| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Microsoft account bestaat niet meer..
Re: Microsoft account bestaat niet meer..
Hier net ook getest, ik kom als ik inlog wel in de Outlook omgeving maar heb nog steeds met mijn hotmail.com e-mail adres, daar is niets aan omgezet.
Klopt, even navraag bij Microsoft Nederland leert dat nog lang niet alle hotmailadressen zijn omgezet en dat nog steeds hotmail in bepaalde gevallen gewoon werkt, hun uiteindelijke opmerkingen staan hierin.bprosman schreef:Hier net ook getest, ik kom als ik inlog wel in de Outlook omgeving maar heb nog steeds met mijn hotmail.com e-mail adres, daar is niets aan omgezet.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... utlook-faq
-
PeterW1572
Niemand wordt er ingeluist. Je moet alleen even je hersens erbij houden. Zaken alleen in een cloud zetten is net zo dom als alles op 1 harde schijf thuis zetten.sadfly schreef: Mensen worden er zo ingeluist met de cloud zooi.
@Allen,
Inderdaad niet slim van me om belangrijke documenten in de cloud te zetten. Hetzelfde geldt voor e-mail, maar ik denk denk niet dat veel mensen back-ups van hun e-mail maken.
Wat ik gewoon niet snap is dat een dergelijke fout die door hun veroorzaakt is anderhalve maand later nog steeds niet opgelost kan worden. Dan zal het inderdaad aan de prioriteiten liggen..Maar ik vind het wel een slechte zaak. Of een dienst gratis is of niet staat buiten de discussie, als alle gratis diensten slecht geleverd zouden worden..
Over de overgang van hotmail naar outlook: dit staat er geheel los van. Mijn hotmail account was allang over naar outlook, het is niet zo dat je hotmail account verdwijnt en je hoeft ook geen nieuw e-mailadres aan te maken. Het is enkel zo dat de layout veranderd is.
Inderdaad niet slim van me om belangrijke documenten in de cloud te zetten. Hetzelfde geldt voor e-mail, maar ik denk denk niet dat veel mensen back-ups van hun e-mail maken.
Wat ik gewoon niet snap is dat een dergelijke fout die door hun veroorzaakt is anderhalve maand later nog steeds niet opgelost kan worden. Dan zal het inderdaad aan de prioriteiten liggen..Maar ik vind het wel een slechte zaak. Of een dienst gratis is of niet staat buiten de discussie, als alle gratis diensten slecht geleverd zouden worden..
Over de overgang van hotmail naar outlook: dit staat er geheel los van. Mijn hotmail account was allang over naar outlook, het is niet zo dat je hotmail account verdwijnt en je hoeft ook geen nieuw e-mailadres aan te maken. Het is enkel zo dat de layout veranderd is.
Laatst gewijzigd door Japio26 op 17 jul 2013 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Juist.Mijn hotmail account was allang over naar outlook, het is niet zo dat je hotmail account verdwijnt en je hoeft ook geen nieuw e-mailadres aan te maken. Het is enkel zo dat de layout veranderd is.
Internet rekeningen gewoon niet vertrouwen. Altijd backup van alle emails maken. Ik heb hetzelfde ervaren met mijn Hotmail email! Maar ik had de backups! 
Een update: anderhalve maand later hebben ze het nog steeds niet gefixt. Na nog maar eens een paar keer vragen kreeg ik 2 weken geleden een mail dat mijn account nu gereed was voor gebruik en ik in kon loggen. Mocht mijn account geblokkeerd zijn dan kon ik een nieuw wachtwoord aanvragen via blokkering opheffen.
Ik natuurlijk snel proberen in te loggen, inderdaad geblokkeerd. Er zijn 3 opties om dit te doen en alle 3 de opties werken gewoon niet..Krijg telkens doodleuk de melding dat er een tijdelijk probleem met de service is. Echt niks werkt daar bij Outlook. En je raad het al, ook na wat vragen om dit op te lossen komt er geen oplossing.
Ik natuurlijk snel proberen in te loggen, inderdaad geblokkeerd. Er zijn 3 opties om dit te doen en alle 3 de opties werken gewoon niet..Krijg telkens doodleuk de melding dat er een tijdelijk probleem met de service is. Echt niks werkt daar bij Outlook. En je raad het al, ook na wat vragen om dit op te lossen komt er geen oplossing.
Ik heb een week of 2 geleden de vraag voor een code gehad, had 6 dagen de tijd, code gekregen en alles blijft werken. Heb jij die vraag nooit gehad?
Nee nooit gehad. Maar wellicht is jouw situatie anders, bij mij was mijn account voorheen zomaar verwijderd (door een fout in hun systeem).
Japio26 schreef:Nee nooit gehad. Maar wellicht is jouw situatie anders, bij mij was mijn account voorheen zomaar verwijderd (door een fout in hun systeem).
Ben je klaar mee, nou hoop dat het voor jou ook in orde gaat komen.