| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff reageerd niet
-
sweetiepie
Re: Lindorff reageerd niet
Ik heb vorig jaar nog 1 keer via e-mail gereageerd naar Lindorff met bericht dat ook Wehkamp bevestigt dat ik geen schuld/rekening open heb staan. Sindsdien niets meer gehoord. Onbeschoft, op alle manieren.
Re: Lindorff reageerd niet
Goedendag Sweetypie,
Onlangs heeft u een bericht geplaatst op dit forum. Graag zou ik in contact met u willen komen om te kijken waarom u geen reactie meer van Lindorff heeft ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen via [email protected] onder vermelding van het vorderingnummer?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht u bericht af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.
Onlangs heeft u een bericht geplaatst op dit forum. Graag zou ik in contact met u willen komen om te kijken waarom u geen reactie meer van Lindorff heeft ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om contact met mij op te nemen via [email protected] onder vermelding van het vorderingnummer?
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wacht u bericht af.
Met vriendelijke groet,
Mevr. M. Bosch
Lindorff B.V.