehandse pc besteld een week geleden

tot heden weet ik niks en tel zeer slecht bereikbaar a bijna niet

heb meteen betaald dus geen rembours gedaan

http://www.pc4sale.nl


wie heeft er nog meer ervaringen mee met deze bedrijf

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Heb de pc`s binne helaas vondt ik op 1 machine geen clean instal.

Heb die maar geformatteerd omdat er allemaal documenten van andere mensen inzaten.

Verder is het redelijk alleen das een grote fout zeker als men een clean instal aanbiedt op hun website.

Hansvandenbroek
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2012 09:37

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Hansvandenbroek »

Hallo,

Vreemd dat dit bij jou zo is gebeurd.

Ik heb hier 2 computers geïnstalleerd besteld. En hier heb ik 2 schermen bij besteld.
Het bedrag wat ik hiervoor heb moeten betalen is zeer laag voor de kwaliteit van de apparaaten. :D

Ook ben ik zeer tevreden over de cummunicatie met dit bedrijf. Binnen 3 dagen had ik de bestellingen ontvangen!!!
Ik heb deze site aan mijn familie voorgesteld.
En ze hebben er ook op besteld, Nog geen klachten gekregen, dit zal ook wel zo blijven.

Zeker aan te bevelen aan andere mensen die niet zoveel te spenderen hebben, en toch een fatsoenlijk product willen!! :D

M.V.G.

Hans v/d Broek

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Jaja, en Hans vd Broek is niet toevallig een medewerker/eigenaar van pc4sale :roll:

Hansvandenbroek
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2012 09:37

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Hansvandenbroek »

Beste,

Ik heb ervaring in het bedrijfsleven mede door die ervaring weet ik hoe moeilijk het is om honderden klanten 100% tevreden te stellen.

Er zitten natuurlijk altijd mensen tussen die altijd iets te klagen hebben

Ik raad u deze website aan : http://www.stopmetzaniken.nl

PS : website met hoofdletters (toegankelijk).

poppetje1969
Berichten: 84
Lid geworden op: 29 okt 2008 17:09

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door poppetje1969 »

Nou Hans wat jij zegt
de machine`s zijn niet slecht kwa de prijs ik had ook een tft scherm erbij ook relatief goed koop
maar dat was een oude compac die niet aangesloten kon worden op de pc kast
Kon wel maar dan moet ik weer divi kabel etc hebben plus het scherm was zo oud dat het nooit bepaalde reslutie aan zou kenne

dus bijgeleverde scherm heb ik maar ingeleverd bij de plaatstelijke kringloop
had beter daar me 2 de handse pc kunne halen...dan had ik geweten wat ik kocht
maar voor de prijs niet slecht

maar moest die dingentjes kwijt dat omdat men niet reageerde op me mails en tel slecht bereikbaar zijn/waren.

Ik neem aan dat het bedrijf goed bedoelt maar als men fouten maakt dus een pc doorstoor zonder hem te herinstaleren
dan vindt ik dat een kwalijke zaak dat prive gevens van andere nog op de machine staan.

Ps en jou linkje wat je hier zet slaat ook weer nergens op!

RickvanWijngaarden
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2012 20:45

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door RickvanWijngaarden »

Ik heb bij dit bedrijf (vorige naam http://www.usedpc4sale.nl, [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] ) 6 pc's en 4 laptops besteld voor een Gambiaanse school. Tweedehands vanwege klein budget voor het gode doel. laptops bleken de accu's van kapot en zouden nagestuurd worden. Hier hebben we wekenlang ZELF (14 keer) over moeten bellen waar deze bleven. Toen moesten we alle 4 laptops terugsturen en zouden we andere krijgen. Toen werden we beschuldigd dat we er maar drie gestuurd zouden hebben. Maar een stagiare zou later die vierde bij hun zgn uit de doos hebben gehaald (??) Uiteindelijk 3 andere laptops gekregen die na een half uur allemaal zijn vastgelopen vanwege verkeerd geinstalleerde video-drivers. De 4e nageleverde laptop heeft een duits toetsenbord, waar niemand iets van begrijpt. Op geen enkele klacht werd fatsoenlijk gereageerd.
Met [persoonsgegevens verwijderd door de moderator] uiteindelijk afgesproken de laptops te retourneren. Ten eerste de Duitse. En wat te doen met de gemaakte verzendkosten. Hij zou deze vergoeden. Na weer zeuren, zou hij ons rekeningnummer niet hebben gehad. Dit was 5 november. Nu nog niks gebeurd. De desktops die nu in gambia staan, zijn inmiddels ook allemaal kapot gegaan. En dit bedrijf zouden we dan geen oplichters mogen noemen. Rapportcijfers computers: nul komma nul. Service: nul komma nul. telefonische bereikbaarheid: nul komma nul. Wij gaan aangifte doen bij de politie en hebben o.a. marktplaats ingelicht over dit bedrijf. Er staan nog veel meer klachten op internet over dit bedrijf. O ja, namens Ebrima en de schoolkindertjes in Gambia: hartelijk bedankt voor uw "betrouwbare en geteste pc's [persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Barman »

Ik zie hier een tweede gevalletje PCwinkelJC ontstaan.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Barman »

Ik begrijp trouwens niet wat iemand er toe drijft om hier te kopen. De webshop voldoet op geen enkele manier aan de voorwaarden. Wat je koopt weet je niet. Informatie of specificaties weet je niet. Het enige wat je ziet is een plaatje met de prijs er bij.
Kan je toch net zo goed je geld gewoon in de sloot gooien. Zie je het tenminste nog zinken.

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door ArneLH »

Specs staan er wel bij als je voor Nederlands kiest.
Barman schreef:Kan je toch net zo goed je geld gewoon in de sloot gooien. Zie je het tenminste nog zinken.
Als je papiergeld in de sloot gooit duurt dat misschien nog wel een minuutje of wat. Heb je er nog best lang plezier van.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Barman »

Website wordt dus in 5 talen aangeboden, maar slechts eentje werkt en de specificaties staan onder informatie. Niet onder specificaties.

Wat verder opvalt:

Welkom bij PC4SALE
Gegarandeerd de beste prijs! Usedpc4sale controleert dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten.

Zelfs de algemene voorwaarden spreken nog steeds over Usedpc4sale.

Lekker betrouwbaar allemaal.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door berndv »

Als hij meent dat het laster danwel smaad is, moet hij aangifte doen. Als jij vindt dat het oplichting is moet jij aangifte doen. Bedankt voor je waarschuwing, maar je zult zelf actie moeten ondernemen. Zolang jij het niet 100% kan onderbouwen met goede dossiervorming verspreid je hier nu wel laster en zou je dus zelf aangeklaagd kunnen worden.

pietje04
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2013 11:39

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door pietje04 »

Ook hebben ze nieuwe Senseo koffiezetapparaten te koop, bijna €100,00 betaald, word geleverd : zeer vuil 2 hands apparaat ! Dit kan toch niet, en bij deze ook gelijk een klacht ingedient bij Radar.

koenejk
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2013 10:41

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door koenejk »

Ik kan helaas niet anders zeggen dan: 'wat een enorm flut-bedrijf'.

Mijn ervaring:
- op Marktplaats advertentie gezien van een nieuw (!!) espresso-apparaat. Naar de site gesurft en via de eigen site van usedpc4sale het apparaat besteld. Wel kreeg ik direct een automatische bevestiging per email. Maar daarna stopte het.
Heb zelf 6x gebeld voordat het apparaat werd toegestuurd: en dat was 3 weken nadat ik het geld (ruim 200) overgemaakt had.
Áls ik telefonisch al iemand te spreken krijg (soms een vaag antwoordapparaat of vaker nog helemaal geen gehoor) dan verzekerde men mij van alles, en "we vinden het erg vervelend voor u", maar aan niets kon ik merken dat er meer moeite voor mij als klant werd gedaan.

Kreeg ik uiteindelijk het apparaat thuis..: Was erg lelijk ingepakt, maar goed. Uitgepakt kwam er een erg gore, smerige lucht uit. Het apparaat was ontzettend smerig en er zat zelfs beschimmelde koffieprut in!! Ongelofelijk.
Gebeld natuurlijk. 3e poging iemand aan de lijn. Reactie: 'ja het zijn demomodellen'. Ok, daar was ik al wel vanuit gegaan, maar adverteer dan niet met 'nieuwe apparaten'! En verder: 'vervelend dat het apparaat vies is, dat is niet de bedoeling'. Nee natuurlijk niet.
Zelf had ik al gekeken of het apparaat überhaupt wel werkte. Niet dus.
Ik kreeg te horen dat ze zouden overleggen of ik het apparaat kon terugsturen of dat het afgehaald werd bij mij thuis. Ik zou uiterlijk de volgende dag wat horen. Natuurlijk niet dus. Drie dagen later zelf maar weer gebeld. Weer enkele pogingen voordat ik iemand aan de lijn had. Die wist van niets. Zag geen order, etc. uiteindelijk wel. Na lang praten overleggen etc. kreeg ik te horen dat ik een ticket moest aanmaken. Gelijk gedaan. Apparaat aangetekend teruggestuurd.
Hier kreeg ik geen enkele bevestiging van; dat het apparaat was binnengekomen. Na 8 dagen zelf maar weer gebeld. Eerste persoon die mij hielp 'kon niet achterhalen in welk magazijn het apparaat was binnengekomen'. Ongelofelijk!! Hij zou het uitzoeken. Ik hoorde natuurlijk niets. 2 Dagen later weer gebeld, nu zag iemand het apparaat staan en zou even kijken of het inderdaad defect was (alsof ik zit te liegen). Dit keer werd ik wel teruggebeld; na een uur ongeveer. Ik zou mn geld terugkrijgen. Ik heb geëist dat ik de verzendkosten van het terugsturen ook vergoed krijg. Mij werd verzekerd dat het dezelfde dag nog overgemaakt zou worden.

Ik heb zelf na enkele dagen (een week meen ik) maar weer moeten bellen omdat ik nog steeds niets zag. Opnieuw afspraak gemaakt. Uiteindelijk stond het 4 dagen later op mijn rekening.

Kortom: volkomen onbetrouwbaar, zeer slechte communicatie en service. Ik heb maar ervaring met 1 product, dus kan enkel daarover oordelen; maar dat was slechter dan slecht.

guppy12b
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 sep 2006 14:14

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door guppy12b »

Ik heb een soundbar besteld. Die werd geleverd maar zonder de subwoofer. Ook bleek de soundbar gebruikt (licht beschadigd), wat ik niet wist bij het bestellen. Maar goed, de prijs was gunstig dus dat neem ik dan nog voor lief. De subwoofer heb ik natuurlijk wèl nodig, dus heb ik de winkel gemaild en gevraagd hoe we de subwoofer bij mij gaan krijgen. Krijg ik een onpersoonlijk en standaard mailtje terug dat ik een ticket aan moet maken, dan word ik geholpen. Ticket aangemaakt. Vervolgens hoor je niks meer. Niet via het ticket systeem en op mails wordt helemaal niet meer gereageerd. Ik ben nu bezig met PayPal om te kijken of ik mijn geld nog terug kan krijgen. De verkoper lijkt op geen enkele wijze mee te willen werken. Op zijn best is dit een waardeloze ondernemer, maar naar mijn mening grenst het aan oplichting!
Advies aan een ieder: koop niets bij deze toko. Meneer heeft ook nog een aantal andere bv's en vof's, daarvoor geldt hetzelfde. En google voordat je koopt eens het bedrijf. Als ik dat gedaan had, dan had ik genoeg gevonden om niet voor deze winkel te kiezen.

henri67
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 okt 2007 18:24

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door henri67 »

Hier ook een pc gekocht bij die oplichters.
van de bestelde computer was de HDD stuk, na heel erg mogelijk contact moest ik de gehele computer terug sturen.
Nu momenteel 3 weken verder nog niets gehoord, ik ga aangifte doen en eens even langs het adres met een paar man om mijn geld terug te halen.
Jullie horen nog hoe dit afloopt.
Groeten Henri Mulder

Johan de Bruin
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2013 13:35

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Johan de Bruin »

Hey ik heb ook een computer besteld met een lcd scherm, computer aangekomen ZONDER lcd scherm!! Nu nemen ze ook telefoon niet op en niet reageren op mailtjes!! Ik wil me geld terug!!

prms
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2013 13:32

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door prms »

Begin augustus een LCD scherm en wat kabels besteld. Nooit iets aangekomen.

Sindsdien minstens 20 mails over en weer, maar nog steeds geen geld terug.
Laatste reactie was "Het is nu in werking bij de administratie."

En toen vond ik deze thread, dus dacht ik deel m'n ervaring meteen.

Berntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2013 14:49

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Berntje »

Ik heb er goede ervaring mee. PC ( DELL Optiplex ) Keurig en goed verpakt geleverd binnen enkele dagen.
Bereikbaarheid en communicatie met het bedrijf verloopt ook prima via het hun ticketsysteem.

Floris lakenhoef
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2013 20:14

Re: Ervaring met pc4sale.nl

Ongelezen bericht door Floris lakenhoef »

Ik heb ook op deze site een grote bestelling geplaatst van verschillende producten + installatie (maken melding van voorraad in eigen beheer) en kreeg de bestelling 1 week later binnen met DHL.

Op het eerste gezicht vreesde ik het ergste nadat de spullen binnen werden gebracht. Dit kwam mede door de dikte van dozen . Maar gelukkig was er niks aan de hand en waren alle producten in kwalitatieve goede staat. Het enige smetje was dat ze 1 stroom kabel waren vergeten van een printer, maar deze kwam 1 dag later binnen (!), nadat mijn collega er melding van maakten.

Gesloten