LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door sjohie »

devious schreef:Dan doe nog maar eens heel goed je research...Jawel, de waarheid is soms heel debiel en als je dacht alles wel gezien te hebben...
Ach, als ik dit bekijk, dan zijn de kosten voor arbeidsloon ~5% van de hardware bij een tablet, dus dat in die dezelfde fabriek in elkaar zetten, en het aantal gemaakte units, is een scheet in een tornado vergeleken met de kosten van de in elkaar te schroeven hardware. Als Cresta een even grote tablet als zeg een Tab 2 voor bijna de helft van het geld kan verkopen, dan zit dat dus in de goedkopere onderdelen.

En die onderdelen zijn goedkoper, omdat het veelal oudere processor(ontwerpen) zijn, er minder krachtige GPU's in zitten, er iets minder snel geheugen gebruikt wordt, en zo verder.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door bprosman »

Zelf denk ik dat root-access (wat vaak een noodgreep is voor een slecht ontworpen systeem :wink: ) in plaats van vaker , steeds minder gebruikt gaat worden. Je ziet al dat de grote multinationals waar mensen hun eigen smartphone konden/mochten gebruiken voor bedrijfsapps. de apparaten die geroot of jailbroken zijn gaat weren.

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door sjohie »

bprosman schreef:Zelf denk ik dat root-access (wat vaak een noodgreep is voor een slecht ontworpen systeem :wink: ) in plaats van vaker , steeds minder gebruikt gaat worden. Je ziet al dat de grote multinationals waar mensen hun eigen smartphone konden/mochten gebruiken voor bedrijfsapps. de apparaten die geroot of jailbroken zijn gaat weren.
Bij ons is de Bring Your Own Device (BYOD) policy dat alle personeelsleden dit mogen, to aan exchange connectiviteit aan toe, niet enkel WiFi, en met iOS, Android, WP8, en zo verder. Maar dan wel met een extra beveiligingscertificaat op de smartphone en "code of conduct" waar je voor moet tekenen. De machtigingen voor dat extra certificaat maken het mogelijk voor IT om op afstand de emails en agenda entries te wissen, en ik meen zelfs ook om het toestel onklaar te maken op afstand. Dit overigens alleen na samenspraak tussen IT en de OR op individuele basis, zoals ook duidelijk uitgelegd wordt aan mensen die dit aanvragen.

Maar dat is allemaal goed ontworpen door een externe partij, en vereist geen brakke apps of geknutsel met root-acces.

Overigens teken je als werknemer er ook voor dat je zorg draagt voor een telefoon met alle patches, geen onbekende 3rd party apps, en inderdaad geen gejailbreakte toestellen etc, waardoor derden mogelijk toegang kunnen krijgen tot het bedrijfsnetwerk.

Desgewenst kan en wil de IT afdeling gebruikers ook wel helpen met het goed (veilig) inrichten van de smartphone in kwestie, het is dus geen eenrichtingsverkeer.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door devious »

maar goed, ik ga maar niet vertellen hoe het zit bij mij op de zaak...

we zijn nu wel een heel eind van het topic he?

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:maar goed, ik ga maar niet vertellen hoe het zit bij mij op de zaak...we zijn nu wel een heel eind van het topic he?
dat kan ik me voorstellen,mag D daar ook links deponeren ???????????? :lol:

Mike sanches
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2013 09:22

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door Mike sanches »

even terug naar het topic.
ik had ook wat problemen, maar ik vond een overzicht van de tablets waarop je die Ziggo app kan downloaden:

Acer A500
Asus Nexus 7
Asus Transformer TF101
Asus Transformer TF201
Asus Transformer TF300
Asus Transformer TF700
Samsung Galaxy Tab 2 7.0
Samsung Galaxy Tab 1 8.9
Samsung Galaxy Tab 2 8.9
Samsung Galaxy Tab 1 10.1
Samsung Galaxy Tab 2 10.1
Samsung Galaxy Tab Note 10.1
HTC Flyer
Motorola MZ601
Sony Tablet S
LG V900 Optimus Pad
Toshiba AT300-101

http://tv-op-tablet.nl/ziggo-tv-app/

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Ziggo app TV kijken tablet, reclamecodecommissie

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mike sanches schreef:even terug naar het topic.
ik had ook wat problemen, maar ik vond een overzicht van de tablets waarop je die Ziggo app kan downloaden:

Acer A500
Asus Nexus 7
Asus Transformer TF101
Asus Transformer TF201
Asus Transformer TF300
Asus Transformer TF700
Samsung Galaxy Tab 2 7.0
Samsung Galaxy Tab 1 8.9
Samsung Galaxy Tab 2 8.9
Samsung Galaxy Tab 1 10.1
Samsung Galaxy Tab 2 10.1
Samsung Galaxy Tab Note 10.1
HTC Flyer
Motorola MZ601
Sony Tablet S
LG V900 Optimus Pad
Toshiba AT300-101

http://tv-op-tablet.nl/ziggo-tv-app/
Deze werken in ieder geval (dwz getest door ziggo). Maar de meest android tablets zullen ook werken mits niet geroot en met originele firmware

Gesloten