LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hartman tuinstoelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door crazyme »

franck846 schreef:
crazyme schreef:
Dus Leen Bakker heeft ons overjarige rommel verkocht: vroeger gold Hartman voor het leven; nu dus lekker laten staan die rommel kan levens gevaarlijk zijn. Mooie publicatie / waarschuwing voor op het radarforum en reclame voor andere merken.
Waar slaat deze reactie op ?

Je blijft netjes totdat ze aangeven dat jouw claim buiten de garantietermijn valt.

Dan kun je een "zak in de stront" reactie terug verwachten.

Wat een triest gedoe zeg.
Als je goed leest crazyme, gaat het mij niet eens om de garantie maar het feit dat een fabrikant de moeite niet eens neemt om de stoel op te eisen voor onderzoek.
Als je de zoek functie gebruikt op dit forum zie je dat het al een bestaand probleem is en dat is triest.
Als jij goed gelezen had ging het mij om de toon van jouw bericht. So sad.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik voorzie een nieuwe reclame campagne :

"Een Hartman tuinstel compleet, ook voor de dikke reedt" :wink:

franck846
Berichten: 52
Lid geworden op: 22 jan 2009 22:01

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door franck846 »

Wat een triest gedoe zeg.[/quote]

Als je goed leest crazyme, gaat het mij niet eens om de garantie maar het feit dat een fabrikant de moeite niet eens neemt om de stoel op te eisen voor onderzoek.
Als je de zoek functie gebruikt op dit forum zie je dat het al een bestaand probleem is en dat is triest.[/quote]

Als jij goed gelezen had ging het mij om de toon van jouw bericht. So sad.[/quote]

Dan moet je de voorgaande antwoorden van hartman nog maar eens op je laten inwerken evenals de informatie die hier te vinden is. Ik krijg het idee dat je werkzaam bent voor Hartman.

witte angora
Berichten: 31963
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Franck,

Je frustratie snap ik. Maar hoeveel van dezelfde klachten denk je dat Hartman intussen gehad heeft? Dit speelt al een paar jaar, jullie stoelen zijn echt niet uniek. Dat geef je zelf al aan. Dus waarom zou Hartman nu precies jouw stoelen moeten opvragen voor een onderzoek? Als ze de behoefte hadden om een onderzoek te doen, hebben ze daar toch al ruimschoots de gelegenheid voor gehad, denk je niet?

Dat je even niet zo vrolijk bent is terecht, maar het beste wat je volgens mij kunt doen is het naast je neer leggen. Ik verwacht tenminste niet dat je van Hartman nog wat zult horen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door crazyme »

franck846 schreef: Dan moet je de voorgaande antwoorden van hartman nog maar eens op je laten inwerken evenals de informatie die hier te vinden is. Ik krijg het idee dat je werkzaam bent voor Hartman.
Guttegut, nu ben ik ook al werkzaam voor hartman.

Jij reageert erg kinderachtig naar hartman wanneer jij je zin niet krijgt. En dan ben je ervolgens boos omdat zij niet reageren zoals jij graag ziet.

Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan en niet zo kindachtig doen.

Veel succes verder met je stoelen :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Welnee daar hoor je niks meer van ,ze weten dat de kwaliteid gewoon niet meer zo is al vroeger!

Moet zeggen bij hebben er allerlei soorten gewichten ingezeten en??nog geen krak,..
De kussens net zo trouwens hoor! Kleur tijdloos en waterafstotend,blijven perfect,waren niet de goedkoopste ,maar goed daar heb ik wel profijt van ,ook die gaan wel netjes weg,in zak naar zolder,..is even off topic.

Maar goed het is met zoveel tegenwoordig,kwaliteid is gewoon minder maar we betalen meer...

Ik zeg eerlijk geeft dit de geest,koop ik geen hartman,,,
Je voelt de beweging al in de stoelen ,die van mij zijn loodzwaar..nieuwe merk je gewoon het verschil..
Deze waaien dus ook echt de tuin niet door,en die vd buren.,,tja,,

Ts denk dat je het maar idd naast je neer moet legggen...
Wat WA ook al zegt,zoveel mensen hebben het ,hartman boeit het echt niet..

Dan wel even ,het is altijd wel irritant als iemand niet het gewenste antwoord geeft,dat je dan als antwoord krijgt je werkt zeker bij harman,tip ....dat wekt irritatie op!! Niet zo.n beetje ook..
Al met al heeft iedereen hier topbanen,call centers voor tele 2,cz ,dreizen noem maar op ,waar we voor kunnen werken....slaat nergens op..

Wel reageren er vaak bedrijven hier! Dat wel maar die doen het wel onder hun naam ,dus misschien moet je hartman laten weten dat het hier staat en dan komt webcare hier :lol: echt...

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door bprosman »

Vanmiddag bij mijn ouders nog in de tuinstoelen gezeten, Hartman , donkergroen, meer dan 10 jaar oud en ik ben ook niet de lichtste. Zat prima :-).

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Ja..denk dat het echt is de oude produktie...nou zolang ze nog goed zitten..houden zo...
Staat nog goed hoor,erbij :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door tenormin »

rozemarijntje schreef:Ja..denk dat het echt is de oude produktie...nou zolang ze nog goed zitten..houden zo...
Staat nog goed hoor,erbij :D
Denk toch, gezien de startdatum van dit topic, de TS al lang (en breed :wink: ) op inmiddels alweer oude, nieuwe tuinstoelen zit. Ben best benieuwd welk merk er daarna is aangeschaft.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door crazyme »

tenormin schreef:
rozemarijntje schreef:Ja..denk dat het echt is de oude produktie...nou zolang ze nog goed zitten..houden zo...
Staat nog goed hoor,erbij :D
Denk toch, gezien de startdatum van dit topic, de TS al lang (en breed :wink: ) op inmiddels alweer oude, nieuwe tuinstoelen zit. Ben best benieuwd welk merk er daarna is aangeschaft.
En welke kleur uiteraard :lol:

manfredmarian
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jul 2013 09:43

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door manfredmarian »

gisteren op 19-7-2013 op een zonnige dag mijn vrouw zonder enige aanleiding door een stoel van hartman (type prestige) gezakt set is nog geen 10 jaar oud afgebroken bij de voorpoten ik dacht dat dit niet kon gebeuren zeker niet van een merk als hartman.
en dan ook nog geen reactie krijgen ook schaam je !!! hartman nooit weer !!!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door sjoegel »

10 jaar oud

Inderdaad belachelijk dat dan de garantie is verlopen. :lol:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door sephora30 »

Nog geen 10 jaar oud?? :shock:

Een grap zeker :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

heb hier twee sets een hartman en crossiflex!

allebei 16 jr oud! ja 16 jr....
en van de week eindelijk na 16 je een armleuning kapot...16 jr van crossiflex..nou stond er niet van te kijken,dacht nou he he eindelijk volgend jr weer nw set :lol:

maar na 10 jr kom op mag je ook niet klagen hoor !
ja dat je er door heen zakt dat is minder,als dat bij mij geval zou zijn dan wordt ik niet vrolijk...
maar 10 jr...kan u vast vertellen dat de huidige sets het niet halen volgens mij als ik de dingen zo lees...

alfatrion
Berichten: 22040
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door alfatrion »

hans balfoort schreef:Voor een paar dagen geleden ging mijn vrouw, welk mindervalide is, op de stoel zitten en deze stoel brak plotseling op meerdere plaatsen af.
De verkoper (tuincentrum overvecht) is verplicht tot kosteloos herstel of vervanging indien u een ondeugdelijk product heeft gekregen.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

alfatrion schreef:
hans balfoort schreef:Voor een paar dagen geleden ging mijn vrouw, welk mindervalide is, op de stoel zitten en deze stoel brak plotseling op meerdere plaatsen af.
De verkoper (tuincentrum overvecht) is verplicht tot kosteloos herstel of vervanging indien u een ondeugdelijk product heeft gekregen.
door hans balfoort » 26 jun 2003 11:13
Uhhh, die melding is inmiddels 10 jaar oud, en de stoelen zijn nog uit de vorige eeuw.
Het probleem zal inmiddels wel opgelost zijn, maar toch bedankt voor uw reactie. :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja hoelang is de garantie?of er moet opstaan levenslang...
heb je goed gelezen alfatron?10 jr??nou en ik dan 16 jr ook rechten :D :D

voetbalbofko
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2013 17:30

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door voetbalbofko »

Wij hebben idd ook een hartmannset type floron en mijn zoon ging
er twee weken terug ook doorheen terwijl het op het oog stevige stoelen lijken, dus deze hartmann is
niet zo goed als ze doen vermoeden waarschijnlijk.

riddert
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door riddert »

voetbalbofko schreef:Wij hebben idd ook een hartmannset type floron en mijn zoon ging
er twee weken terug ook doorheen terwijl het op het oog stevige stoelen lijken, dus deze hartmann is
niet zo goed als ze doen vermoeden waarschijnlijk.
't zijn de goedkoopste Hartman stoelen in een fatsoenlijk model, slechts 35 euro. Deze gaan géén 20 jaar mee, maar afhankelijk van gebruik en opslag is het kunststof een keer 'op'. Ik heb ze zelf ook, het setje is 10 jaar oud, en heb nog één originele stoel van de vier. Maar ik vind het prima, de stoelen bieden de kwaliteit die je kunt verwachten voor deze prijs.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: hartman tuinstoelen

Ongelezen bericht door sephora30 »

Voor 35 euro per stoel kun je ook niet veel verwachten :?

Gesloten