LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beank projects

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Duiven1984

Re: Beank projects

Ongelezen bericht door Duiven1984 »

C&F schreef:Beste Duiven1984,

Ten eerste is het vrij eenvoudig om in contact te komen met beank. Om op een forum een mening te vragen is niet echt handig om iets op te lossen. Ik doe ruim 12 jaar zaken met de mensen achter beank en kan je zeggen dat alles goed geregeld is én betrouwbaar is. Uiteraard klinkt het voor vele duister, maar wellicht is het zinvol om je eens te verdiepen in de bankwereld.
Als het daadwerkelijk zo eenvoudig is om in contact te komen met beank en hun dus wel "kosher" zouden zijn waarom zetten ze dan geen telefoon nummer erbij? dan kunnen mensen en in dit geval ik, persoonlijk met hun in contact komen, en waarom zou ik mij moeten verdiepen in de bank wereld? het gaat er hier om dat beank polissen heeft verkocht die mijn ex heeft aangevraagd voor mijn zoon terwijl hij dat niet mag doen omdat hij daartoe niet bevoegd is! Het plaatsen van mijn probleem op dit forum was voor mij dus WEL handig om dit op te lossen, tevens met de achterliggende gedachte dat er wellicht meer mensen zouden zijn die zo hun vraagtekens hebben bij het hele BEANK verhaal.
C&F schreef: Wel weet ik dat alles wordt gecheckt en bij twijfel of niet handelen volgens de wettelijke regels, wordt de registratie verwijderd.
Nou niet dus! anders was de registratie van mijn zoon wel verwijderd
C&F schreef:
Ik ken de mensen achter beank zoals eerder vermeldt en geniet van de onzin die er door forumverslaafden wordt uitgekraamt.
Nu dat je dit zegt lijkt het er in mijn ogen op dat jij een van de belanghebbende bent achter beank! wat hebben ze je geboden om hun praktijken op te hemelen?
Pas wel even op met waarvoor je mensen uitmaakt! daar maak je geen vrienden mee!
En blijkbaar ben je zelf ook forum verslaafd anders had je ook geen account!
C&F schreef:Ik weet wat er nu aan opmerkingen gaan komen en wil alvast aangeven dat ik verder mijn tijd hier niet ga verdoen.

Succes allemaal.
Waarom heb je überhaupt dan al de moeite genomen om te reageren?

Ik heb gisteren contact gehad met mijn advocaat en heb dit natuurlijk voorgelegd, ook hem riekt dit naar een malafide zooitje! hij gaat mijn ex sommeren om de polissen van mijn zoon te stoppen, word dat niet gedaan dan stappen we naar de rechtbank en pakken we mijn ex op identiteitsfraude, omdat hij zich heeft voorgedaan als de gezaghebbende ouder.

De Econometrist

Ongelezen bericht door De Econometrist »

WAT?!?!

Leeft deze scam nog steeds??!! Compleet met een zekere oud-gediende die de fora afstruint om te komen beweren dat die jongens van Beank toch oh zo betrouwbaar zijn en het echt allemaal op goeder trouw berust?

Inmiddels dringt het zo langzamerhand wel door tot de deelnemers van het eerste uur dat er van uitbetalen toch betreurenswaardig weinig gaat uitkomen. Begonnen in 2009 zou na een jaar, of bij het bereiken van de 10.000 verkochte polissen, afhankelijk van wat het eerst zou gebeuren, de uitbetaling starten.

Daarna werd eerst nog het aantal naar 21.000 opgehoogd (omdat ze blijkbaar nog een extra 375,5 miljoen op de plank hadden gevonden die ze ook graag weg wilden geven), en werd er nooit meer over dat jaar gesproken. Inmiddels zijn we ruim 3 jaar verder, en is zelfs bij mensen die in dit soort verhalen trappen het kwartje wel zo ongeveer gevallen, en nu begrijp ik dat er NOG STEEDS nieuwe mensen instinken?!

Nou ja, de tip zal denk ik nog steeds actueel zijn dat ik me maar eens in de gang van zaken in de bankwereld moet gaan verdiepen voordat ik kan begrijpen hoe dit werkt, hèhèhèhè.....

antileugens

Ongelezen bericht door antileugens »

He, Econometrist die beweerde dat hij nooit mlm gedaan heeft is weer terug (nu onder een iets andere naam zoals hij al eerder heeft gedaan) en nu heeft hij ineens wel mlm gedaan.
Grappig en uiterst betrouwbaar.

De Econometrist

antileugens schreef:He, Econometrist die beweerde dat hij nooit mlm gedaan heeft is weer terug (nu onder een iets andere naam zoals hij al eerder heeft gedaan) en nu heeft hij ineens wel mlm gedaan.
Grappig en uiterst betrouwbaar.
Wat een tamelijk bizarre reactie!!
We zitten hier in een juridisch/financiële topic waarin ik mijn verbazing uitspreek over het feit dat een financiële scam na bijna 4 jaar nog steeds actief is. En daar trekt dan iemand de gevolgtrekking uit dat ik aan MLM zou doen, met gelijk daarmee maar een nadere conclusie met betrekking tot betrouwbaarheid... Tja.

Het zal je obsessie met het onderwerp zijn dat jij hier iets over meent te lezen. Het is hier namelijk met niet één letter aan de orde geweest, en zou bovendien ook riant off-topic genoemd mogen worden. Misschien dat dit het enige onderwerp is dat jij kent, en daarom denkt dat ALLE berichten op dit forum daarover gaan. Bij sommige mensen werken de hersenen echt anders dan bij mij...

r.smids

Ongelezen bericht door r.smids »

Beste mensen, Als je er niet in geloofd doe het dan gewoon lekker niet. De investering is mijn kans om flink geld te verdienen en daarna geld van geld te maken. Anders wordt het gewoon ploeteren tot mijn 70e? Ik mis het bedrag niet. Een gok . . maar ik geloof erin!!

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@r.smids, waarom geloof jij erin?

believe

Ongelezen bericht door believe »

Is Beank er nog wel?????????, geen enkel teken meer van hun.

Castiel

Ongelezen bericht door Castiel »

en....iemand al flink gecashed??? :)

stefke4you

Ongelezen bericht door stefke4you »

ik heb ook een polis lopen bij Beank
doch deze site werkt en of bestaat niet meer.
Vrees dat ik mijn inleg van toen jaren terug 750€ dacht ik dat het was dan ook wel maag naar fluiten pff.
Net dezelfde miserie als bij banners brokers ng zo een gedoe waar ik veel geld aan ben kwijt geraakt ... :oops:

stefke4you

Ongelezen bericht door stefke4you »

Hebben die geen Facebook twitter LinkedIn pagina of zo want nergens vindt ik die terug.
Zou toch ook graag na jaren wachten genieten van mijn z€35000...

De Econometrist

stefke4you schreef:ik heb ook een polis lopen bij Beank
doch deze site werkt en of bestaat niet meer.
Gek hè?
Je zou het niet verwachten dat de belofte van gratis geld uitdelen, als je maar eerst eventjes 75 euries betaalt, niet wordt nagekomen. Je kon het ook helemaal niet zien aankomen; nooit is er iemand geweest die enige twijfel over dit concept heeft uitgesproken.
En Banners brokers ook al hetzelfde verhaal zeg je? Het zal toch zeker niet?

Maar, als je even 100 euro op mijn rekening overmaakt zal ik je vertellen waar je ECHT serieuze inkomsten krijgt met alleen een kleine investering, zonder daar verder nog iets aan te hoeven doen...

beank2011

Ongelezen bericht door beank2011 »

Beste mensen

Ik ben een van de slachtoffers van Beank.nl in 2011 en nu is de website niet meer online, ik heb ook 1 polis gekocht ( niet veel ) maar veel mensen hebben meer polissen gekocht dus rampzalig:

Mijn suggestie is elkaar helpen om een klacht in te dienen zodat we een oplossing kunnen vinden
Heb je een idee zeg het maar..
Groetjes
Slachtoffer

Gesloten