LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.pro-gsm.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dianaw16

www.pro-gsm.nl

Ongelezen bericht door Dianaw16 »

Hallo allemaal, graag even jullie aandacht. www.pro-gsm.nl is een oplichter, deze website gebruikt de kvk/contact gegevens van de echte www.progsm.nl uit Zevenaar. Ze verkopen telefoons en tablets voor aantrekkelijke prijzen, maar men ontvangt na betaling niks. Dit is NIET de echte progsm.nl uit Zevenaar. Bij ons kan je namelijk alleen telefoons ophalen en betalen in de winkel!

Al meerdere mensen zijn de dupe geworden van deze oplichters en het bezorgt ons een slechte naam.
Op het eerste oog ziet het er natuurlijk betrouwbaar uit, omdat de winkel wel echt bestaat. Maar van de winkelgegevens wordt misbruik gemaakt. Pas op allemaal!

devious

Re: www.pro-gsm.nl

Ongelezen bericht door devious »

Maar ik begrijp nu goed dat jij de winkeleigenaresse oid bent? Geen sushi meer hier..jammer he?

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dianaw16 schreef:Hallo allemaal, graag even jullie aandacht. http://www.pro-gsm.nl is een oplichter, deze website gebruikt de kvk/contact gegevens van de echte http://www.progsm.nl uit Zevenaar. Ze verkopen telefoons en tablets voor aantrekkelijke prijzen, maar men ontvangt na betaling niks. Dit is NIET de echte progsm.nl uit Zevenaar. Bij ons kan je namelijk alleen telefoons ophalen en betalen in de winkel!

Al meerdere mensen zijn de dupe geworden van deze oplichters en het bezorgt ons een slechte naam.
Op het eerste oog ziet het er natuurlijk betrouwbaar uit, omdat de winkel wel echt bestaat. Maar van de winkelgegevens wordt misbruik gemaakt. Pas op allemaal!
Al aangifte gedaan ?
Men pleegt valsheid in geschrifte door een onjuist adres op te geven..

Dianaw16

Ongelezen bericht door Dianaw16 »

Aangifte meteen al gedaan, alleen schiet het van die kant niet echt op. Willen via deze weg alleen mensen waarschuwen om niks op deze site te kopen!

mazdaman

Ongelezen bericht door mazdaman »

Ik ben ook opgelicht door deze persoon, maar wat I'm heel vreemd vond is dat ik toen ik via de echte progsm website de vraag heb gesteld of het geld dat ik overgemaakt had op hun rekening terecht gekomen was (nl.Rekeningnummer : 682619590 Ter Name Van : M oudshoorn) ik in hetzelfde gebrekkige Nederlands antwoord kreeg als de persoon waar ik het mailtje van kreeg dat het geld op een verkeerde rekening gestoord was !!
Is dit rekeningnummer van jullie (de echte progsm) of niet ?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Dianaw16 schreef:Aangifte meteen al gedaan, alleen schiet het van die kant niet echt op. Willen via deze weg alleen mensen waarschuwen om niks op deze site te kopen!
Je kunt het beste de hosting provider van de website een brief sturen om deze uit de lucht te halen wegens inbreuk op uw naam en het gebruik van valse gegevens.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Domeinnaam pro-gsm.nl
Status actief
Houder Ugur Sariakay
Administratieve contactpersoon [email protected]
Registrar Cronon AG
Pascalstrasse 10
10587
BERLIN
Duitsland
Technische contactpersonen [email protected]
DNSSEC nee
Domeinnaamservers shades14.rzone.de
docks09.rzone.de
Datum registratie 2013-06-27
Administratie door NL Domain Registry

TimRoosendaal

Ongelezen bericht door TimRoosendaal »

Heb je al enig actie ondernomen tegen zijn/haar website..?

mazdaman

Krijg ik nog antwoord ?
Ik heb niet echt het idee dat jij van de echte pro-gsm shop bent op deze manier !!

devious

mazdaman schreef:Krijg ik nog antwoord ?
Ik heb niet echt het idee dat jij van de echte pro-gsm shop bent op deze manier !!
waarschijnlijk omdat je zaken hebt gedaan met de oplichter..

mazdaman

devious schreef:
mazdaman schreef:Krijg ik nog antwoord ?
waarschijnlijk omdat je zaken hebt gedaan met de oplichter..
Tuurlijk heb ik zaken gedaan met de oplichter, maar daar ging mijn vraag niet over als je goed gelezen had ! ;-)

Hellig

Ongelezen bericht door Hellig »

mazdaman schreef:Tuurlijk heb ik zaken gedaan met de oplichter, maar daar ging mijn vraag niet over als je goed gelezen had ! ;-)
Wijze les voor de volgende keer. Zelf een topic maken.

mazdaman

Hellig schreef:
mazdaman schreef:Tuurlijk heb ik zaken gedaan met de oplichter, maar daar ging mijn vraag niet over als je goed gelezen had ! ;-)
Wijze les voor de volgende keer. Zelf een topic maken.
Nee hoor !!
Ik stel een vraag aan de maker van dit topic en verwacht daar een antwoord op, is heel normaal hoor !

devious

mazdaman schreef: Nee hoor !!
Ik stel een vraag aan de maker van dit topic en verwacht daar een antwoord op, is heel normaal hoor !
TS denkt daar vooralsnog heel anders over. Anders bel je even met de winkel. Of met de oplichter.

mazdaman

devious schreef:
mazdaman schreef: Nee hoor !!
TS denkt daar vooralsnog heel anders over. Anders bel je even met de winkel. Of met de oplichter.
Ik heb al een mail gestuurd naar de echt progsm, maar tot mijn verbazing kreeg ik antwoord in hetzelfde gebrekkige Nederlands als in het mailtje van de nep pro-gsm :?
En ook kreeg ik van hun geen antwoord op de, in mijn ogen simpele vraag, of het rekeningnummer 682619590 Ter Name Van : M oudshoorn hun rekeningnummer is
Wel hetzelfde slappe verhaaltje dat het heel vervelend is en dat zij ook aangifte gedaan hadden :?

Gesloten