LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Pretium Telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MementoMori

Ongelezen bericht door MementoMori »

Beste M. Martens,

Om echt van Pretium af te komen kost enige moeite. De eenvoudigste methode in uw geval is gewoon niks doen en niet meer reageren op aanmaningen.

U kunt ook een aangetekende brief aan Pretium schrijven. Daarin schrijft een zo nauwkeurig mogelijk verslag van wat er gebeurd is en wat voor contacten u heeft gehad met Pretium met daarbij de gemaakte afspraken en toezeggingen. Liefst zo specifiek mogelijk met datums en namen. Vervolgens trekt u de conclusie dat u Pretium niets verschuldigd bent en dat alles is betaald en dat u dus niets meer zal betalen. Tenslotte de uitsmijter: "Indien u het niet eens bent met het voorgaande, stel ik u voor om een gerechtelijke incassoprocedure te starten. Uw dagvaardiging om voor de kantonrechter te verschijnen, zie ik in het licht van het voorgaande met vertrouwen tegemoet. Hoogachtend ..."
U zult daarna niets meer van ze horen. U kunt inspiratie opdoen in de Telefoongids, met uitgebreide achtergrond informatie en veel voorbeelden.

Groetjes,
MementoMori

Pretium Webcare

Re: Ervaringen met Pretium Telecom

Ongelezen bericht door Pretium Webcare »

Beste M.Martens,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over het al dan niet bestaan van nog openstaande betalingen. Ik kan mij voorstellen dat u hier graag duidelijkheid over wenst.

Graag zou ik dit voor u na willen kijken. Ik wil u vragen om ons een privé bericht te versturen met hierin uw telefoonnummer en het telefoonnummer en/of klantnummer van uw opa.

Wij ontvangen graag uw gegevens, zodat wij verder kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen en nemen dan direct contact met u op.

Vriendelijke groeten,

Marian
Pretium Webcare

langste adem

Ongelezen bericht door langste adem »

Statistieken gebruiker Contact Pretium Webcare

Laatst bezocht:21 jun 2013 17:28
Totaal aantal berichten:1 | Zoek berichten van gebruiker
(0.00% van alle berichten / 1.00 berichten per dag)

Gefeliciteerd Pretium Webcare, al 1 klant (?) beantwoord. Nou die duizenden anderen nog. :)

MementoMori

Ha, ha, :lol:

Krijg ik na mijn verwijzing naar de oude en tot nu toe enige Pretium webcare van onze voormalige bezetter :mrgreen: , het aller allereerste bericht van Pretium Webcare achterop. Dit is echt een primeur. Maar of het echt is, dat is de vraag.

Groetjes,
MementoMori

KrikvdKruK

Ongelezen bericht door KrikvdKruK »

De naam Pretium Webcare is misschien niet zo lang in gebruik, maar Pretium heeft altijd internet zorgvulding in de gaten gehouden en al heel wat websites en forum-berichten laten verwijderen.

Wie Googled op "Pretium Webcare" komt op de eerste pagina de volgende gegevens tegen:

Praktijken van Pretium: mei 2012
pretium-misleiding.blogspot.com/2012_05_01_archive.html‎
28 mei 2012 – Pretium Webcare is het officiële webcare-account van Pretium. Vragen over Pretium Thuisbellen? Wij helpen u graag, ook via Twitter!#Pretium ...

De beteffende site beschrijft uitgebreid de zoveelste misleiding van Pretium, maar op de link zijn de woorden "Pretium Webcare" niet terug te vinden?

Wie echter Googled op "Pretium misleiding" komt op de eerste pagina deze gegevens tegen:
Praktijken van Pretium
pretium-misleiding.blogspot.com/‎
28 mei 2012 – Blog over de dubieuze werving praktijken van de firma Pretium Telecom, via manipulatie door Telemarketeers.

Pretium Webcare lijkt zelfs de zoekresultaten van Goochel te (laten) manipuleren :evil: .

MementoMori

Beste M. Martens,

Nou, herr doktor is niet echt lief :oops: Als ik hem zie heeft hij het altijd over het naoorlogse verzet en het undankbare Niederländische Volk terwijl hij en zijn vrienden er vroeger voor gezorgd hebben dat er rechts wordt gehouden in het verkeer en dat het overal in Nederland even laat is als in Berlijn. Dat is wel zo makkelijk om de treinen op tijd te laten rijden :lol: Voor het gemak 'vergeet' hij selectief dan ook wat dingen.

Maar dat dan weer wel; Met de Telefoongids heeft hij wel bij Pretium toch wel grondig de werksfeer verpest. Pretium heeft ruim voldoende echte Oetker brieven ontvangen om abonnementen op te zeggen of op te heffen (wat Pretium maar wil :lol: )

Groetjes,
MementoMori

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Op verzoek van topicstarter M. Martens is dit topic gesloten. Reden: klacht afgehandeld.

Gesloten