LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] het algemeen dagblad met hun actie

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
djingo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2013 14:47

het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door djingo »

in 2013 werd ik diverse keren gebeld om weer een nieuw abonnement voor een jaar te nemen tegen een lagere prijs en mooie kado,s waaronder een leuke collectie kinderboeken en een Tablet.
die ik twee tot drie weken na de derde incasso zou krijgen,ik ging hiermee akkoord maar na de derde incasso en de drie weken geen Tablet ,dus ik ging maar eens bellen en kreeg te horen dat deze nog niet geleverd konden worden wat ik vreemd vind want dat wisten ze toch in jan 2013 al dat deze dingen geleverd moeten worden,nu is ook de vierde incasso gewoon weer gedaan door het Ad,ik weer gebeld en gemaild nee meneer we zijn er mee bezig maar eind deze week of de volgende week zal het dan gaan gebeuren nou ik ben benieuwd ik geloof er dus niks van.
wel heb ik de vierde incasso gestorneerd,als ik daar maar geen problemen mee krijg,maar volgens mij is het AD contractueel in gebreken of zie ik dat vekeerd ?
wat kan ik nu nog doen ??? ik vind dat ik dan ook gewoon onder dit jaar contract uitkan toch ?
de mensen aan de telefoon blijven altijd netjes en vriendelijk zo zijn getraind denk ik.
maar ik blijf ook gewoon vriendelijk, :D maar vind wel dat ik nu toch wel eens dat tablet mag binnen krijgen,
mvrgrt Ben

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door Barman »

djingo schreef: wel heb ik de vierde incasso gestorneerd,als ik daar maar geen problemen mee krijg,maar volgens mij is het AD contractueel in gebreken of zie ik dat vekeerd ?
Natuurlijk krijg je daar problemen mee. Je ontvangt de krant en betaalt er niet voor!

alfatrion
Berichten: 22043
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door alfatrion »

U hoort het AD eerst in gebreke te stellen. Zoek maar eens op ingebrekestelling.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door Brainless »

Helaas voor u bent u akkoord gegaan met de actievoorwaarden:
Actievoorwaarden

Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
U betaalt middels automatische incasso per maand.
Na de actieperiode betaalt u het reguliere tarief.
Na afloop van de actieperiode is uw abonnement per maand opzegbaar.
U ontvangt uw tablet na uw derde betaling.
Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het AD heeft gehad.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
Het AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie (http://www.ad.nl/service).
De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar.
De prijs voor een Compleet abonnement per maand staat gelijk aan 25 leveringen.
Korting wordt berekend t.o.v. de losse verkoopprijs.

djingo
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 apr 2013 14:47

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door djingo »

Brainless schreef:Helaas voor u bent u akkoord gegaan met de actievoorwaarden:
Actievoorwaarden

Dit aanbod geldt zolang de voorraad strekt.
U betaalt middels automatische incasso per maand.
Na de actieperiode betaalt u het reguliere tarief.
Na afloop van de actieperiode is uw abonnement per maand opzegbaar.
U ontvangt uw tablet na uw derde betaling.
Dit aanbod is van toepassing indien u de laatste 6 maanden geen abonnement op het AD heeft gehad.
De actie is niet geldig in combinatie met andere acties of aanbiedingen.
Het AD behoudt zich het recht voor om zonder opgaaf van redenen de actie te wijzigen of te beëindigen.
Door deelname aan deze actie verklaart u zich akkoord met deze actievoorwaarden.
De algemene voorwaarden van het AD zijn van toepassing op deze actie (http://www.ad.nl/service).
De digitale krant is iedere morgen vanaf uiterlijk 06:00 uur beschikbaar.
De prijs voor een Compleet abonnement per maand staat gelijk aan 25 leveringen.
Korting wordt berekend t.o.v. de losse verkoopprijs.

oke vriendelijk bedankt voor Uw informatie
mvrgrt ben

Fred_M
Berichten: 43
Lid geworden op: 02 nov 2005 22:04

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door Fred_M »

Ik was aan het zoeken naar acties van het Algemeen Dagblad aangezien ik net mijn moeder helemaal blij aan de telefoon kreeg....

Mijn moeder is op leeftijd en is op de markt in Krimpen aan den IJssel aangesproken door verkopers van het AD met een prijsvraag. Zij moest de vraag beantwoorden waar Willem van Oranje was begraven. Het antwoord had ze goed en ze had een prijs gewonnen. Namelijk een gratis tablet bij een abonnement op het AD. Ze hoefde voor dat abonnement alleen maar 4 euro per maand aan bezorgkosten te betalen....

Na mijn moeder flink de les gelezen te hebben, dat je nooit een krant voor 4 euro per maand kan krijgen en dan ook nog eens een gratis tablet..... Ze heeft iets ondertekend maar geen kopie meegekregen. Er is haar beloofd dat ze per brief een bevestiging van het abonnement zal krijgen.

Ik heb op internet gezocht naar deze actie en kwam hier https://www.proefabonnementen-gids.nl/a ... gblad.html uit. Hier wordt gesproken van 4,60 euro per week! En dan krijg je een goedkope Archos 7 inch tablet.

Ik vind het ronduit schandalig dat deze straatverkopers met valse informatie mensen misleiden.

Ik ga maandag het AD bellen en kijken of alles nog ongedaan kan worden gemaakt. Weet iemand hier wat de regels zijn als je op straat iets ondertekend? Ik neem aan dat er een termijn is dat je kunt afzien van een abonnement?

Alvast bedankt.

Groeten,
Fred

zjozz
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2011 08:54

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door zjozz »

als ik het zo lees, mag ik nog van geluk spreken om niet in te gaan op de actie met tablet. Wilde wel voor 2 weken het Ad digitaal ontvangen, om te bekijken of de krant mij wel zou bevallen.
Aansluitend ontvangstbevestiging ontvangen van mevr. Maartje van Negenhoven van de Afdeling welkomstcadeau's. Dat dan nog wel, maar, inderdaad; nooit meer iets gehoord en gezien..................!
Wel kreeg ik al na 1 week nog iemand aan de telefoon met de vraag hoe of het AD ons beviel. Gevraagd of de digitale versies uitverkocht waren, omdat ik nog steeds niets had ontvangen van het AD. Hij kon daar verder niets over zeggen en doen en ik moest maar kontakt opnemen met de lezersservice van het AD. Op e-mails met hoe en wat wordt niet gereageerd.................!Nu inmiddels 4 weken verder en nog steeds niets.
Deze promo-actie is er 1 van; Iemand een worst voorhangen en bij toebijten gauw wegtrekken!
Tot zover de "klantenwervingstactiek" van het AD. Erg bedenkelijk als je je als krant moet verlagen tot dit soort praktijken.
Ik weet inmiddels hoe te reageren op een volgende "leuke" promotionele actie van deze krant.
Ik ga voor een krant die ook daadwerkelijk verschijnt. Digitaal of in het echt. Niet zo'n virtueel Ad-flutding met heel veel witte pagina's.

Robert1957
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2013 22:17

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door Robert1957 »

Ik heb een andere vraag over een gratis abonnement op de digitale versie van het AD.

Via gratis producten kon ik aan een spel mee doen waarmee je 4 weken gratis de digitale AD kan lezen. In de bevestiging staat: 'Na deze periode stopt het gratis abonnement automatisch".

Vanavond (17-7-2013) kreeg ik een mail met o.a. de volgende tekst "Wij verwerken momenteel de aanvraag voor uw abonnement op de digitale krant. Rond de ingangsdatum van dit abonnement ontvangt u van ons een welkomstbrief. Als digitale abonnee van AD kunt u dagelijks de krant lezen via uw pc, tablet en smartphone."

Het zou allemaal goed kunnen zijn, maar het maakt me ook wat angstig dat ik na deze vier weken hier aan vast zit. Misschien zie ik het wat donker in, maar misschien heeft iemand van u hier ervaring mee.

Ik ben nog binnen de 7 dagen, dus ik kan het nog ongedaan maken.

Alvast mijn dank voor uw reactie(s).

Rob

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: het algemeen dagblad met hun actie

Ongelezen bericht door sjohie »

Robert1957 schreef:Ik heb een andere vraag over een gratis abonnement op de digitale versie van het AD.

Via gratis producten kon ik aan een spel mee doen waarmee je 4 weken gratis de digitale AD kan lezen. In de bevestiging staat: 'Na deze periode stopt het gratis abonnement automatisch".

Vanavond (17-7-2013) kreeg ik een mail met o.a. de volgende tekst "Wij verwerken momenteel de aanvraag voor uw abonnement op de digitale krant. Rond de ingangsdatum van dit abonnement ontvangt u van ons een welkomstbrief. Als digitale abonnee van AD kunt u dagelijks de krant lezen via uw pc, tablet en smartphone."

Het zou allemaal goed kunnen zijn, maar het maakt me ook wat angstig dat ik na deze vier weken hier aan vast zit. Misschien zie ik het wat donker in, maar misschien heeft iemand van u hier ervaring mee.

Ik ben nog binnen de 7 dagen, dus ik kan het nog ongedaan maken.

Alvast mijn dank voor uw reactie(s).

Rob
Als je nu al angstig bent, nog voor de 4 weken in gaan, waarom doe je dan überhaupt aan dit soort acties mee?

Gesloten