LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Glasvezel blijft hardnekkig verkeerde facturen sturen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
georgenancy

KPN Glasvezel blijft hardnekkig verkeerde facturen sturen

Ongelezen bericht door georgenancy »

Sinds de overstap naar Glasvezel (april 2012), waarbij ik overigens onjuist geadviseerd ben, heb ik te maken met facturen waarbij elke telefoontik in rekening wordt gebracht terwijl ik aantoonbaar een BelOnbeperkt abonnement heb. Ondanks toezeggingen van KPN Glasvezel wordt het probleem niet opgelost. KPN Glasvezel erkent de fout maar zegt deze niet te kunnen herstellen. Ik voel me niet alleen bedrogen door KPN maar wordt ook nog steeds financieel benadeeld. Inmiddels heb ik een compleet dossier opgebouwd van gespreksnotities, namen, datums, bedragen, toeezeggingen, facturen, etc. Herkenbaar?

ciske

Re: KPN Glasvezel blijft hardnekkig verkeerde facturen sturen

Ongelezen bericht door ciske »

KPN is op dat soort gebieden erg slecht.
ga eens langs het juridisch loket in je woonplaats, en neem die papieren mee.

devious

Ongelezen bericht door devious »

Ciske... Het juridisch loket heeft hier niets mee te maken. Hou nou eens op met het geven van dat advies.
Bij een geschil met een telecomprovider ga je naar...de Geschillencommissie. Dat is echt een onafhankelijk instituut. Het juridisch loket verwijst naar advocaten en eventuele te ondernemen juridische stappen. Is hier lang niet aan de orde.

Eerst officiele klacht indienen, daarna naar de Geschillencommissie.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Onzin devious, het juridisch loket weet zeer goed de weg in provider landje. Facturen die niet terecht zijn, kan via het juridisch loket door verwezen worden.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

devious schreef:Bij een geschil met een telecomprovider ga je naar...de Geschillencommissie.
Of naar de (kanton)rechter, dat kan voordeliger zijn omdat de kantonrechter oordeelt op basis van de wet en de geschillencommissie op basis van de redelijkheid en billijkheid. Blind naar de geschillencommissie stappen is nooit verstandig.
devious schreef:Het juridisch loket verwijst naar advocaten en eventuele te ondernemen juridische stappen. Is hier lang niet aan de orde.
Er moet gekozen worden tussen de geschillencommissie of de (kanton)rechter. Naar de rechter gaan nadat de geschillencommissie pakt vervelend uit. De rechter zal het bindend advies slechts marginaal toetsen.

Het advies om naar juridisch loket toe te gaan is een goed advies. Vaak krijg bij dit soort instellingen gratis een eerste advies over je juridische positie.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

alfatrion schreef:Naar de rechter gaan nadat de geschillencommissie pakt vervelend uit.
Nadat de geschillencommissie wat? :roll: :roll: :roll:

devious

Ongelezen bericht door devious »

nadat ze een appeltje geschild hebben..

Gesloten