Hallo allemaal,
Ik heb op het moment een vrij simpele prepaid telefoon, de HTC Wildfire S.
Ik ben dus al een beetje rond gaan kijken voor een nieuwe telefoon en ik ben tot een beslissing gekomen, de Samsung Galaxy S3. Ik ben nog niet bij winkels zelf geweest, maar enkel op het internet gekeken.
Nu mijn vraag, is het mogelijk om de Samsung Galaxy S3 op prepaid te kopen ipv abbo. Ik heb dus even gekeken op sommige sites, maar ik kan daar geen prepaid toestel vinden van de S3. Ik heb wel bijvoorbeeld op de T-mobile site het toestel gevonden, daar staat dat het toestelprijs €350 is, en daar onder kun je een abonnement samenstellen. Is het dan die €350 euro + het abonnement wat je samenstelt, dus bijvoorbeeld 350euro voor het toestel + 25euro per maand aan het abonnement? of is het €350euro voor het toestel zelf (los) dus prepaid, en ALS je wilt kun je er eventueel een abonnement bij nemen?
Ik heb zelf nog nooit een abonnement gehad, dus ik heb hier geen verstand van. Dit lijkt me ook niet nodig omdat ik niet zoveel bel/internet gebruik, daarom wou ik dus een prepaid telefoon kopen.
Mocht dit hierboven allemaal niet kloppen, zou iemand me dan kunnen vertellen hoe duur een prepaid S3 dan wel kost, en waar ik deze kan halen, en of dit überhaupt wel kan, alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Galaxy S3 Prepaid?
Re: Samsung Galaxy S3 Prepaid?
Prepaid toestellen zijn gsm's die meestal midrange zijn. De S3 past daar qua prijs/kwaliteit niet echt in...
De S3 opereert in het topsegment en prepaid abbo's met een S3 zijn behoorlijk prijzig.
Een losse simlockvrije S3 is ook duur.
Momenteel zijn er, o.a. bij telfort, acties met de S3. Wordt nu met abbo aanmerkelijk goedkoper aangeboden vanwege de komst van de S4.
De S3 opereert in het topsegment en prepaid abbo's met een S3 zijn behoorlijk prijzig.
Een losse simlockvrije S3 is ook duur.
Momenteel zijn er, o.a. bij telfort, acties met de S3. Wordt nu met abbo aanmerkelijk goedkoper aangeboden vanwege de komst van de S4.
Laatst gewijzigd door dhc op 27 jun 2013 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Vanaf € 368,00 simlockvrij.
Krijg jij vaak prepaid rekeningen?M.Martens schreef: Anders kan het een hoge prepaid rekening worden.
M.Martens schreef:...Hoe er wel rekening mee dat je het netwerk voor internet van je provider blokkeert....
En leg even uit hoe de prepaid Galaxy S3 het netwerk voor internet van de provider blokkeert, aub.
En dan in de toekomst even goed opletten bij de permissies die apps vragen bij het installeren, het is binnen Android mogelijk dat apps systeem-instellingen zoals jij hierboven uitlegt, overschrijven.M.Martens schreef:Simpel.
Ga naar instellingen > Draadloos en Netwerken > Mobiele Netwerken > Pakketgegevens gebruiken.
Bij het laatste als er geen groen vinkje staat staat het dataverkeer via bijvoorbeeld Vodafone Internet uit.
De enige 100% zekere methode is via Instellingen > Draadloos en Netwerken > Mobiele Netwerken > Namen Toeganspunten de APN's weggooien.
Dit is wèl mogelijk. Dat is juist het "gevaarlijke" van Android. En daarom is rooten ook zo handig. Kun je het zelf aan- en uitzetten. Maar hou alstublieft op met dat onzin-verkopen.M.Martens schreef:Nee. Dit is niet mogelijk.
Alleen als je de instelling niet goed hebt staan.
-
whogenturf
Het is zelfs nog gemakkelijker dan men hier suggereert. Je kan in het status menu van de S3 (het menu wat je van bovenin je scherm naar onderen sleept) heel gemakkelijke mobile data direct aan en uit zetten. Hiermee wordt al het internet verkeer direct uitgeschakeld.