| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DSB
-
william-1973
DSB
Ook ik was er en van die er met beiden poten erin trapte,
Ik ben Leen en we maken er samen 1 lening van.
Tja dat heb ik geweten, een stapel woekerpolissen en een lening op mijn nek waar ik meer rente betaalde als dat er werd afgelost.
de dag van nu;
de woekerpolissen zijn weg door inzet van Vader en niet al te domme vrienden van vader.
Ik had alleen nog de lening waar de afschrijvingen per maand niet klopte.
DSB in 2009 failet gegaan, de afschrijvingen werden toen nog steeds vreemder, Ik stond toen onder bewindvoering van mij vader, Ik had afstand getekend van alles en vader was de gevolmachtigde over mijn zaken en schulden.
Vader heeft uit onvrede de betalingen stop gezet, dus ik had namens vader een BKR notering te pakken.
alles opgelost en van A1 naar H1 gegaan.
Ondanks de BKR registratie konden we een huis kopen. en de lening van DSB heeft de Rabobank overgenomen, Onze adviseur heeft zich werkelijk in alle bochten gewrongen om dit voor ons te realiseren en een PL van gemaakt over een termijn van 10 jaar. bij DSB was ik waarschijnlijk na 25 jaar er nog niet vanaf.
Maar nu mijn vraag, is DSB nu verplicht om de BKR notering ( H1 ) te verwijderen omdat Rabobank de lening heeft overgenomen? ik ben niets meer schuldig aan DSB en de lening daar is betaald.
Ik ben Leen en we maken er samen 1 lening van.
Tja dat heb ik geweten, een stapel woekerpolissen en een lening op mijn nek waar ik meer rente betaalde als dat er werd afgelost.
de dag van nu;
de woekerpolissen zijn weg door inzet van Vader en niet al te domme vrienden van vader.
Ik had alleen nog de lening waar de afschrijvingen per maand niet klopte.
DSB in 2009 failet gegaan, de afschrijvingen werden toen nog steeds vreemder, Ik stond toen onder bewindvoering van mij vader, Ik had afstand getekend van alles en vader was de gevolmachtigde over mijn zaken en schulden.
Vader heeft uit onvrede de betalingen stop gezet, dus ik had namens vader een BKR notering te pakken.
alles opgelost en van A1 naar H1 gegaan.
Ondanks de BKR registratie konden we een huis kopen. en de lening van DSB heeft de Rabobank overgenomen, Onze adviseur heeft zich werkelijk in alle bochten gewrongen om dit voor ons te realiseren en een PL van gemaakt over een termijn van 10 jaar. bij DSB was ik waarschijnlijk na 25 jaar er nog niet vanaf.
Maar nu mijn vraag, is DSB nu verplicht om de BKR notering ( H1 ) te verwijderen omdat Rabobank de lening heeft overgenomen? ik ben niets meer schuldig aan DSB en de lening daar is betaald.
-
william-1973
Re: DSB
Dus gewoon na 5 Jaar als ik je goed begrijp
-
william-1973
Het is simpel, door verplaatsen van mijn werk binnen in nl ga ik wereldwijd werken, daar een kredietkaart erg handig kan zijn om borg te staan in het hotel, of auto die je wil huren.
Ook altijd handig om gewoon achter de hand te hebben
Dan vraag je maar eens een krediet card aan met een H1 code.
daar kan je gewoon naar fluiten, en dat is het probleem.
dus nu voorlopig maar een prepaid-card aanvragen
Ook altijd handig om gewoon achter de hand te hebben
Dan vraag je maar eens een krediet card aan met een H1 code.
daar kan je gewoon naar fluiten, en dat is het probleem.
dus nu voorlopig maar een prepaid-card aanvragen
-
william-1973
Ik denk dat u met uw mening de plank mis slaat.
We hebben alles onder 1 dak, hypotheek, verzekeringen, spaar en betaal rekeningen en onze PL ook.
Dit is allemaal ondergebracht bij de Rabobank.
we zitten 100,000 euro onder onze max die we van de bank als hypotheek kunnen pakken.
we brengen gezamelijk een salaris van twee fultime banen binnen, het enige wat er is dat is de hypotheek, en de Pl, de overgenomen lening van de DSB bank, kosten, 235,00 p/maand en lossen ook nog eens versneld af.
we hebben genoeg op de spaarrekening en zijn verder niemand wat verschuldigd,we hebben twee auto,s die betaald zijn dus we leven aardig schuldenvrij
Toch krijg ik telefoon van een bankmedewerkster, dat ondanks de H codering geen kredietkaart wordt verstrekt en pas in 2014 in aanmerking komt.
dus ik vind het vreemd, dat ondanks er geen lening meer staat genoteerd bij de DSB er nog wel de H registratie staat voor een lening die op papier niet meer bestaat.
We hebben alles onder 1 dak, hypotheek, verzekeringen, spaar en betaal rekeningen en onze PL ook.
we zitten 100,000 euro onder onze max die we van de bank als hypotheek kunnen pakken.
we brengen gezamelijk een salaris van twee fultime banen binnen, het enige wat er is dat is de hypotheek, en de Pl, de overgenomen lening van de DSB bank, kosten, 235,00 p/maand en lossen ook nog eens versneld af.
we hebben genoeg op de spaarrekening en zijn verder niemand wat verschuldigd,we hebben twee auto,s die betaald zijn dus we leven aardig schuldenvrij
Toch krijg ik telefoon van een bankmedewerkster, dat ondanks de H codering geen kredietkaart wordt verstrekt en pas in 2014 in aanmerking komt.
dus ik vind het vreemd, dat ondanks er geen lening meer staat genoteerd bij de DSB er nog wel de H registratie staat voor een lening die op papier niet meer bestaat.
Heb je ook geprobeerd credit card aan te vragen bij diezelfde rabo bank?We hebben alles onder 1 dak, hypotheek, verzekeringen, spaar en betaal rekeningen en onze PL ook.
-
william-1973
Nee ik heb niet geprobeerd een Kredietkaart aan te vragen bij mijn eigen Rabo,
Ik zal eens praten met onze adviseur en eens kijken wat die voor ons kan betekenen.
Ik zal eens praten met onze adviseur en eens kijken wat die voor ons kan betekenen.
-
Leo The Emperor
Dan zou ik dit ook eens met het bedrijf bespreken, en kijken of een bedrijfskaart met een limiet niet mogelijk iswilliam-1973 schreef:Het is simpel, door verplaatsen van mijn werk binnen in nl ga ik wereldwijd werken, daar een kredietkaart erg handig kan zijn om borg te staan in het hotel, of auto die je wil huren.
Het is namelijk niet alleen het borg staan, maar ook de kosten die worden gemaakt. Nu zijn dat uw persoonlijk kosten en persoonlijke aansprakleijkheid.
Als dit niet mogelijk is dan zou ik vragen om met voorschotten van het bedrijf te gaan werken die u eventueel op een prepaid creditcard kunt laten storten
-
william-1973
uiteindelijk via onze adviseur is het toch gelukt om een Mastercard aan te vragen.
Het was toch puur de H notering die in weg lag, en niet dat men niet als klant wil hebben
Het was toch puur de H notering die in weg lag, en niet dat men niet als klant wil hebben