Ik heb even een vraag.
Ik heb vorig jaar oktober tickets gekocht voor in concert in de o2 Arena. Toen ik te horen kreeg dat het concert verzet was mocht ik of toch nog naar dit concert gaan of mijn geld terug vragen. Ik koos dus voor optie 2.
Op 18 december 2012 heb ik mijn tickets + brief AANGETEKEND verstuurd met POSTNL. Maar tot de dag van vandaag is mijn pakketje nog steeds niet ontvangen op het adres in Engeland. Als ik op de website kijk en mijn barcode volg staat er ook: Bezorg datum niet bekend.
Ik heb POSTNL gebeld en hun zeggen dat de fout niet meer bij hun ligt, maar ik heb mijn pakket toch bij aangetekend verzonden? Dit betekend toch dat hun hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, of geldt hier een verzekering voor?
Graag zou ik wat duidelijker antwoord hierop willen aangezien POSTNL niet vriendelijk was en eigenlijk meteen de schuld gaf aan het postbedrijf in Engeland.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] POSTNL pakket kwijt AANGETEKEND
Re: POSTNL pakket kwijt AANGETEKEND
Bij aangetekend versturen is er een maximale schadevergoeding van 50 euro lees ik op hun site, en met een extra verzekering was dat 5500 euro geweest. Je zou dus met de factuur als bewijs, de schade kunnen claimen.Missteddy schreef:Ik heb even een vraag.
Ik heb vorig jaar oktober tickets gekocht voor in concert in de o2 Arena. Toen ik te horen kreeg dat het concert verzet was mocht ik of toch nog naar dit concert gaan of mijn geld terug vragen. Ik koos dus voor optie 2.
Op 18 december 2012 heb ik mijn tickets + brief AANGETEKEND verstuurd met POSTNL. Maar tot de dag van vandaag is mijn pakketje nog steeds niet ontvangen op het adres in Engeland. Als ik op de website kijk en mijn barcode volg staat er ook: Bezorg datum niet bekend.
Ik heb POSTNL gebeld en hun zeggen dat de fout niet meer bij hun ligt, maar ik heb mijn pakket toch bij aangetekend verzonden? Dit betekend toch dat hun hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, of geldt hier een verzekering voor?
Graag zou ik wat duidelijker antwoord hierop willen aangezien POSTNL niet vriendelijk was en eigenlijk meteen de schuld gaf aan het postbedrijf in Engeland.
Maar die diensten achter mijn URL's hierboven zijn speciaal voor post naar het buitenland, en lijken op de site van PostNL nogal op die voor Nederland. Heb je niet toevallig een aangetekende brief zegel voor Nederland gekocht, en hiermee de tickets naar het buitenland verstuurd?
-
- Berichten: 632
- Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
- Locatie: Nijmegen
Re: POSTNL pakket kwijt AANGETEKEND
http://www.postnl.nl/voorthuis/brief-ve ... uitenland/ Zoals ik het zie, krijg je (helaas) maar max. 50 euro terug (sorry)Missteddy schreef:Ik heb even een vraag.
Ik heb vorig jaar oktober tickets gekocht voor in concert in de o2 Arena. Toen ik te horen kreeg dat het concert verzet was mocht ik of toch nog naar dit concert gaan of mijn geld terug vragen. Ik koos dus voor optie 2.
Op 18 december 2012 heb ik mijn tickets + brief AANGETEKEND verstuurd met POSTNL. Maar tot de dag van vandaag is mijn pakketje nog steeds niet ontvangen op het adres in Engeland. Als ik op de website kijk en mijn barcode volg staat er ook: Bezorg datum niet bekend.
Ik heb POSTNL gebeld en hun zeggen dat de fout niet meer bij hun ligt, maar ik heb mijn pakket toch bij aangetekend verzonden? Dit betekend toch dat hun hier uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn, of geldt hier een verzekering voor?
Graag zou ik wat duidelijker antwoord hierop willen aangezien POSTNL niet vriendelijk was en eigenlijk meteen de schuld gaf aan het postbedrijf in Engeland.
Re: POSTNL pakket kwijt AANGETEKEND
U heeft een keuken aangetekend verzonden ....