LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS bank blundert met foute inlog waarschuwing
SNS bank blundert met foute inlog waarschuwing
Ik heb het toch al niet met deze bank en na alle ellende met de SNS bank komt dit er ook nog bij. Wil ik inloggen krijg ik het volgende belachelijke in beeld:
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor kun je Mijn SNS niet optimaal gebruiken. Upgrade daarom naar Internet Explorer 8 of hoger.
Ik gebruik ik weet niet hoe lang al IE 10. Probeert de SNS bank zo geld te plukken bij diefstal? Dadelijk word ik gehackt en zeggen ze dat ik de boel niet goed heb beveiligd.
Zeer kwalijke zaak SNS bank!
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Hierdoor kun je Mijn SNS niet optimaal gebruiken. Upgrade daarom naar Internet Explorer 8 of hoger.
Ik gebruik ik weet niet hoe lang al IE 10. Probeert de SNS bank zo geld te plukken bij diefstal? Dadelijk word ik gehackt en zeggen ze dat ik de boel niet goed heb beveiligd.
Re: SNS bank blundert met foute inlog waarschuwing
Misschien was dit een eenmalige fout bij het inloggen, of krijg je deze melding daarna steeds nog?
@PJ66: niemand belet je over te stappen.....
En kun je dit even uitleggen? Ik ben nogal stom....en kom net onder mijn steen vandaan gekropen...
En kun je dit even uitleggen? Ik ben nogal stom....en kom net onder mijn steen vandaan gekropen...
Probeert de SNS bank zo geld te plukken bij diefstal?
je hebt dan een van de compatibiliteitsweergaves aan staan, dit is herkenbaar aan het blauwe icoontje aan het einde van de url bar of je kan F12 drukken (ie desktop) en dan een modus en weergave kiezen
http://windows.microsoft.com/nl-nl/inte ... w#ie=ie-10
http://windows.microsoft.com/nl-nl/inte ... w#ie=ie-10
Het keert vandaag ook nog steeds terug en het heeft ook niets te maken met het compatibiliteitsweergave.
Overigens kun je url daarin ook niet veranderen. F12 werkt dan ook niet. Op Tros Radar zoals hier kan dat wel gewoon.
Overigens kun je url daarin ook niet veranderen. F12 werkt dan ook niet. Op Tros Radar zoals hier kan dat wel gewoon.
-
- verified
- Contacteer:
Hallo PJ66,
We begrijpen dat deze verkeerde lay-out erg vervelend is.
De melding dat de browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
Compatibiliteitsweergave uitschakelen
• Klik op het kleine rechthoekige (blauwe) icoontje in / aan de rechterkant van de groene adresbalk.
of
• Ga naar je Menubalk boven aan in beeld of toets de ‘Alt’ knop in op je toetsenbord (links van de spatiebalk)
• Kies voor Extra
• Klik op ‘Compatibiliteitsweergave’
Mocht de weergave na deze aanpassing nog niet juist zijn, ontvangen we graag je gegevens om uit te zoeken wat er aan de hand is. Deze kun je sturen naar [email protected].
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcare
De melding dat de browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
• Klik op het kleine rechthoekige (blauwe) icoontje in / aan de rechterkant van de groene adresbalk.
of
• Ga naar je Menubalk boven aan in beeld of toets de ‘Alt’ knop in op je toetsenbord (links van de spatiebalk)
• Kies voor Extra
Mocht de weergave na deze aanpassing nog niet juist zijn, ontvangen we graag je gegevens om uit te zoeken wat er aan de hand is. Deze kun je sturen naar [email protected].
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcare
SNS Bank Webcare schreef:Hallo PJ66,
of
• Kies voor Extra
Met vriendelijke groet,
Marnix
SNS Bank Webcare
Zojuist de SNS bank gebeld, en daar kennen ze de storing sinds 3 juli jl. Ze zijn bezig met een mail voor alle SNS klanten. Dan is het toch wel opmerkelijk dat u met deze mail komt.
-
heb hetzelfde al een paar dagen ,en gebruik versie 10
SNS bank gaat lekker door met verwarrende mails. Lees en huiver. Het is nu ineens ook hoger dan IE8 en nog steeds kan ik het makkelijk zelf oplossen. En o ja wat de medewerker mij vorige week berichtte klopt totaal niet. Er is geen fout ontdekt. Nou hoe paradoxaal kun je zijn als je deze brief leest en je bankaccount opent bij de SNS bank.....niet te filmen!!!
Bij ons is niet bekend dat er een e-mail wordt verstuurd naar alle klanten. We hebben de kwestie voorgelegd aan de afdeling IT en er is geen verstoring bekend. Wel is bekend dat er een verkeerde weergave kan ontstaan in versies van Internet Explorer 8 en hoger. Dus niet alleen bij verouderde versies. Dit is te verhelpen door een instelling aan te passen. De uitleg hebben we dan ook geplaatst op trosrader.nl en kassa.vara.nl.
Onderstaand nogmaals de oplossing die we hebben gekregen van onze afdeling IT. Mocht Mijn SNS na het wijzigen van deze instelling nog steeds verkeerd worden weergegeven, dan ontvangen we graag je gegevens en als het mogelijk is een printscreen van de melding. Dit kunnen we dan voorleggen aan de afdeling IT.
Instelling:
De melding dat je browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
of
• Kies voor Extra
Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Onze website wordt steeds verbeterd en werkt optimaal voor browsers als Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Internet Explorer voor versie 8 of hoger.
Maak je gebruik van een bedrijfsnetwerk dan is het ook mogelijk dat uw IT-afdeling de weergave standaard op IE 7 heeft ingesteld. Mogelijk kunnen zij deze aanpassen.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
Als je deze mail goed leest dan hebben ze het nu over IE8 en hoger. Log je in dan staat er deze tekst:
Ze begrijpen er zelf de ballen niet van te te filmen!!
Bij ons is niet bekend dat er een e-mail wordt verstuurd naar alle klanten. We hebben de kwestie voorgelegd aan de afdeling IT en er is geen verstoring bekend. Wel is bekend dat er een verkeerde weergave kan ontstaan in versies van Internet Explorer 8 en hoger. Dus niet alleen bij verouderde versies. Dit is te verhelpen door een instelling aan te passen. De uitleg hebben we dan ook geplaatst op trosrader.nl en kassa.vara.nl.
Onderstaand nogmaals de oplossing die we hebben gekregen van onze afdeling IT. Mocht Mijn SNS na het wijzigen van deze instelling nog steeds verkeerd worden weergegeven, dan ontvangen we graag je gegevens en als het mogelijk is een printscreen van de melding. Dit kunnen we dan voorleggen aan de afdeling IT.
Instelling:
De melding dat je browser verouderd is, wordt getoond wanneer je Internet Explorer versie 7 gebruikt of wanneer je de compatibiliteitsweergave aan hebt staan. De compatibiliteitsweergave is in staat om zeer verouderde websites op een aangepaste manier weer te geven. De kans is groot dat je deze functie zelden tot nooit gebruikt maar toch aan hebt staan. De melding wordt dan hierdoor veroorzaakt.
of
• Kies voor Extra
Het probleem zou hiermee verholpen moeten zijn.
Onze website wordt steeds verbeterd en werkt optimaal voor browsers als Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari en Internet Explorer voor versie 8 of hoger.
Maak je gebruik van een bedrijfsnetwerk dan is het ook mogelijk dat uw IT-afdeling de weergave standaard op IE 7 heeft ingesteld. Mogelijk kunnen zij deze aanpassen.
Met vriendelijke groet,
SNS Bank
Als je deze mail goed leest dan hebben ze het nu over IE8 en hoger. Log je in dan staat er deze tekst:
Ze begrijpen er zelf de ballen niet van te te filmen!!
Gebruik Firefox, dan heb je dit niet!
Nou die kan ik wel uitleggen, als SNS detecteert dat jouw browser te oud en daarmee onveilig is, en dat ook ergens zou bijhouden, dan kan ik me voorstellen dat in geval van diefstal, SNS jouw nalatigheid verwijt en jouw aansprakelijk stelt voor de schade.dhc schreef:@PJ66: niemand belet je over te stappen.....
Probeert de SNS bank zo geld te plukken bij diefstal?
Precies Wisegar daarom vind het ik het een zeer slechte zaak van de SNS bank. Ik ga morgen de ICT'er bellen en dan krijgen ze het nodige te horen van mij.
Het is makkelijk om bij fouten de schuld altijd te leggen bij IE. Overgaan op een andere browser, omdat ze er zelf niet uitkomen. Nogal makkelijk.
-
Je kunt je ook aanstellen, hè...PJ 66 schreef:Ik heb het toch al niet met deze bank en na alle ellende met de SNS bank komt dit er ook nog bij. Wil ik inloggen krijg ik het volgende belachelijke in beeld:
Als het dan toch is opgelost, wat is er mis mee?PJ 66 schreef:Het is makkelijk om bij fouten de schuld altijd te leggen bij IE. Overgaan op een andere browser, omdat ze er zelf niet uitkomen. Nogal makkelijk.
Het komt vaker voor dat mensen met een bepaalde browser geen of een slechte verbinding met een website hebben.
Nee het is helemaal niet opgelost dat is het punt, maar ik heb zojuist na veel getelefoneer een ICT'er van SNS reaal aan de lijn gekregen.
Punt is dat MS (microsoft) regelmatig update en zodoende de opmaak wijzigt. Als de SNS bank daar niet tijdig op inspringt krijg je dit soort 'valse meldingen'. Kan geen kwaad volgens de SNS bank, maar slordig is het wel. Het probleem is wel bekend bij de SNS bank (volgens deze ICT'er) en ze zijn er wel degelijk mee bezig. Het kan echter niet opgelost worden volgens de methode van de beschreven procedure. Enkel een andere browser zou voorlopig soelaas moeten bieden. Tzt wordt ook IE 10 aangepast.
Met andere woorden SNS bank kan het niet bijbenen kennelijk. Tussentijdse updates van MS die volgens mij ruim van te voren worden gemeld levert vertragingen op bij de SNS bank, omdat zij dat weer moeten aanpassen. De bewuste regel op de site van de SNS bank komt dus van mijn browser, maar wordt veroorzaakt door te late aanpassingen van het ICT bureau van Reaal.......tja.
Punt is dat MS (microsoft) regelmatig update en zodoende de opmaak wijzigt. Als de SNS bank daar niet tijdig op inspringt krijg je dit soort 'valse meldingen'. Kan geen kwaad volgens de SNS bank, maar slordig is het wel. Het probleem is wel bekend bij de SNS bank (volgens deze ICT'er) en ze zijn er wel degelijk mee bezig. Het kan echter niet opgelost worden volgens de methode van de beschreven procedure. Enkel een andere browser zou voorlopig soelaas moeten bieden. Tzt wordt ook IE 10 aangepast.
Met andere woorden SNS bank kan het niet bijbenen kennelijk. Tussentijdse updates van MS die volgens mij ruim van te voren worden gemeld levert vertragingen op bij de SNS bank, omdat zij dat weer moeten aanpassen. De bewuste regel op de site van de SNS bank komt dus van mijn browser, maar wordt veroorzaakt door te late aanpassingen van het ICT bureau van Reaal.......tja.
Dat bedoelde ik met deze zin!Enkel een andere browser zou voorlopig soelaas moeten bieden.
nevermind schreef:Gebruik Firefox, dan heb je dit niet!