LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] smartbuyglasses.nl
Re: smartbuyglasses.nl
Hello,
Ik kwam dit forum tegen en zal mijn bevinden even delen. Ik heb 2 maal een zonnebril gekocht op deze website. Vorig jaar eind mei een zonnebril besteld en deze werd 3 weken later geleverd (omdat dit product niet op voorraad was). Het is een schitterende bril van D&G en absoluut origineel.
Afgelopen maandag heb ik een Gucci zonnebril besteld aangezien dit gewoon 55 euro scheelt met een winkel in Nederland. Dinsdag kreeg ik de bevestiging van deze verzending en vanmorgen is deze (wederom) zonnebril weer afgeleverd door DHL. Binnen 3 dagen de bril geleverd en een echte Gucci met certificaten erbij etc.
Overigens heeft deze website een keurmerk en als je daarop klikt zie je alle info. Ze zitten inderdaad in Hong Kong. https://www.qshops.org/consumenten/lede ... buyglasses
Ik heb alleen maar positieve deals met hun gesloten dus voor mij geen reden om daar niks meer te bestellen.
Gr.
Ralph
Ik kwam dit forum tegen en zal mijn bevinden even delen. Ik heb 2 maal een zonnebril gekocht op deze website. Vorig jaar eind mei een zonnebril besteld en deze werd 3 weken later geleverd (omdat dit product niet op voorraad was). Het is een schitterende bril van D&G en absoluut origineel.
Afgelopen maandag heb ik een Gucci zonnebril besteld aangezien dit gewoon 55 euro scheelt met een winkel in Nederland. Dinsdag kreeg ik de bevestiging van deze verzending en vanmorgen is deze (wederom) zonnebril weer afgeleverd door DHL. Binnen 3 dagen de bril geleverd en een echte Gucci met certificaten erbij etc.
Overigens heeft deze website een keurmerk en als je daarop klikt zie je alle info. Ze zitten inderdaad in Hong Kong. https://www.qshops.org/consumenten/lede ... buyglasses
Ik heb alleen maar positieve deals met hun gesloten dus voor mij geen reden om daar niks meer te bestellen.
Gr.
Ralph
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 mei 2013 13:11
Re: smartbuyglasses.nl
Ik bestelde bij Smartbuyglasses de RayBan Wayfarer in april van dit jaar (2013). Kort na mijn bestelling werd ik netjes per mail op de hoogte gebracht van het feit dat mijn bestelling vertraging opgelopen had. Dit vanwege de populariteit van het model. Er werd mij gevraagd of ik de bestelling wilde annuleren of wilde wachten. Aangezien de prijzen zeer scherp zijn en veel goedkoper dan in de winkel, koos ik er voor om te wachten. Het gehele leveringsproces ben ik via mail door een zeer vriendelijke medewerker geinformeerd over de levering. Het was fijn contact te hebben met één persoon binnen de organisatie. Natuurlijk is het niet prettig dat een bestelling later komt dan verwacht, maar de afhandeling van mijn bestelling is super gegaan. Voor mij is Smartbuyglasses een partij die ik aanbeveel aan anderen. Vriendelijke groet, Chantal
Re: smartbuyglasses.nl
Ik heb afgelopen woensdag een zonnebril van het merk Ray-Ban besteld via deze website.
Het product werd aangeboden met snelle verzending.
Ik kon via de website van smartbuyglasses mijn bestelling volgen en daarna via de website van DHL.
Tot tegenstelling van de vele berichten, heb ik wel mijn bestelling correct en snel ontvangen.
Gisteren (donderdagmiddag) heb ik netjes via DHL mijn bestelling ontvangen.
Prima bestelling zoals het hoort! Jammer om te lezen dat meerdere een mindere ervaring hebben ondervonden.
Het product werd aangeboden met snelle verzending.
Ik kon via de website van smartbuyglasses mijn bestelling volgen en daarna via de website van DHL.
Tot tegenstelling van de vele berichten, heb ik wel mijn bestelling correct en snel ontvangen.
Gisteren (donderdagmiddag) heb ik netjes via DHL mijn bestelling ontvangen.
Prima bestelling zoals het hoort! Jammer om te lezen dat meerdere een mindere ervaring hebben ondervonden.
Re: smartbuyglasses.nl
zonnebril besteld, site zag er professioneel uit met een keurmerk qshops?
maar heel waarschijnlijk dat ik een neppe carrera champion heb gekocht. De houder zegt made in China ( nu lees ik wel op internet dat carrera daar ook brillen laat maken oa). Op de neppe carrera schijnen de geprinte letters aan de zijkant voelbaar te zijn itt de echte.
De zonnebril voelt over het algemeen fake aan, geen details, niet stevig, oneffenheden in het plastic frame.
Ik ga hem vergelijken met een in de winkel, maar helaas weinig winkels hebben hem.
Aan andere kant raar dat ze zo grootschalig nepartikelen kunnen verkopen al zo lang, overal maken ze reclame.
Iemand ook ervaring met een fake van smartbuyglasses? Is dit bevestigd?
maar heel waarschijnlijk dat ik een neppe carrera champion heb gekocht. De houder zegt made in China ( nu lees ik wel op internet dat carrera daar ook brillen laat maken oa). Op de neppe carrera schijnen de geprinte letters aan de zijkant voelbaar te zijn itt de echte.
De zonnebril voelt over het algemeen fake aan, geen details, niet stevig, oneffenheden in het plastic frame.
Ik ga hem vergelijken met een in de winkel, maar helaas weinig winkels hebben hem.
Aan andere kant raar dat ze zo grootschalig nepartikelen kunnen verkopen al zo lang, overal maken ze reclame.
Iemand ook ervaring met een fake van smartbuyglasses? Is dit bevestigd?
Re: smartbuyglasses.nl
raar verhaal. Je denkt zeker te weten dat je een fake hebt gekocht maar je wil een echte? Waarom koop je dan een fake? Of koop je een echte? Waarom zo argwanend? 4,2 ster van de 5, met meer dan 900 reviews... lijkt me helemaal geen slechte score
Re: smartbuyglasses.nl
Ik dacht dat ik een echte kocht.
Maar nu die, overigens wel op tijd aankwam, het ziet er behoorlijk nep uit, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Argwanend dus omdat de bril er slecht uitziet en na research op internet blijken er berichten te zijn van consumenten die ook twijfelen aan de authenticiteit van de bril. Maar nergens echt bewijs. En hoe kan dat bedrijf nog gewoon doorgaan als ze nepperds verkopen, en zoveel winst maken! echt shitty
Merk wel dat smartbuyglasses zelf erg actief zijn online, dus die sterren geloof ik nu ook niet.
http://www.amazon.com/Fraud-alert-fraud ... 038550084X
en op meer sites komt de bedrijfsnaam voor in scams, be ware sites. Iets te toevallig.
Vraag is hoe nu mijn geld terug krijgen. In iedergeval hoop ik dat dit een waarschuwing is voor anderen, ik was te oppervlakkig met mijn research voor ik bestelde helaas.
Maar nu die, overigens wel op tijd aankwam, het ziet er behoorlijk nep uit, wat ik eigenlijk niet verwacht had.
Argwanend dus omdat de bril er slecht uitziet en na research op internet blijken er berichten te zijn van consumenten die ook twijfelen aan de authenticiteit van de bril. Maar nergens echt bewijs. En hoe kan dat bedrijf nog gewoon doorgaan als ze nepperds verkopen, en zoveel winst maken! echt shitty
Merk wel dat smartbuyglasses zelf erg actief zijn online, dus die sterren geloof ik nu ook niet.
http://www.amazon.com/Fraud-alert-fraud ... 038550084X
en op meer sites komt de bedrijfsnaam voor in scams, be ware sites. Iets te toevallig.
Vraag is hoe nu mijn geld terug krijgen. In iedergeval hoop ik dat dit een waarschuwing is voor anderen, ik was te oppervlakkig met mijn research voor ik bestelde helaas.
Re: smartbuyglasses.nl
het ziet er nep uit.
Maar..is het ook nep? Je maakt niks hard en je kunt niks hard maken. Maar je hebt gewoon nog steeds 7 werkdagen het recht totblahblahblahblah... Even contact opnemen met de brillenhandel en klaar ben je
Maar..is het ook nep? Je maakt niks hard en je kunt niks hard maken. Maar je hebt gewoon nog steeds 7 werkdagen het recht totblahblahblahblah... Even contact opnemen met de brillenhandel en klaar ben je
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 jun 2013 10:20
Re: smartbuyglasses.nl
Ook ik heb een zonnebril besteld bij SBG gezien de gunstige prijs en beloofde snelle levering.
Gelijk na mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail. Op dinsdag (bestelling gedaan op zondag) kreeg ik een track & trace nummer van DHL. Woensdag is de bril geleverd.
Aangezien ik het zelfde model al had (deze was gevallen waarbij het glas is gebroken, en destijds gekocht bij een opticiën) natuurlijk uitvoerig vergeleken. Zo ver ik het kan beoordelen zijn de 2 brillen identiek, zelfs het gewicht is bij beide brillen hetzelfde.
Ik ga er vanuit, zeker gezien de voorgaande berichten, dat SBG een stuk betrouwbaarder is geworden.
Gelijk na mijn bestelling kreeg ik een bevestigingsmail. Op dinsdag (bestelling gedaan op zondag) kreeg ik een track & trace nummer van DHL. Woensdag is de bril geleverd.
Aangezien ik het zelfde model al had (deze was gevallen waarbij het glas is gebroken, en destijds gekocht bij een opticiën) natuurlijk uitvoerig vergeleken. Zo ver ik het kan beoordelen zijn de 2 brillen identiek, zelfs het gewicht is bij beide brillen hetzelfde.
Ik ga er vanuit, zeker gezien de voorgaande berichten, dat SBG een stuk betrouwbaarder is geworden.
Re: smartbuyglasses.nl
Enkele maanden terug een zonnebril besteld(26 juli).Netjes betaald.
Zending was op internet te volgen(UPS).Zonnebril netjes bezorgd door UPS.
Gecontroleerd geen beschadigingen en alles volgens afspraak.Maar nu enkele maanden later(13 nov)krijg ik een rekening van UPS of ik de import kosten wil betalen,voorschot provisie 11 euro + 42,42 total dus 53,42.
Kan dit zomaar??? en is dit normaal enkele maanden nadien.
Overigens stond hier niets van vermeld op de site!!
Iemand hier ervaring mee,wel of niet betalen??
Groet
Mark
Zending was op internet te volgen(UPS).Zonnebril netjes bezorgd door UPS.
Gecontroleerd geen beschadigingen en alles volgens afspraak.Maar nu enkele maanden later(13 nov)krijg ik een rekening van UPS of ik de import kosten wil betalen,voorschot provisie 11 euro + 42,42 total dus 53,42.
Kan dit zomaar??? en is dit normaal enkele maanden nadien.
Overigens stond hier niets van vermeld op de site!!
Iemand hier ervaring mee,wel of niet betalen??
Groet
Mark
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 nov 2013 19:05
Re: smartbuyglasses.nl
Hoi,
Ik reageer even op het bericht hieronder.
Ik heb ook in juli een zonnebril besteld en krijg vandaag ook een rekening van UPS van €43,55
De zending ging helemaal goed en snel, en op de site staat helemaal NIKS
Groet,
Tessa
Ik reageer even op het bericht hieronder.
Ik heb ook in juli een zonnebril besteld en krijg vandaag ook een rekening van UPS van €43,55
De zending ging helemaal goed en snel, en op de site staat helemaal NIKS
Groet,
Tessa
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: smartbuyglasses.nl
Hmm, ik heb wel vaker iets in het buitenland (USA) besteld, en inderdaad, dan moet je nog extra betalen, maar ik moet dat altijd al bij aflevering, en is via DHL (gele dozen met rode strepen, da's DHL toch? ). Lijkt me vreemd dat ze achteraf pas de rekening sturen (zelf nog niet meegemaakt, geen ervaring met UPS), wat zegt UPS in dit geval?
Re: smartbuyglasses.nl
nog geen contact kunnen krijgen met UPS
Re: smartbuyglasses.nl
Vandaag alles netjes terug betaald gekregen van smartbuyglasses.guzziman schreef:Enkele maanden terug een zonnebril besteld(26 juli).Netjes betaald.
Zending was op internet te volgen(UPS).Zonnebril netjes bezorgd door UPS.
Gecontroleerd geen beschadigingen en alles volgens afspraak.Maar nu enkele maanden later(13 nov)krijg ik een rekening van UPS of ik de import kosten wil betalen,voorschot provisie 11 euro + 42,42 total dus 53,42.
Kan dit zomaar??? en is dit normaal enkele maanden nadien.
Overigens stond hier niets van vermeld op de site!!
Iemand hier ervaring mee,wel of niet betalen??
Groet
Mark
Super service!!
Aanrader.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 25 nov 2013 15:10
Re: smartbuyglasses.nl
Sommigen hier hebben in het verleden blijkbaar pech gehad met de website. Ik heb er meerdere malen een bestelling geplaatst en altijd binnen een week in huis gehad zonder extra kosten oid. Ook een keer verkeerd product besteld per ongeluk werd ook direct opgelost na een mail. Dus ben zeer tevreden
Re: smartbuyglasses.nl
Nog positieve reacties laatste paar maanden? Ik zit blijkbaar in de pech periode.
Klantenservice reageert niet en artikel is.. veel slechter dan verwacht.
Klantenservice reageert niet en artikel is.. veel slechter dan verwacht.
Re: smartbuyglasses.nl
Mijn bril is vandaag verstuurd met DHL.
Nu maak ik me toch zorgen... wat is er mis met het artikel wdy?
Nu maak ik me toch zorgen... wat is er mis met het artikel wdy?
Re: smartbuyglasses.nl
Mijn eigen zonnebril is kapot en zocht een vervanging. Ik had op code gezocht van mijn montuur en wat ik binnen kreeg was een namaak. Zelfde code maar mat van kleur en heel licht qua gewicht.pvos schreef:Mijn bril is vandaag verstuurd met DHL.
Nu maak ik me toch zorgen... wat is er mis met het artikel wdy?
Met het retourzenden is het op eigen kosten & het moet zelfs aangetekend naar Duitsland?!
Re: smartbuyglasses.nl
Wat baal ik ongelooflijk !! Vandaag een zonnebril ontvangen van smartbuyglasses en ik zie voor het eerst dat het pakje uit Hong Kong komt. Alarmbellen !!!! Ik vermoed meteen dat het om een fake product gaat. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal redelijk uit maar als ik dan de zonnebril in mijn handen heb voelt het erg plasticerig (kan zo snel geen ander woord bedenken) aan en 1 van de pootjes valt er ook af. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb gelijk contact opgenomen met Adidas zelf en ik heb ze foto's gestuurd om te vragen wat zij ervan denken. Ik hoop hier snel van te horen.
Ik baal vooral omdat de zonnebril niet voor mij is maar voor mijn buurmeisje en op haar briefje stond de site smartbuyglasses. Wat stom dat ik geen research heb gedaan (wat ik normaliteit wel doe !!).
Adidas was wel blij dat ik dit gemeld heb want als het een fake product blijkt te zijn dan gaan ze stappen ondernemen tegen de site.
Ik baal vooral omdat de zonnebril niet voor mij is maar voor mijn buurmeisje en op haar briefje stond de site smartbuyglasses. Wat stom dat ik geen research heb gedaan (wat ik normaliteit wel doe !!).
Adidas was wel blij dat ik dit gemeld heb want als het een fake product blijkt te zijn dan gaan ze stappen ondernemen tegen de site.
Re: smartbuyglasses.nl
Ik heb gister een zonnenbril gekocht bij http://www.smartbuyglasses.nl . Ik heb de ochtend erna een bevestiging ontvangen met een tack&trace code voor DHL. Als ik dit zo lees word ik al bang dat ik mijn geld kwijt ben, maar nu was ik benieuwd of er een maand geleden ook al door verschillende organisaties keurmerken voor deze webwinkel uit waren gegeven.....
https://www.qshops.org/consumenten/lede ... buyglasses
http://www.vergelijk.nl/shopinfo/smartbuyglas/review/
https://www.trustpilot.nl/review/www.smartbuyglasses.nl
Dat hoop ik in ieder geval. Ik zal laten weten hoe lang mijn bril, met snelle levering, er over zal doen.
Voor nu zeg ik ook dat het handiger is om je aankoop nog even uit te stellen of bij een andere, betrouwebaardere, winkel te zoeken.
Fijne zomer
https://www.qshops.org/consumenten/lede ... buyglasses
http://www.vergelijk.nl/shopinfo/smartbuyglas/review/
https://www.trustpilot.nl/review/www.smartbuyglasses.nl
Dat hoop ik in ieder geval. Ik zal laten weten hoe lang mijn bril, met snelle levering, er over zal doen.
Voor nu zeg ik ook dat het handiger is om je aankoop nog even uit te stellen of bij een andere, betrouwebaardere, winkel te zoeken.
Fijne zomer
Re: smartbuyglasses.nl
8 april via de website van Smartbuyglasses een skigoggle van Zeal besteld. (http://www.smartbuyglasses.nl/designer- ... 80823.html) Dit item netjes via ideal betaald. Kreeg vrij snel een bevestiging dat het item vanuit de leverancier bevestigd was en verzonden zou worden. Na een maand niks een mail gehad waarin aangeboden werd dat ze het opnieuw zouden bestellen. Na 6 maanden aan het lijntje te houden te zijn werd aangegeven dat het item niet leverbaar zou zijn vanuit de leveranciers en dat de order vanuit SBG gecanceled werd en dat ik of een andere bril uit kon kiezen of mijn geld retour kon krijgen. Ik heb toen aangegeven mijn geld retour te willen. Hierop werd aangegeven dat zij geen geld naar mijn bankrekening konden overmaken omdat de bestelling te lang geleden was en dat ik maar een PayPal account aan diende te maken waarop zij dan het geld zouden storten. Erg vreemde gang van zaken dat een bedrijf eerst niet levert en vervolgens mensen dwingt om een PayPal account aan te maken en weigert het geld op hun bankrekening terug te storten.
Hieronder enkele van de mails vanuit SBG
Beste ,
Het spijt me u te moeten mededelen dat het aanvullen van onze voorraad langer duurt dan verwacht. Onze oprechte excuse s voor deze uitzonderlijke vertraging. Wij willen u graag de volgende opties aanbieden:
1.U kunt wachten totdat uw item is geleverd.
2.Indien u niet wenst te wachten dan kunt u wellicht overwegen om een alternatief te kiezen met 5% korting.
Beste ,
Ik heb zonet bericht gehad van onze leveranciers en ik heb jammer genoeg slecht nieuws voor u. Helaas heeft onze leverancier ons vandaag geinformeerd dat uw bestelde item niet meer op voorraad ligt. Zij verontschuldigen zich dat zij vooraf de verkeerde informatie hebben doorgegeven. Wij begrijpen dat dit een zeer frustrerende situatie is voor u en bieden onze excuses aan omdat u zeer lang voor dit artikel gewacht heeft.
Wij waarderen uw genomen tijd om de bestelling te plaatsen en zouden wij u dan ook graag van de volgende opties wilen voorzien:
Ofwel kan u uw order veranderen naar een snelle verzendings item.
Ofwel boeken we het volledige bedrag terug op uw rekening.
U kan een kijkje nemen op:
http://www.smartbuyglasses.nl/designer- ... 1-1-------
http://www.smartbuyglasses.nl/designer- ... al-Optics/
Laat ons weten naar welke optie uw voorkeur gaat.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Janelle
Klantenservice
SmartBuyGlasses
Beste
Dank voor uw email.
We begrijpen uw teleurstelling in Smartbuyglasses en bieden u onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijd die u heeft ondergaan. Helaas kunnen we u niet meer dan 5% korting aanbieden. Wij bieden onze prijzen mede vanwege onze lage marges en het is daarom niet mogelijk om u extra korting te geven.
Hierbij annuleer ik uw bestelling. Omdat het meer dan 6 maanden geleden is dat u uw bestelling heeft geplaatst, kunnen we dit bedrag jammer genoeg niet restitueren naar uw bankrekening. Graag ontvangen we van u uw Pay pal account, zodat we het volledige bedrag kunnen terugboeken. Heeft u nog geen Pay pal account, gelieve dan eventjes te kijken op: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home en een pay pal account aan te maken.
Graag horen we van u.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Janelle
Klantenservice
SmartBuyGlasses
Hieronder enkele van de mails vanuit SBG
Beste ,
Het spijt me u te moeten mededelen dat het aanvullen van onze voorraad langer duurt dan verwacht. Onze oprechte excuse s voor deze uitzonderlijke vertraging. Wij willen u graag de volgende opties aanbieden:
1.U kunt wachten totdat uw item is geleverd.
2.Indien u niet wenst te wachten dan kunt u wellicht overwegen om een alternatief te kiezen met 5% korting.
Beste ,
Ik heb zonet bericht gehad van onze leveranciers en ik heb jammer genoeg slecht nieuws voor u. Helaas heeft onze leverancier ons vandaag geinformeerd dat uw bestelde item niet meer op voorraad ligt. Zij verontschuldigen zich dat zij vooraf de verkeerde informatie hebben doorgegeven. Wij begrijpen dat dit een zeer frustrerende situatie is voor u en bieden onze excuses aan omdat u zeer lang voor dit artikel gewacht heeft.
Wij waarderen uw genomen tijd om de bestelling te plaatsen en zouden wij u dan ook graag van de volgende opties wilen voorzien:
Ofwel kan u uw order veranderen naar een snelle verzendings item.
Ofwel boeken we het volledige bedrag terug op uw rekening.
U kan een kijkje nemen op:
http://www.smartbuyglasses.nl/designer- ... 1-1-------
http://www.smartbuyglasses.nl/designer- ... al-Optics/
Laat ons weten naar welke optie uw voorkeur gaat.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Janelle
Klantenservice
SmartBuyGlasses
Beste
Dank voor uw email.
We begrijpen uw teleurstelling in Smartbuyglasses en bieden u onze oprechte excuses aan voor de lange wachttijd die u heeft ondergaan. Helaas kunnen we u niet meer dan 5% korting aanbieden. Wij bieden onze prijzen mede vanwege onze lage marges en het is daarom niet mogelijk om u extra korting te geven.
Hierbij annuleer ik uw bestelling. Omdat het meer dan 6 maanden geleden is dat u uw bestelling heeft geplaatst, kunnen we dit bedrag jammer genoeg niet restitueren naar uw bankrekening. Graag ontvangen we van u uw Pay pal account, zodat we het volledige bedrag kunnen terugboeken. Heeft u nog geen Pay pal account, gelieve dan eventjes te kijken op: https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home en een pay pal account aan te maken.
Graag horen we van u.
Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Indien u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Janelle
Klantenservice
SmartBuyGlasses