Hallo ik heb onlangs bij www.cosmox.nl een xbox controller besteld en via I DEAL betaald afijn ik krijg netjes van hun een order bevesteging en er stond voor 21.00u besteld morgen in huis maar 3 dagen later nog niks binnen aldus ik bel met de klantenservice noem mijn order nr op waarop de vrouw zegt he wat gek dat nr is niet bij ons bekend en ook niet mijn adres en ook niet mijn e-mail dus moest ik volgens de vrouw een kopie van mijn order bevesteging sturen en dan zouden hun het weer netjes terug boeken
maar ik ging wat verder op de site kijken en las ik wat over beoordelingen en daar zag ik een e-mail van de beheerder staan ik stuur hem hetzelfde e-mailtje wat ik de vrouw had gestuurd waarop de man antwoorde ik weet niet zo goed hoe ik je kan helpen want ik weet niet wat je met de klantenservice hebt afgesproken of dat er iets anders aan de hand is dus ik bel niets vermoedens de klantensevice weer op noem me order nr etc en ze zegt dus stuur een kopie van je orderbevesteging op etc en ik zeg tegen haar ja dat heb ik al gedaan en ik ze zegt hoe lang is dat geleden half uurtje zeg ik ja zegt de vrouw die is lang nog niet binnen bij ons dus ik zeg tegen haar oja waarom krijg ik dan wel een e-mailtje van de beheerder dat hij niet weet wat ik met klantservice heb afgesproken en/of er wat anders aan de hand is dus ik zeg tegen vertel jij me maar wat er aan de hand is {ondertussen krijg ik een e-mailtje van de beheerder dat hij niet op kantoor en contact op moest nemen met zijn collega} dus de vrouw zegt even geuld aub en komt later met een smoes dat bij hun een storing was en dat ze mn bestelling wel in 1x konden terug vinden. rare gang van zaken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cosmox niet bij bestellen
Re: Cosmox niet bij bestellen
Jouw gebruik van leestekens evenaart dat wel...vincent86 schreef:.. rare gang van zaken