LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kobo e-reader
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 27 jun 2013 07:44
Kobo e-reader
Na iets meer dan een jaar heeft mijn Kobo e-reader het begeven. Voor navraag/service of iets van dien aard kun je niet bij Kobo (website) terecht. Weggooien resteert als enige (ca. 100 euro), te gek voor woorden (los van de aangeschafte e-books). Wie heeft deze ervaring ook, en eventueel een oplossing voor wat te doen?
-
- Berichten: 32272
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Kobo e-reader
Laat er eens een student op los die interesse heeft in hard-ware? Of steek je licht eens op bij een computerforum?
http://nl.hardware.info/
http://nl.hardware.info/
Re: Kobo e-reader
Het is nog een vage beschrijving in jouw openingspost.
Heb je deze website geraadpleegd en eventueel contact gezocht met de klantenservice?
Zoveel ik kan lezen is dit bedrijf flink aan de weg aan timmeren.
http://kobo.intelliresponse.com/nl/erea ... Mini+op%3F
Heb je deze website geraadpleegd en eventueel contact gezocht met de klantenservice?
Zoveel ik kan lezen is dit bedrijf flink aan de weg aan timmeren.
http://kobo.intelliresponse.com/nl/erea ... Mini+op%3F
Re: Kobo e-reader
ik heb een kobo met veel te snel leeglopende accu. Je kunt kobo helpdesk wel mailen, maar vaak duurt het een paar weken voor je antwoord krijgt, terwijl ze beloven tussen 24-48 uur te reageren.
vervolgens krijg ik steeds dezelfde antwoorden over een factory reset die ik moet doen, terwijl ik elke keer al antwoord dat er een software reset in de fabriek is gedaan bij een eerste reparatie-poging. dit is volgens mij hetzelfde: terugzetten naar fabrieksinstellingen. Het volgende antwoord is weer het verzoek een factory reset te doen en zo blijf je 4 mails doorgaan voor ze je doorsturen naar de technische dienst. op hun antwoord zit ik nu te wachten.
Het schijnt bij Kobo erg moeilijk te zijn om te accepteren dat een apparaat niet goed werkt...
vervolgens krijg ik steeds dezelfde antwoorden over een factory reset die ik moet doen, terwijl ik elke keer al antwoord dat er een software reset in de fabriek is gedaan bij een eerste reparatie-poging. dit is volgens mij hetzelfde: terugzetten naar fabrieksinstellingen. Het volgende antwoord is weer het verzoek een factory reset te doen en zo blijf je 4 mails doorgaan voor ze je doorsturen naar de technische dienst. op hun antwoord zit ik nu te wachten.
Het schijnt bij Kobo erg moeilijk te zijn om te accepteren dat een apparaat niet goed werkt...