LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie 2 villa kussens bij Karlsson bed (Beterbed)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Dieman

Actie 2 villa kussens bij Karlsson bed (Beterbed)

Ongelezen bericht door Dieman »

Ik heb ongeveer 1 maand terug een boxspring besteld. Hij is alleen nog niet bezorgd en niet betaald. Nou zie ik op de site van Beterbed dat ze nu adverteren bij een aankoop van een boxspring van de merk Karlsson je 2 kussens gratis krijgt ter waarden van €270. Nou zou ik graag aanspraak hierop maken. Alleen kreeg ik te horen van een klantenservicemedewerker te horen dat het niet kan. Kan ik ergens nog op beroep doen, of?

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en wat jullie mij adviseren.

Antigoon

Re: Actie 2 villa kussens bij Karlsson bed (Beterbed)

Ongelezen bericht door Antigoon »

Dit onderwerp is al duizend keer voorbij gekomen..
Als hij 300 euro duurder was geworden had je had dan ook willen bijbetalen?

Nee, je heb nergens meer recht op. Koop = koop op het moment van kopen..

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Antigoon schreef:Dit onderwerp is al duizend keer voorbij gekomen..
Als hij 300 euro duurder was geworden had je had dan ook willen bijbetalen?

Nee, je heb nergens meer recht op. Koop = koop op het moment van kopen..
Idd op moment van kopen is de deal rond....
Als ik bij appie zes flessen cola koop en oh volgende week ineens reklame...krijg ik ook de rest niet terug,nis simpel voorbeeld maar tja zo simpel is het wel...

Idd als hij mu duurder was geworden...? Dan ook gebeld?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Dieman schreef:Ik heb ongeveer 1 maand terug een boxspring besteld. Hij is alleen nog niet bezorgd en niet betaald. Nou zie ik op de site van Beterbed dat ze nu adverteren bij een aankoop van een boxspring van de merk Karlsson je 2 kussens gratis krijgt ter waarden van €270. Nou zou ik graag aanspraak hierop maken. Alleen kreeg ik te horen van een klantenservicemedewerker te horen dat het niet kan. Kan ik ergens nog op beroep doen, of?

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden en wat jullie mij adviseren.
Het enige advies wat ik u kan geven is nog eens goed uw posting door te nemen en er nog eens over na te denken wat u nu precies wilt. U zult ook tot de conclusie komen dat uw wens niet reeel is.
Bovendien heeft u niet echt interesse in de hoofdkussens, anders had u ze wel meebesteld. U wilt ze nu alleen maar omdat ze gratis zijn.

[Deel bericht verwijderd door Moderator. Reden: off-topic]

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Wil de vraagsteller niet voor 'hebberig' uitmaken maar het is toch ongelooflijk dat mensen soms denken dat een koop achteraf geen koop zou hoeven te zijn, zeker niet als er ineens "cadeautjes" bij een nieuwe aanbieding zitten. Hoe komt men daar nu toch bij? Alle bovenstaande antwoorden zijn ook de mijne: nee, meneer of mevrouw dieman, u kunt nergens ook maar enig beroep op doen. Misschien de verkoper van Beter Bed eens lief aankijken voor een gratis kussentje?

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

2 kussens t.w.v. 270 euro? Ik zeg: koop gewoon een stel fijne kussens die u nog zelf uit kunt kiezen ook. Ze kunnen nooit die 270 euro waard zijn, tenzij ze van goud zijn. Misschien dons van de kip met de gouden eieren?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Met een vulgewicht van maar liefst 700 gram is hoofdkussen Silver soepel en zacht. De vulling van 60% witte ganzendons en 40% ganzenveertjes wordt omsloten door een tijk van 100% katoen: een zuiver natuurproduct dus. Hierdoor bent u verzekerd van een optimale vochtregulatie en dus een heerlijk verkwikkende nachtrust.

60 x 70 cm: 59,-

Tijdelijk 10% kassakorting op alle Kårlsson producten.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De ideale ondersteuning van een perfecte nachtrust: dat is kussen Gold. Met een tijk van 100% katoen en een vulling van maar liefst 90% witte ganzendons en 10% ganzenveertjes (vulgewicht 900 gram), hebt u een absoluut natuurproduct in handen. Het resultaat: een heerlijk zacht, lichtgewicht kussen met optimale vochtregulatie.

60 x 70 cm: 109,-

Tijdelijk 10% kassakorting op alle Kårlsson producten.

bron: http://www.karlsson-boxsprings.nl/kussens-gold.aspx

tenormin

@chocomel, kom ik toch 'pas' op €218,00 en niet op €270,00. Misschien nog een extra kussentje voor ertussen wat de €270,00 vol maakt. Poeh, wel geld zeg, mag je toch niet op gaan kwijlen 's-nachts :lol: , zou zo zonde zijn.

rozemarijntje

Fleurtjuh666 schreef:2 kussens t.w.v. 270 euro? Ik zeg: koop gewoon een stel fijne kussens die u nog zelf uit kunt kiezen ook. Ze kunnen nooit die 270 euro waard zijn, tenzij ze van goud zijn. Misschien dons van de kip met de gouden eieren?

Nou ik moet zeggen dat wij hier ook paar kussens hebben van 119 en eente van 149 ps...maar is wel medische noodzaak.....wel zelf gekocht!
Maar je voelt het wel..

tenormin

rozemarijntje schreef:
Fleurtjuh666 schreef:2 kussens t.w.v. 270 euro? Ik zeg: koop gewoon een stel fijne kussens die u nog zelf uit kunt kiezen ook. Ze kunnen nooit die 270 euro waard zijn, tenzij ze van goud zijn. Misschien dons van de kip met de gouden eieren?

Nou ik moet zeggen dat wij hier ook paar kussens hebben van 119 en eente van 149 ps...maar is wel medische noodzaak.....wel zelf gekocht!
Maar je voelt het wel..
Maar rozemarijntje, gezien het tijdstip waarop je dit schrijft: ligt kussen dan niet goed of :wink: ....Want dat is me een smak geld!

PeterW1572

Ongelezen bericht door PeterW1572 »

rozemarijntje schreef:

Maar je voelt het wel..
Ach, het is nog altijd goedkoper dan een paar fysiobehandelingen. En het scheelt een hoop gedoe.

rozemarijntje

@ ternomin! :lol: hij is leuk!!!

Nou sorry fysio heb ik ook nog nodig,,......ja weet het,
Maar mijn man niet meer!!!! Nek helemaal over!
Ik slaap er niet eens op ,lig tv te kijken als ik ga slapen plat! En dan gaan ze overal onder behalve hoofd :lol: shouders,benen etc

Gesloten