LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen met Your Movers

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
dorpsmeisje
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 okt 2009 10:51

ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Ik heb een aantal offertes opgevraagd van verhuisbedrijven, en nu blijkt één verhuisbedrijf wel heel erg goedkoop. Dat is Your Movers uit Rotterdam. Omdat de offerte 300 euro scheelt met de offerte die één treetje duurder is (en ruim 1000 euro goedkoper dan de duurste) vroeg ik me af, of iemand ervaringen met dit bedrijf heeft.

kuiltje5msl
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2013 10:18

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door kuiltje5msl »

Ook ik ben geïnteresseerd in ervaringen van anderen. Waar kan ik reacties vinden? Ik ben nieuw.

joriserwich
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jan 2014 13:41

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door joriserwich »

Ik kan hier heel kort over zijn, doe het niet!
Ik ben net verhuist met dit bedrijf en het was een regelrecht fiasco.
Ze proberen op de ondergrens te zitten met geld en dat merk je aan alles.
Er kwam iemand langs die een verkeerde offerte maakte.
De ruimte kwam niet overeen met de hoeveelheid dozen, er kwam geen goede lift
en een te kleine vrachtwagen.
Vervolgens moesten we teplekke 250 euro extra betalen, voor een goede lift en wagen.

Daarna moesten we, niet volgens afspraak, zelf meesjouwen en werd in ons nieuwe huis gewoon alles in de woonkamer gezet, terwijl de afspraak was dat het in de juiste kamers gezet zou worden.

Toen we weigerden het niet contant te betalen, werden we bedreigt!

Kort samengevat, doe het niet.

Dit soort bedrijven missen een hart voor de zaak en benadelen de klant en hun eigen werknemers, met het oog op niets meer dan snel geld verdienen!

Gehokke
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2014 08:30

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Gehokke »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door Gehokke op 31 jan 2014 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Miss Bibi
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2014 12:22

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Miss Bibi »

Ook ik kan heel kort zijn na mijn ervaring met Yourmovers ... mijn advies..NOOOIT aan beginnen!

Mijn moeder van 65 jaar had verschillende offertes opgevraagd en ook bij haar kwam dit verhuisbedrijf als goedkoopste uit de bus. Gezien ze haar centjes kan gebruiken heeft ze voor dit bedrijf gekozen.
Ze zouden rond een uur of 8 komen... en kwamen om half tien aankakken.

Begonnen met spullen pakken en na een poosje begon de eigenaar/voorman op bijna agressieve wijze tegen mijn moeder in te praten dat het veel meer was en dat ze extra moest betalen. Er was een offerte van rond de 670,00 euro gemaakt en nu zou dat opeens 870 euro worden. Mijn moeder kan slecht nee zeggen en ging akkoord.
Ik was op het nieuwe adres bezig en toen ik later op de ochtend hoorde van de situatie ... werd ik boos en belde het bedrijf op. Bleek dat de voorman ook tevens de eigenaar is en ik moest het maar met hem bespreken.
Toen de verhuizers op het nieuwe adres aankwamen sprak ik deze man direct aan over dit onderwerp. In mijn ogen is afspraak = afspraak. Ze zijn van te voren langs geweest en een offerte gemaakt... Niet achteraf zeggen dat het meer is... zeker niet omdat we al een heleboel spullen hadden weggegooid met inpakken.
Toen ik zei dat wij die 200 euro extra echt niet gingen betalen zei hij dat hij weg zou gaan met alle spullen nog in de vrachtwagen. Buiten dit dreigement heeft hij een agressieve houding.
Ik heb toen de politie gebeld en die gelukkig direct kwam. Toen dimde hij in maar bleef volhouden dat hij de 200 euro extra wilde hebben. En zelfs wilde dat hij wilde dat er VOORAF betaald werd. Toen een van de agenten aangaf dat hij niet de spullen mee mocht nemen omdat hij dan strafbaar zou zijn dreigde hij alle spullen op de stoep te zetten voor de flat.
Mijn moeder die absoluut niet tegen zulke situatie kan ging akkoord met het betalen van de extra 200,00. Alleen maar om de situatie te sussen. We zijn niet akkoord gegaan met het vooraf betalen. Doordat de politie erbij was ging hij hiermee uiteindelijk akkoord.

Het is naar mijn inziens gewoon een trucje. Zorgen dat je een lage offerte geeft, daarmee de opdracht binnen haalt en vervolgens extra laten betalen. Ronduit schandalig!!! Nogmaals mijn advies... NIET met deze meneer in zee gaan!
Laatst gewijzigd door Miss Bibi op 01 feb 2014 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ria27
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2014 05:07

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Ria27 »

Nou ik ben onlangs verhuist met Yourmovers,maar ik ben zeer te vreden. Er is ook iemand langs gekomen voor een offerte en zoals afgesproken hebben ze mijn verhuizing netjes en zonder enige kosten extra uitgevoerd! Ik zal zeker Yourmovers aanbevelen bij vrienden en kennissen. Jongens petje af !

Smooi
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2014 08:24

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Smooi »

Mijn ervaring is totaal anders! Ik ben 3x verhuist door verschillende verhuisbedrijven en Ik moet eerlijk zeggen , Yourmovers was wel de beste ! De jongens waren stip op tijd . Ze hebben met 4 man de verhuizing in 4 uurtjes gedaan ! En ze hebben als service mijn tv en wasmachine aangesloten . Nogmaals bedankt jongens ! Mijn dochter gaat binnenkort verhuizen en zal zeker haar aanraden !

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door stfwlk »

Wat fijn dat net vandaag twee mensen zich speciaal registeren om ons schuimbekkend en wild met de armen zwaaiend te vertellen hoe geweldig dit bedrijf wel niet is.

Het is trouwens aangeraden om je schrijfstijl aan te passen als je meerdere personen registreert. Als je dan bij beide reacties spaties voor je leestekens gaat zetten, komt het toch al snel verdacht over.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als je meerdere offertes hebt is het eigenlijk heel makkelijk: begin met de hoogste en laagste weg te gooien. Als deze dus echt zoveel goedkoper is dan de rest: niet doen. Zeker voor iets als verhuizen zijn de kosten voor ieder bedrijf ongeveer even hoog. Grote verschillen kunnen dus gewoon niet.

Miss Bibi
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2014 12:22

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Miss Bibi »

Na het plaatsen van mijn ervaring hier op Trosradar van Your movers ben ik vanmorgen zeker tien keer gebeld. Nadat ik de eigenaar eindelijk te woord wilde staan omdat ik zijn STALK gedrag zat was, werd duidelijk dat hij wilde dat ik mijn recensie van het internet afhaal. Hij ging mij anders aanklagen wegens smaad... Ik heb hem mede gedeeld dat ik bij mijn verhaal blijf en ik hoop dat mijn ervaring kan voorkomen dat anderen dit niet mee hoeven te maken.
En inderdaad... 'opeens' staan er twee positieve ervaringen... kan het nog doorzichtiger..

fww
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2014 18:22

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door fww »

Na het lezen van de berichten over Your Movers heb ik mij geregistreerd en niet omdat ik ook maar iets met deze mensen te maken heb, maar wel al in de vriendenkring diverse keren van hun diensten gebruik heb gemaakt.
Het lijkt er meer op dat mensen de inboedel voor minder verhuisd proberen te krijgen en dan er proberen onderuit te komen als ze meer moeten betalen.
Indien mijn moeder oud zwak ed., is zorg ik wel dat ik erbij ben als er iets financieel geregeld moet worden en dit geval, als je zo zeker van je zaak bent, de politie bellen, maar dan toch betalen? triest verhaal. :roll:
Ook hier niet de positieven maar ook de klagers maar een enkele post.
Zoals eerder gepost, diverse bedrijven een offerte laten uitbrengen, maar zoals de goedkoopste niet de beste hoeft te zijn hoeft de duurste het zeer zeker ook niet te zijn.
Your movers heeft niet alleen mij maar ook anderen mij bekend en aanbevolen goed behandeld, soms gaat het niet helemaal goed, maar dat het opgelost werd is voor mij belangrijker.Niets midden in de kamer neerkwakken maar netjes in elkaar zetten. Heb ik dan ook wel wat extra voor over.

Miss Bibi
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jan 2014 12:22

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door Miss Bibi »

Het is wel apart dat FWW precies weet dat mijn moeder ziek is... terwijl ik dat helemaal niet in mijn bericht heb genoemd.. Alleen de eigenaar van Yourmovers weet dit!!!!!!!!! nogmaals... ZOOO doorzichtig

dorpsmeisje
Berichten: 39
Lid geworden op: 22 okt 2009 10:51

Re: ervaringen met Your Movers

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Jammer dat de negatieve ervaringen pas zo lang na mijn verhuizing kwamen. Ik heb, ook vanwege het geld, gekozen voor Your Movers. Helaas kan ik de negatieve ervaringen alleen maar onderschrijven. Ook ik had van te voren exact aangegeven wat er gedaan moest worden. Omdat ik op de dag van de verhuizing een assessmentdag had voor een sollicitatie was mijn moeder aanwezig bij de verhuizing. Ook zij werd gedwongen om "meerkosten" te betalen, die zogenaamd niet opgenomen waren. (het ophangen van lampen en opbouwen van kasten bijvoorbeeld, wat wel was afgesproken). Ze moest meerijden naar een geldautomaat en het geld opnemen en meteen contant betalen. Kortom, de ervaring lijkt op de eerder beschreven ervaring. Ik zou dit bedrijf dus ook nooit aanraden, hooguit aan iemand waar ik een bloedhekel aan heb. Fijn dat er positieve ervaringen zijn, maar ik heb spijt van de keuze, want door de contante extra betaling is het duurder geworden dan de op één na duurste offerte...

Gesloten